EXAME DE PENDESTES DE EDUCACIÓN PARA A CIDADANÍA E FILOSOFÍA

O alumnado coas materias pendentes de Educación para a Cidadanía e Filosofía de primeiro de Bacharelato está convocado para a realización do exame (primeiro parcial)  o día 18 de Xaneiro ás 16:30 horas.

Premio de Historia da Cinematografía 2013, convocado polo Ministerio de Cultura,

Vense de conceder ao noso IES o Premio Nacional de Historia de la Cinematografía polo traballo realizado polas alumnas Lidia del Río, Rosalía Seijas, e Andrea Meléndez, coa coordinación da profesora Eva Garea.

Dúas alumnas do IES de Ames reciben o Premio CEU de Periodismo e Investigación

As alumnas do IES de Ames Sara Bustillo Quintana e Mª José Brea Postorivo resultaron gañadoras do "Premio CEU de Periodismo e Investigación" por un traballo titulado "Epistemass. Mentiras y verdades en los medios de comunicación" coordinado pola profesora Eva Garea.

Ver noticia en El Correo Gallego <Enlace>

Destruir e Rexenerar

Destruir e rexenerar

Cultura e deformacións corporais

Este xoves tócalle á antropoloxía. Unha viaxe ao redor do mundo para ollar a forma en que as culturas tratan o corpo e tamén para compararnos con elas e vernos con mais claridade. Xa sabedes o 14 de Febreiro, dia dos namorados, as 18:30 horas na Casa da Cultura de Bertamiráns.

Citius, altius, fortius. Cales son os límites do corpo humano

De novo o xoves 7 de Febreiro unha nova conferencia do Ciclo impartido este ano ao redor do corpo. Nesta ocasión o noso excompañeiro, pero como da familia, Suso Fidalgo, volve ao IES para compartir con nós os seus coñecementos sobre o tema. Coma sempre as 18:30 na Casa da Cultrua de Bertamirans.

AVISO CAMBIO DE DATAS CONFERENCIA DO CICLO A VOLTAS CO CORPO

LEMBRÁDEVOS:

A conferencia que estaba prevista para o día 21 muda de data ao 14 de Febreiro, por mor dos ensaios do musical Viaxe no Tempo.

O Corpo ferramenta do Arte

Pero, ¿qué diaños é arte?

Bertamiráns, 25 de xaneiro de 2013