ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2018

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2018

Viaxe a Londres 2012

Un ano mais, e van 6, o alumnado da Sección Bilingüe de 3º da ESO está a participar nesta viaxe lúdica-académica (do 22 ao 29 de Xuño) acompañados polas profesoras Pilar Tobar, Chus Boo e o profesor Quico Bouza.

Charla-coloquio "O RETO DA UNIVERSIDADE"

DATA: 23 de maio, ás 20 h.

SALÓN DE ACTOS DO IES DE AMES

A ASOCIACIÓN DE NAIS E PAIS CONVIDA A TÓDOLOS PAIS E NAIS, EN ESPECIAL DE ALUMNOS DE 4º ESO E 1º BACHARELATO, A ASISTENCIA A ESTE ACTO

CARTA DA ANPA

"AS PEGADAS DE AMES 2012"

15/03/2012 12:00
17/04/2012 23:59
Etc/GMT

CONCURSO DE FOTOGRAFÍA PROXECTO ÁGORA
IES AMES

"AS PEGADAS DE AMES 2012"

Beatriz Adán, premiada no concurso de relatos "A Ciencia que Conta"

Parabéns a Beatriz Adán por conseguir un dos 5 premios do concurso "A Ciencia que Conta" polo seu relato "Fisión na memoria".

Parabéns a aqueles que verán publicado o seu relato e a todos/as que participaron no concurso.

Os relatos que se publicarán son:

Unha cuestión de densidade (Antía Freire)

Fisión na memoria (Beatriz Adán)

Eureka! (Lucía Cadarso)

Auga marciana (Manuel Seoane)

Case todos os homes morren das súas medicinas e non das súas enfermidades (Pablo Queiruga)

Relatos na soidade (Patricia del Castaño)

Viaxe a Londres 3º ESO

Como xa é habitual nestas datas, o alumnado dos grupos bilingües de 3º da ESO realiza a viaxe a Londres. Este ano, a 5ª edición desta actividade, será do 22 ó 28 de Xuño. O grupo de 23 alumnas e alumnos vai acompañado polas profesoras Chus Boo (Física e Química) e Paz Peña (Bioloxía e Xeoloxía).

Agardamos que aprendan moito ó tempo que o pasan ben. Boa viaxe!

CAMPUS CIENTÍFICOS DE VERANO 2011

Resolta a convocatoria dos Campus Científicos de Verán 2011, dúas alumnas e un alumno do noso centro foron seleccionados para participar nesta edición.

4º ESO: IRENE ADÁN BARRIENTOS. Campus Andalucía TECH. Proxectos: "Genética: del laboratorio a la sociedad" (4-8 de Xullo) ; "Computación inteligente con organismos vivos" (11-15 de Xullo)

1º BAC:

1º PREMIO OLIMPIADA QUMICA PARA ESO. PROXECTO INTEGRADO

O proxecto "CIENCIA E LECTURA" realizado por alumnado de 4º de ESO e coa participación dos Departamentos de Física e Química, Cultura Clásica, Tecnoloxía e Inglés, resultou gañador na III Olimpiada de Química para Alumnos de ESO, dentro do apartado "Proxecto Integrado".

Queremos agradecer ó alumnado a súa participación, e convidalos ó acto oficial de entrega do premio, que será realizado en data aún por confirmar.