Guías de orientación para matrícula 2020/21

Matrícula en 1º ESO

Guía de orientación para alumnado de 6º Primaria que se matricula en 1º ESO <PDF>

Materias matrícula <PDF>

Matrícula en 2º ESO

Fondo Solidario de Libros de Texto curso 2020/21.

Educación abre o prazo para que as familias soliciten axudas para libros e material escolar e acceso ao fondo solidario da Xunta.

Prazo: o prazo de presentación de soliocitudes remata o 19 de xuño de  2020

Resumo convocatoria <PDF>

Preferentemente recoméndase presentar a solicitude por vía electrónica:

As  solicitudes poderán presentarse por vía electrónica (preferentemente) empregando a aplicación informática “fondolibros” (https://www.edu.xunta.es/fondolibros) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal, ou ben presencialmente nos propios centros docentes, así como en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo.

Para a presentación presencial a secretaría do Centro estará aberta de 9 a 14 horas.

Impreso de solicitude <PDF>

Instrucións para cubrir a solicitude <PDF>

Manual Cidadán Fondo Libros <PDF>

RESERVA DE PRAZA - Curso 2020/21

O alumnado dos centros adscritos (CEIP A Maía, CEIP Agro do Muíño e CEIP de Barouta), que presentou en prazo unha solicitude de reserva de praza para este IES, para o curso 2020/21, resultou admitido na súa totalidade.

Para calquera dúbida ou aclaración poden pasar pola Secretaría do Centro.

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2020

CONVOCADAS 1600 PRAZAS PARA REALIZAR ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2020

Prazo de solicitude: do 27 de febreiro ao 26 de marzo de 2020

Destinatarios: Alumnado da ESO e de Bacharelato

A solicitude realizarase a partir da aplicación dispoñible na páxina web do programa: http://www.edu.xunta.es/axudasle

Máis información na secretaría do centro.

Fondo Solidario de Libros de Texto 2019-2020

Listaxe definitiva de ADMITIDOS <PDF>

Listaxe definitiva de EXCLUÍDOS <PDF>

Modelo de autorización para recollida de libros polo alumnado <PDF>

Calendario de reparto:

Grupos A, B e C: 17 de setembro

Grupos D, E, F e G: 18 de setembro

Grupos A, B e C: 19 de setembro

Grupos D, E e F: 20 de setembro

Grupos A, B e C: 23 de setembro

Grupos D, E e F: 24 de setembro

Grupos A, B e C: 25 de setembro

Grupos D, E e F: 26 de setembro

Os libros poden ser retirados polos pais/nais en horario de 9 a 10:30 da mañá ou polo alumnado, debidamente autorizado, nos días indicados.

Fondo solidario libros de texto e material 2019/2020

Listaxe provisional de admitidos <PDF>

Listaxe provisional de excluídos <PDF>

PRAZO DE SETEMBRO PARA DEVOLUCIÓN DE LIBROS DO CURSO 2018-2019: do 2 ó 6 de setembro

Libros de texto curso 2019-2020

Ver/Descargar relación de LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019-2020 <PDF>

Fondo solidario 2019/2020

¡¡¡ Lémbrase que o prazo para a solicitude de libros de texto e material do Fondo Solidario da Consellería de Educación finaliza o 21 de xuño de 2019!!!.

Fondo solidario libros de texto e material 2019/2020

Publicada Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2019/2020 <Enlace>

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2019

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS- Curso 2018/19

PODEDES PASAR POLA SECRETARÍA DO CENTRO PARA CONSULTAR AS  LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO SELECCIONADO E SUPLENTE

- Ábrese un prazo de dez días naturais, do 14 ao 23 de maio, para formular reclamacións ou remitir a documentación requirida.

- Estas listaxes poderán ser consultadas na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle

- Para dúbidas ou aclaracións pasar pola Secretaría do Centro.