RESERVA DE PRAZA - Curso 2019/20

O alumnado dos centros adscritos (CEIP A Maía, CEIP Agro do Muíño e CEIP de Barouta), que presentou en prazo unha solicitude de reserva de praza para este IES, para o curso 2020/21, resultou admitido na súa totalidade.

Para calquera dúbida ou aclaración poden pasar pola Secretaría do Centro.

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2020

CONVOCADAS 1600 PRAZAS PARA REALIZAR ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2020

Prazo de solicitude: do 27 de febreiro ao 26 de marzo de 2020

Destinatarios: Alumnado da ESO e de Bacharelato

A solicitude realizarase a partir da aplicación dispoñible na páxina web do programa: http://www.edu.xunta.es/axudasle

Máis información na secretaría do centro.

Fondo Solidario de Libros de Texto 2019-2020

Listaxe definitiva de ADMITIDOS <PDF>

Listaxe definitiva de EXCLUÍDOS <PDF>

Modelo de autorización para recollida de libros polo alumnado <PDF>

Calendario de reparto:

Grupos A, B e C: 17 de setembro

Grupos D, E, F e G: 18 de setembro

Grupos A, B e C: 19 de setembro

Grupos D, E e F: 20 de setembro

Grupos A, B e C: 23 de setembro

Grupos D, E e F: 24 de setembro

Grupos A, B e C: 25 de setembro

Grupos D, E e F: 26 de setembro

Os libros poden ser retirados polos pais/nais en horario de 9 a 10:30 da mañá ou polo alumnado, debidamente autorizado, nos días indicados.

Fondo solidario libros de texto e material 2019/2020

Listaxe provisional de admitidos <PDF>

Listaxe provisional de excluídos <PDF>

PRAZO DE SETEMBRO PARA DEVOLUCIÓN DE LIBROS DO CURSO 2018-2019: do 2 ó 6 de setembro

Libros de texto curso 2019-2020

Ver/Descargar relación de LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019-2020 <PDF>

Fondo solidario 2019/2020

¡¡¡ Lémbrase que o prazo para a solicitude de libros de texto e material do Fondo Solidario da Consellería de Educación finaliza o 21 de xuño de 2019!!!.

Fondo solidario libros de texto e material 2019/2020

Publicada Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2019/2020 <Enlace>

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2019

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS- Curso 2018/19

PODEDES PASAR POLA SECRETARÍA DO CENTRO PARA CONSULTAR AS  LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO SELECCIONADO E SUPLENTE

- Ábrese un prazo de dez días naturais, do 14 ao 23 de maio, para formular reclamacións ou remitir a documentación requirida.

- Estas listaxes poderán ser consultadas na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle

- Para dúbidas ou aclaracións pasar pola Secretaría do Centro.

RESOLUCIÓN DEFINITIVA BOLSEIROS/AS BACHARELATO – Curso 2018/19

RESOLUCIÓN DEFINITIVA BOLSEIROS/AS

BACHARELATO – Curso 2018/19

Aparece a listaxe publicada na páxina web do Ministerio de Educación a listaxe coa relación de solicitantes que resultaron beneficiarios de bolsa.

De acordo co artigo 52 da convocatoria, enténdese que quedan denegadas todas aquelas solicitudes presentadas que non figuren nestas listaxes.

A Resolución da Secretaría de Estado de Educación e Formación Profesional, pola que se resolve a convocatoria, pon fin á vía administrativa.

O prazo para a interposición dos recursos aos que se fai referencia na mencionada Resolución comeza o día 7 de maio de 2019.

O prazo para interpoñer recurso de reposición termina o día 6 de xuño de 2019,inclusive.

Podes consultar a listaxe na Secretaría do IESP de Ames.

Para calquera dúbida ou aclaración :

Sección de Bolsas

Teléfono.: 981 184 741>

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2019/2020

O alumnado que solicitou praza neste centro, para o vindeiro curso escolar, resultou admitido na súa totalidade.

Unha vez rematado o curso actual deberán presentar a solicitude de matrícula neste centro.