Tecnoloxía

Visita á Escola de Inxenería Industrial en Vigo

En próximos días está prevista una visita de estudiantes de 4º de ESO y Bachillerato del IES de Ames a la Escuela de Ingeniería Industrial de la Universidad de Vigo.

Unha impresora 3D. Proxecto do Departamento de Tecnoloxía do IES de Ames

Los Estudiantes de secundaria del IES de Ames se inician en el uso de técnicas de prototipado rápido mediante impresión 3D con la colaboración del grupo CIMA del Departamento de Ingeniería Mecánica de la Universidad de Vigo.

Antonio Vázquez en...as viaxes espaciais!!

Ciencia ou ficción

A sesión do Ciclo presentada polo prof. Antonio Vázquez, do Departamento de Tecnoloxía, sobre as viaxes espaciais presentou especiais características. Todos os asistentes puideron comprobar que a liña que separa a ciencia da ficción é difusa.

As viaxes espaciais, son unha realidade que contemplamos a través da prensa e da televisión ou na rede, pero só se nos paramos a observalas con detemento, e máis si imos guiados por un experto, decatámonos de que estamos a entrar nun mundo incrible.

Na sesión sobre as viaxes espaciais os asistentes puideron ver en acción un levitrón e unha vela fotónica. Non, non foron teorías ou simulacións no ordenador,alí estaban, un pequeno pión xirando sen pausa no ar, e un pequeno muíño que se movía polos “impactos” dos fotóns nas velas das súas aspas.

BLOGS DOS ALUMNOS DE TIC