Escolares

Premios de Banda Deseñada

Os alumnos e Alumnas do noso, dirixidos por Renata Otero, veñen de conseguir 3 dos 4 premios que concedía o IES Xelmirez I de Santiago de Compostela, no II concurso de Banda Deseñada. Os Galardoados foron:

1º Premio na categoría de 12-16 anos para Catalina Binkele, pola obra "Amnesia Criminal".

1º Premio na categoría de maiores de 16 anos foi para Carlos Furelos, pola obra "Fregonas e Bancadas".

2º Premio na categoría de maiores de 16 anos foi para Mario García Cajade, pola obra "A Pedra".

Menuda canteira de artistas! e iso que non temos bacharelato artístico. Algo terá que ver a profesora. Noraboa a ela e aos seus alumnos/as.

En breve estas e outras obras de non menor calidade sairán publicadas en formato papel, subvencionadas polo Contrato-Programa suscrito coa Consellería de Educación durante este curso 2013-14

Viaxe a Grecia

CAMPUS CIENTÍFICOS DE VERANO 2011

Resolta a convocatoria dos Campus Científicos de Verán 2011, dúas alumnas e un alumno do noso centro foron seleccionados para participar nesta edición.

4º ESO: IRENE ADÁN BARRIENTOS. Campus Andalucía TECH. Proxectos: "Genética: del laboratorio a la sociedad" (4-8 de Xullo) ; "Computación inteligente con organismos vivos" (11-15 de Xullo)

1º BAC:

Con A de Astronomía, con A de Ames, con A de Ágora

Podedes ver unha presentación en prezi do proxecto integrado do ano pasodo no proxecto lector con A de Astronomía, con A de Ames, con A de Ágora, coordinado por Margarita Olivar e Xexús  Fidalgo. para visualizala visitade:

1º PREMIO NO CERTAME NACIONAL DE XOVES INVESTIGADORES

EINÉS RECIBINDO O PREMIO

CONFERENCIA "Sobre el Origen del Universo"

28/10/2009 12:50
28/10/2009 14:30
Etc/GMT

O Profesor Dr. Enrique Zas Arregui,  catedrático do departamento de Física de Partículas da Universidade de Santiago e membro do Instituto Galego de Física de Altas Enerxías, e coordinador en España doObservatorio Pierre Auger impartirá unha conferencia, o Mércores, 28 de Outubro, as 12:50 no Salón de Actos.

A conferencia versará sobre a orixe do Universo e a ela asistirá o alumnado de 2º de Bacharelato A, 1º de Bacharelato A e 4º de Diversificación Curricular.

...en botella?

... en Botella?

Viaxe a Grecia

25/03/2009 18:58
02/04/2009 18:58
Etc/GMT

Alumnado de 2º de Bach e 1º de Bach está a participar nunha viaxe a Grecia acompañados pola profesora de Grego, Margarita Olivar. Na viaxe, do 25 de Marzo ata o 2 de Abril, visitarán Atenas e a illa de Santorini. Boa viaxe a todos/as.