Escolares

III Feira das profesións

Achegámosvos unha mostra da III Feira das Profesións a cal tivo unha boa acollida e boa participación por parte da comunidade educativa

Podedes ver máis fotos na galería.

III Feira das profesións

Programa de Prevención de Condutas Adictivas

O alumnado de 2º ESO e 4º ESO, xunto co alumnado de  FPB iniciou esta semana  o Programa de Prevención de Condutas Adictivas do Concello de Ames que será desenvolto na primeira quincena do mes de Febreiro por medio do cal poderán identificar, coñecer e tomar conciencia sobre os posibles tipos de condutas adictivas, especialmente en adolescentes, como poden ser o consumo de drogas, as novas tecnoloxías, os xogos ou as apostas.

Charlas diversidade sexual

Comezaron as Charlas sobre Diversidade Sexual co alumnado de 1º e 2º ESO e FPB co fin de fomentar o  respecto e seguir formando e sensibilizando nos centros educativos, espazos nos que TRANSformar a sociedade

Charlas programa A Ponte

O alumnado de bacharelato recibiu esta semana unha charla informativa da man do Programa A Ponte da USC, co fin de coñecer información relativa ás probas da ABAU e a información sobre os graos universitarios así como os servizos da USC.

Premios de Banda Deseñada

Os alumnos e Alumnas do noso, dirixidos por Renata Otero, veñen de conseguir 3 dos 4 premios que concedía o IES Xelmirez I de Santiago de Compostela, no II concurso de Banda Deseñada. Os Galardoados foron:

1º Premio na categoría de 12-16 anos para Catalina Binkele, pola obra "Amnesia Criminal".

1º Premio na categoría de maiores de 16 anos foi para Carlos Furelos, pola obra "Fregonas e Bancadas".

2º Premio na categoría de maiores de 16 anos foi para Mario García Cajade, pola obra "A Pedra".

Menuda canteira de artistas! e iso que non temos bacharelato artístico. Algo terá que ver a profesora. Noraboa a ela e aos seus alumnos/as.

En breve estas e outras obras de non menor calidade sairán publicadas en formato papel, subvencionadas polo Contrato-Programa suscrito coa Consellería de Educación durante este curso 2013-14

Viaxe a Grecia

Con A de Astronomía, con A de Ames, con A de Ágora

Podedes ver unha presentación en prezi do proxecto integrado do ano pasodo no proxecto lector con A de Astronomía, con A de Ames, con A de Ágora, coordinado por Margarita Olivar e Xexús  Fidalgo. para visualizala visitade: