Plástica e Visual

Estándares mínimos e criterios de cualificación

Estándares mínimos e criterios de cualificación do Departamento de Educación Plástica e Visual <PDF>

Premios de Banda Deseñada

Os alumnos e Alumnas do noso, dirixidos por Renata Otero, veñen de conseguir 3 dos 4 premios que concedía o IES Xelmirez I de Santiago de Compostela, no II concurso de Banda Deseñada. Os Galardoados foron:

1º Premio na categoría de 12-16 anos para Catalina Binkele, pola obra "Amnesia Criminal".

1º Premio na categoría de maiores de 16 anos foi para Carlos Furelos, pola obra "Fregonas e Bancadas".

2º Premio na categoría de maiores de 16 anos foi para Mario García Cajade, pola obra "A Pedra".

Menuda canteira de artistas! e iso que non temos bacharelato artístico. Algo terá que ver a profesora. Noraboa a ela e aos seus alumnos/as.

En breve estas e outras obras de non menor calidade sairán publicadas en formato papel, subvencionadas polo Contrato-Programa suscrito coa Consellería de Educación durante este curso 2013-14

Taller de Comic

Taller de Comic a cargo de José Fernández de la Reguera. Dentro do proxecto A Voltas co Corpo, un taller para aprender a debuxar o corpo humano.

Os vídeos en: http://iesdeames.blogspot.com.es/

Renata en ...Conguitos,Gominolas e estratexias de ligue

Conguitos, gominolas e estratexias de ligue

Onte tivo lugar a inauguración do Ciclo de Exposicións de Formación Complementaria.

FLIPBOOKS

PLAN LECTOR LEVADO A CABO POR CARMEN DE PLÁSTICA E ALUMNOS DE 1º E 3º

ALGUNHAS DAS PEQUENAS GRANDES OBRAS DE ARTE

PLAN LECTOR PLÁSTICA

Materiais para traballar o conflito saharaui

MATERIALES
SOBRE EL SÁHARA

A auga na pintura

Renata OTERO en...road movies!!

Unha mostra da concurrida charla

Todo o mundo quería viaxar en coche e...

A aula resultou insuficiente.

Desta vez a aula do Pazo da Peregrina resultou insuficiente para acoller a todos os asistentes á sesión que impartiu a prof. Renata Otero. Máis de trinta asistentes, entre os que se contaban varias nais de alumnos.

Desde logo que se esto se consolida neste nivel de asistencia a organización terá que buscar outro local de máis cabida.

Ao final da sesión,na quenda aberta de intervencións, os asistentes fixeron propostas para completar o extenso percorrido que fixo a poñente polas roads movies.