Bioloxía e Xeoloxía

Premio Científico-Literário. Universidade de La Rioja

Leire Gallego Portabales (1º Bach) gañou o 3º Premio do IV "Concurso Científico-Literário Universidade de La Rioja", acompañada pola profesora María Lapido, recolleu o premio o 2º de maio en Logroño. O curso pasado conseguira o primeiro premio a alumna Sara Picos Goméz.
Parabéns!!

Concurso científico literario organizado pola Universidade de La Rioja

Sara Picos, alumna do IESP de Ames, gañadora do Concurso científico literario organizado pola Universidade de La Rioja.

Ver noticia "El Correo Gallego"

OLIMPIADA DE BIOLOXÍA

NEREA MONTES PÉREZ, alumna de 2º de Bacharelato do IES de AMES, resultou gañadora da X OLIMPIADA DE BIOLOXÍA (Fase Autonómica Galega)

Ver noticia en "El Correo Gallego"

Viaxe a Londres. Xuño 2013.

O alumnado da sección bilingüe de 3º ESO (grupos 3º ESO A e B) viaxa a Londres, do 17 ó 23 de xuño, acompañado polas profesoras  Paz Peña (Bioloxía e Xeoloxía) e Pilar Tobar (Xeografía e Historia).

Ver/Descargar programa da actividade <PDF>

Un biólogo fala de Historia

Un biólogo fala de historia

Bertamiráns, 1 de marzo de 2013

Pablo Valledor arrasa na Olimpiada Galega de Bioloxía

O Correo Galego de hoxe faise eco do éxito de Pablo Valledor na Olimpiada Galega de Bioloxía. Noraboa e moito éxito na fase nacional.

Pablo Valledor

EXAMES RESOLTOS SELECTIVIDADE

Dirección con exames de selectividade de bioloxia