Cultura Clásica

Pendentes de Cultura Clásica <PDF>

Pendentes de Latín <PDF>

Criterios de Cultura Clásica, Grego e Latín <PDF>

Estándares mínimos e criterios de cualificación

Estándares mínimos e criterios de cualificación do Departamento de Latín e Grego <PDF>

Materias pendentes <PDF>

Viaxe a Grecia

CULTURA CLÁSICA. 3º E 4º DA ESO

Unha Odisea no IES

O primeiro relato de
viaxes

Este curso, no que andamos "a voltas coas viaxes", algúns alumnos de 1º de bac,reunidos no Seminario de Humanidades, estudan a Odisea,
de Homero.

Esta actividade é un paso máis dun proxecto iniciado no curso 2008-09, polos departamentos de Grego e Filosofía, cando o Seminario estudou aApoloxía de Sócrates.

Ata o de agora lévanse celebradas tres reunións do Seminario, nas que se fixo unha aproximación xeral á obra. Na reunión celebrada o día 2 de febreiro adxudicáronse os temas específicos de estudio para cada un dos asistentes e en próximas comunicacións iremos dando contas dos progresos que realicen.

LOS JARDINES DE "MABEL"

A nosa compañeira Mabel está a realizar un blog didáctico cos alumnos de 2º de Bacharelato que escolleron como optativa Literatura Universal.Un exemplo máis do bo uso que algúns profesores fan das novas tecnoloxías.Bótalle un ollo e anímate!

Los jardines de Babel

Cómics cultura clásica

Traballos sobre cómics dos alumnos de cultura clásica

Margarita Olivar en...As 1000 e unha viaxes

A profesora Olivar puxo a todos a ler

Na derradeira sesión do Ciclo sobre as viaxes, a profesora Margarita Olivar, explicou os contidos e o valor dalgúns dos l

A Odisea vaise cumprindo

Xa está elaborado o documento básico das ponencias dos alumnos que participan no Seminario de Humanidades, dedicado este curso á Odisea, a gran viaxe de Ulises relatado por Homero no VIII aC.