Exposicións

Viaxe a Valladolid

No marco das actividades do Clube de Lectura, 25 alumnos de 1° ESO e 2° ESO visitan o festival de teatro de Valladolid, acompañados polos profesores Chus Garcia, Carolina Vidal, Manolo Méndez e Daniel Blanco.

.

Visita á Escola de Inxenería Industrial en Vigo

En próximos días está prevista una visita de estudiantes de 4º de ESO y Bachillerato del IES de Ames a la Escuela de Ingeniería Industrial de la Universidad de Vigo.

Unha impresora 3D. Proxecto do Departamento de Tecnoloxía do IES de Ames

Los Estudiantes de secundaria del IES de Ames se inician en el uso de técnicas de prototipado rápido mediante impresión 3D con la colaboración del grupo CIMA del Departamento de Ingeniería Mecánica de la Universidad de Vigo.

Exposición de libros "CREADORES DE MATEMÁTICAS"

Durante o mes de xuño de 2010 estará aberta na Biblioteca "Carlos Nieto" a exposición de libros "CREADORES DE MATEMÁTICAS".

Ver/descargar guía <PDF>

AS MIL E UNHA IMAXES

Exposición de libros "AS MIL E UNHA IMAXES"

Ver/Descargar guía en <PDF>