Proba para alumnado con materias pendentes de Bioloxía e Xeoloxía. Curso 2019-20

Instrucións

O alumnado que non entregou os boletìns de tarefas, foi avisado con data 6 de maio de que terá que realizar unha proba obxectiva on line baseada nos estándares elementais (preguntas de exame) que tamén lle foron enviados xunto con un libro on line de Bioloxía e Xeoloxía de 1º de ESO.

A proba terá lugar o luns día 18 de maio. Accédese mediante un enlace que pedirá nome e clave, que lle foron enviadas a cada alumno. A partir desa data activarase a tecla de inicio da proba. Ao pulsala terán 30 minutos para completar a proba (contador de tempo na parte superior dereita), transcorrido o cal se recolleró o exame. Se rematan antes e pulsan en terminar verán os resultados en porcentaxe (0 a 100), aos que se terá que sumar a nota da cualificación do profesor/a das preguntas de resposta cun texto.

Unha vez iniciada xa non se pode parar a proba. A conta segue. Para aprobar hai que superar o 50 %.

Estándares de aprendizaxe elementais

As preguntas da proba corresponderanse cos seguintes estándares:

Estándares de aprendizaxe

Grao mínimo de consecución

UD: O Universo

BXB2.2.1. Recoñece os compoñentes do Universo e do Sistema Solar, e describe as súas características xerais.

Identifica en imaxes e describe as características fundamentais (e diferenciais) dos principais astros do Universo.

BXB2.4.1.  Identifica  a  posición  da Terra no Sistema Solar.

Localiza a situación da Terra entre os planetas do Sistema Solar.

BXB2.5.1. Categoriza os fenómenos principais relacionados co movemento e a posición dos astros, e deduce a súa importancia para a vida.

Relaciona os movementos da Terra coa medida do tempo e o calendario.

BXB2.5.2. Interpreta correctamente en gráficos e esquemas fenómenos como as fases lunares e as eclipses, e establece a súa relación coa posición relativa da Terra, a Lúa e o Sol.

Explica como se forman as fases lunares e as eclipses en relación coa posición dos astros implicados.

U.D. A Xeosfera

BXB2.6.2. Describe as características xerais da codia, o manto e o núcleo terrestre, e os materiais que os compoñen, e relaciona esas características coa súa situación.

Identifica nun esquema as 3 principais zonas da estrutura interna da Terra, sinalando as características diferencias máis salientables.

BXB2.7.1. Identifica minerais e rochas utilizando criterios que permitan diferencialos.

Diferencia entre mineral e rocha.

U.D. A Atmosfera

BXB2.8.1. Recoñece a estrutura e a composición da atmosfera.

Identifica nun esquema as capas da atmosfera.

BXB2.8.2. Recoñece a composición do aire e identifica os contaminantes principais en relación coa súa orixe.

Identifica, a lo menos, os dous principais gases que constitúen o aire.

BXB2.8.3. Identifica e xustifica con argumentacións sinxelas as causas que sustentan o papel protector da atmosfera para os seres vivos.

Explica razoadamente algúns exemplos do papel protector da atmosfera para o mantemento da vida na Terra.

BXB2.10.1. Relaciona situacións en que a actividade humana interfire coa acción protectora da atmosfera.

Indica algúns exemplos

U.D. A Biosfera

BXB3.1.1. Estima a importancia da biodiversidade e aplica criterios de clasificación dos seres vivos, relacionando os animais e as plantas máis comúns co seu grupo taxonómico.

Indica algúns exemplos

BXB3.2.1. Identifica e recoñece exemplares característicos de cada un destes grupos, e salienta a súa importancia biolóxica.

Identifica o reino ao que pertencen algúns seres vivos característicos.

BXB3.5.1. Detalla o proceso da nutrición autótrofa e relaciónao coa súa importancia para o conxunto de todos os seres vivos.

Describe e diferencia os conceptos de nutrición autótrofa e heterótrofa

Libro virtual

Enlace á proba

Recordar que ao entrar vai a pedir nome e clave, que aínda que permite o acceso, a tecla de inicio da proba non se mostrará ata o día da proba (18 de maio) e que unha vez iniciada xa non se pode volver atrás. O tempo segue contando. Pulsando en finalizar, xa rematada a proba, mostra o resultado en porcentaxe (hai que superar o 50 %) e faltan por corrixir as tres preguntas longas.

O nome e a clave foron enviados á conta email @iesabasella.org

Proba de pendentes de Bioloxía e Xeoloxía de 1º ESO

Acceso co móbil ou tablet

Enfoca o código QR coa cámara

Ou entra na seguinte dirección:

Se algo non fora ben co móbil durante a proba, pono en horizontal.