Ciencia na Biblio

Como cada ano, os departamentos de Ciencias Naturais e Tecnoloxía colaboran para achegar a Ciencia á biblioteca.

Este curso, dentro do Proxecto Documental Integrado, os alumnos dos cursos superiores explicaron aos máis pequenos un dos posibles problemas que pode ter a nosa comarca co cambio climático: a acidificación dos océanos.

Para iso, as alumnas de 4º de ESO mostraron o pH de distintas concentracións de CO2 disoltas en auga e como esa acidificación pode afectar ás cunchas dos moluscos.

Doutra banda, os alumnos de 2º de Bacharelato de Tecnoloxía explicaron como programar un phmetro con arduino e comprobaron a calibración que fixeran en clase vendo que as medidas que mostra son precisas nas distintas disolucións.

En resumo, un experimento moi interesante do que puidemos gozar na biblioteca.

Podedes ver todas as fotos pulsando na seguinte imaxe: