NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO NOSO INSTITUTO

Debido á restructuración técnica da Xunta o novo número de teléfono do nos IES é:

VIAXE DIDÁCTICA 2019

No 2016 visitamos París e Roma, no 2017 foi Londres, o curso pasado estivemos en Berlín e neste curso viaxaremos a... Bruxelas e Ámsterdam.

52 alumnos e alumnas de 4º ESO e 1º e 2º de Bacharelato acompañados de catro profesoras do noso Centro viaxarán do 22 ao 26 de marzo ata Bruxelas, Gante, Bruxas, Amberes e Ámsterdam.

Á volta prometen fotos da experiencia... Mentres podedes ver o programa da viaxe no seguinte enlace:

Horario Secretaría 6 de marzo

Infórmase que o vindeiro mércores día 6 de marzo a secretaría do centro abrirá entre as 9.30 e as 13.30, para facilitar ós pais e nais de alumnos os trámites para a preinscripción no centro

Corrección de erro nos horarios de exames PD

ATENCIÓN: corrección en el horario del examen de Perda de Avaliación continua de Mecanizado por Control Numérico de 2º CS Programación da Producción en Fabricación Mecánica, que es de 16,00 a 21,00 horas y no de 16,00 a 19,00 horas como estaba puesto en un principio.

San Valentín 2019

San Valentín chegou puntual ao instituto,  o día 14 de febreiro,  a repartir amizade e amor entre o alumnado e o profesorado. Un grupo de CUPIDOS dispúxose a repartir os caraveis , engalanados  para a ocasión, entre todos os seus compañeiros e compañeiras  e profesorado.

Feliz San Valentín para todos e todas.

Booktubers 2.0

Este curso experimentamos o que se sente ao ser un Booktuber. O alumnado de Bacharelato realizou un videotitorial sobre os seus libros favoritos e sobre o ranking de libros da súa vida. Non o perdades e dádenos un “LIKE”…