NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO NOSO INSTITUTO

Debido á restructuración técnica da Xunta o novo número de teléfono do nos IES é:

988788211

PLAZAS LIBRES PARA EL CURSO AFD DEL CERTIFICADO DE PROFESIONALIDAD: MECANIZADO POR ARRANQUE DE LABRA.

Interesados presentarse en el Centro ANTES DEL VIERNES 25 DE ENERO 2019 para REALIZAR LA PETICIÓN DE ADMISIÓN

Tedes toda a información pinchando aquí

Entrega de cestas sorteo viaxe didáctica Bruxelas-Ámsterdam e saída didáctica Fragas do Eume

O 24 de decembro fíxose entrega das cestas de Nadal sorteadas para recadar cartos para a viaxe didáctica a Bruxelas e Ámsterdam e para a saída didáctica ás Fragas do Eume.

O boleto gañador foi o número: 07181, é dicir, aquel que coincidíu coas catro últimas cifras do sorteo da once do 21 de decembro, tal e como figuraba nas rifas.

Este boleto foi un dos que quedou no centro sen vender, polo que o premio declarouse deserto. Por esta razón, faise unha donación do mesmo ao comedor social de Cáritas. Nas fotografías o vicedirector do noso centro acompañado dunha profesora fan entrega das cestas cargadas de alimentos a encargada e os voluntarios e voluntarias deste comedor.

Resultado eleccións Consello Escolar 2018

No documento adxunto tedes os resultados das votación a Consello Escolar 2018

Campaña solidaria de recollida de alimentos e xoguetes

A partir de hoxe e ata final de ano colabararemos na campaña organizada por Protección Civil de recollida de alimentos e xoguetes. Animádevos a participar!

Actividade sobre o emprendemento

O día 19 de novembro desenvolveuse unha actividade sobre emprendemento á que asistiros os alumnos de 2º curso dos ciclos formativos.

Baixo o título “A actividade emprendedora como chave para o teu futuro”, dentro do programa Eduemprende da Consellería de Educación, dúas personas que deron o salto do traballo asalariado ao traballo autónomo,  explicáronlle aos alumnos a súa experiencia como  emprendedores, facendo fincapé non só nos logros, senón tamén nas dificultades que atoparon ao longo deste camiño.

Resolución da asignación das bolsas de mobilidade

Nos arquivos adxuntos tedes as actas coa resolución das asignacións a profesorado e alumnado

Camiñar para coñecer, coñecer para conservar

As nosas actividades teñen premio. Aldara Nóvoa, que fixo o seu máster de profesorado no noso Centro, preparou o seu traballo de final de máster sobre a importancia que teñen as saídas ao campo na materia de Bioloxía e Xeoloxía. O curso pasado acompañou ao alumnado de 1º ESO e profesorado nunha Saída Didáctica ao Courel programada dentro da campaña: “Camiñar para coñecer, coñecer para conservar”.  Agora acaba de contar esta experiencia no XXXIII Congreso da Enciga que se celebrou os días 15,16 e 17 de novembro en Lalín. Felicitacións para Aldara.