Calendario Exames de Setembro 2017

Pinchando aquí tedes o calendario de exames de setembro 2017

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO NOSO INSTUTUTO

Debido á restructuración técnica da Xunta o novo número de teléfono do nos IES é:

Libros de texto curso 2016-17

No arquivo adxunto podedes ver os libros de texto para o vindeiro curso 2017/18

Estancia profesional docente en Portugal

A profesora Ana Buján participou nunha estadía a través do programa Erasmus+

Contratación da cafetería

Nos arquivos adxuntos está toda a información para optar á adxudicación da cafetería do noso centro

CLUB DE LECTURA, XUNTANZA EN SANTIAGO

Un grupo de alumnos que forman parte do club de lectura xunto coa profesora encargada da biblioteca "José Ángel Valente" do noso IES representaron ao Centro nunha Xuntanza que tivo lugar enSantiago. A lectura serviu de nexo de unión interxeracional e como punto de partida para compartir experiencias. Sen dúbida unha experiencia inesquecible para alumnos e profesora.

Podedes ver as fotos no noso facebook

ESTUDO DAS NUBES E DATOS DA CASETA METEOROLÓXICA

Dentro da materia de Cultura Científica e coincidindo co Proxecto Ríos, o alumnado estudou durante dúas semanas os distintos tipos de nubes, facendo todos os días unha fotografía para a súa clasificación. Así mesmo, tomaron datos na caseta meteorolóxica para comprender un pouco sobre meteoroloxía.

Podedes verf os datos recollidos e o estudo feito neste enlace:

Datos caseta primavera 2017

Nubes primavera 2017

APRENDENDO NO LABORATORIO

todos os cursos o alumnado de ciencias do noso centro realiza diferentes prácticas no laboratorio de Bioloxía. Trátase de aprender dun xeito diferente, facendo real aquilo de: o que escoita se esquece, o que se ve recórdase e o que se fai apréndese.