Exames Probas libres e perda de avaliación Ciclos formativos

Nos ficheiros adxuntos tedes os horarios das distintas familias profesionais.

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO NOSO INSTITUTO

Debido á restructuración técnica da Xunta o novo número de teléfono do nos IES é:

Admisión Curso 18/19

Dadas as vacantes ofertadas e as solicitudes presentadas teñen que presentar documentación PARA BAREMACIÓN alumnado para
1º BACH
O prazo de entrega de documentación é dende o 23 de marzo  ao  9 de abril de 2018.
A documentación  entrégase no propio centro,

NORMATIVA: ORDE do 25 de xaneiro de 2017

PRAZAS OFERTADAS

CRITERIOS DE BAREMO E DOCUMENTACIÓN

FORMULARIOS:

Anexo I

Anexo II

LISTADO DE ADMITIDOS

SAÍDA A PARADA DO SIL PARA COÑECER O NOSO PATRIMONIO CULTURAL E NATURAL.

O alumnado de 3º ESO e 1º Bacharelato de Bioloxía e Xeoloxía, participou nunha saída didáctica a Parada do Sil. Acompañados dun experto en xeoloxía, descubriron distintos aspectos da xeomorfoloxía da nosa contorna. Visitaron a necrópole de San Vitor de Barxacova, os balcóns de Madrid e outras moitas estruturas de interese no Concello de Parada do Sil. As fotos están no facebook

10 ANOS DE PROXECTO RÍOS E… SEGUIMOS

Estamos de celebración… xa son 10 anos de proxecto Ríos e seguimos saíndo ao río Loña e muestreando os últimos 500 metros ata a súa desembocadura. O noso alumnado de 4º ESO de Bioloxía e Xeoloxía e de 1º Bacharelato de Cultura Científica obtiveron os datos para a campaña de primavera – 2018. Foi unha xornada de aprendizaxe no campo e de… celebración.

O resto das fotos… no noso facebook