NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO NOSO INSTUTUTO

Debido á restructuración técnica da Xunta o novo número de teléfono do nos IES é:

Maruja Mallo

O alumnado do departamento de Ciencias Sociais realizou unha exposición sobre Maruja Mallo, herexe, blasfema e emancipada dun mundo no que non encaixaba, coa súa  estética transgresora  e  a  súa  arrolladora  personalidade foi capaz romper coa hexemonía que  a  ataba,como muller, a súa  casa e  aos  seus labores, facéndose un oco no sectario mundillo da arte do século XX ata chegar a convertirse en  unha das máis representativas figuras da Xeración do 27 e un dos grandes expoñentes internacionais do Surrealismo figurativo.

Podedes ver todas as fotos no noso facebook

Prácticas en Europa co programa Erasmus+

45 alumnos e profesores de catro centros de FP de Ourense farán prácticas en Europa co programa Erasmus+
* Pertencen ó Consorcio de Formación Profesional Ourense-Europa constituido por Portovello, Doce de Octubre, A Carballeira e A Farixa

Vinteoito alumnos e 17 profesores dos centros de Formación Profesional A Farixa, A Carballeira-Marcos Valcárcel, Portovello e 12 de Octubre, que integran o Consorcio de Formación Profesional Ourense – Europa, recolleron a documentación e información para facer prácticas en cinco países europeos dentro do programa Erasmus+. No dossier figuraba información en inglés sobre Ourense e tamén sobre os países a os que se dirixen alumnos e profesores. O acto formal da entrega tivo lugar no CIFP A Farixa, presidido por María Teresa Moya, responsable de emprendemento e programas europeos da Xunta, co deputado de Cultura da Deputación, Manuel Doval, e José Miguel Reza, director do centro anfitrión. Estiveron tamén presentes os directores dos outros tres centros que conforman o consorcio para a xestión do programa Erasmus+, xunto cos responsables dos departamentos correspondentes en cada un dos centros.

Dentro do programa interviú Irene Oute Bos, alumna de Eficiencia Enerxética de A Farixa, pero en calidade de cantante para interpretar unha canción acompañada da sua guitarra. Posteriormente, duas exerasmus –unha ourensana e outra letona- contaron as suas experiencias en Finlandia e Rumanía, respectivamente, totalmente distintas, pero igual de enriquecedoras para as suas vidas persoais e profesionais segundo revelaron ámbalas duas. No caso da procedente de Letonia, está casada cun mozo que coñeceu precisamente durante a sua etapa de Erasmus e hai sete anos que reside en Ourense.

A clausura correu a cargo de María Teresa Moya, como representante da Consellería de Educación, quen lembrou que a situación socioeconómica e os crecentes niveis de desemprego contribuiron a que en 2014 “varios centros de Formación profesional de la ciudad de Ourense considerasen que involucrarse en el Programa Erasmus+ podría ayudar a paliar esta situación desfavorecedora para nuestro alumnado”. Pretendían, con elo, “aunar esfuerzos, optimizar recursos y unir sinergias para ofertar los distintos programas de Erasmus+ a cerca de tres mil 3000 alumnos matriculados en  catorce 14 familias profesionales distintas, correspondientes a la Formación Profesional de Grado Superior así como al personal que desarrolla su labor profesional en los mismos”.

Nise contexto, os centros de FP Portovello, A Farixa, A Carballeira e 12 de Octubre crearon o Consorcio de Formación Profesional Ourense-Europa. Segundo desvelou Moya, os mesmos centros forman parte “del consorcio de la Consellería de Educación, dentro del proyecto KA102 “Next Station: Improving Professional Skills in Galicia” 2016-18, para movilidad de alumnado, recién titulados y profesorado de ciclos de grado medio y de FP básica”.

María Teresa Moya puxo de manifestó que non hai que esquecer “el multilingüismo como piedra angular del proyecto europeo y un símbolo claro de las aspiraciones de la UE a la unidad en la diversidad. Las lenguas extranjeras desempeñan un papel destacado entre las competencias que ayudarán a formar mejor a las personas para el mercado de trabajo y a sacar el máximo provecho de las oportunidades disponibles. Erasmus+ es una oportunidad única para mejorar nuestras competencias en idiomas”.

Ademais de considerar que os participantes están “ante unha oportunidade” extraordinaria rematou a sua intervención dando conta da experiencia de duas persoas que participaron neste programa e que tamén coinciden no desenvolvemento persoal e profesional que supuxo en ámbolos dous casos.

Conta atrás para a viaxe didáctica a Londres

Un grupo de 68 alumnos e alumnas do noso centro sairan o vindeiro venres para unha viaxe didactica de 5 dias a Londres. Iran acompañados de 6 profesoras e o lector de ingles. A volta prometen fotos da experiencia. Para ver o programa desta actividade pincha aquí.

Carnaval 2017

Xa tedes no noso facebook todas as fotos do noso carnaval

ACCIÓNS FORMATIVAS DIRIXIDAS A PERSOAS TRABALLADORAS DESEMPREGADAS. PLAZAS LIBRES

PLAZAS LIBRES PARA EL CURSO AFD DEL CERTIFICADO DE PROFESIONALIDAD: MECANIZADO POR ARRANQUE DE LABRA. Interesados presentarse en el Centro ANTES DEL MARTES 14 DE MARZO para REALIZAR LA PETICIÓN DE ADMISIÓN