NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO NOSO INSTUTUTO

Debido á restructuración técnica da Xunta o novo número de teléfono do nos IES é:

Conta atrás para a viaxe didáctica a Londres

Un grupo de 68 alumnos e alumnas do noso centro sairan o vindeiro venres para unha viaxe didactica de 5 dias a Londres. Iran acompañados de 6 profesoras e o lector de ingles. A volta prometen fotos da experiencia. Para ver o programa desta actividade pincha aquí.

Carnaval 2017

Xa tedes no noso facebook todas as fotos do noso carnaval

ACCIÓNS FORMATIVAS DIRIXIDAS A PERSOAS TRABALLADORAS DESEMPREGADAS. PLAZAS LIBRES

PLAZAS LIBRES PARA EL CURSO AFD DEL CERTIFICADO DE PROFESIONALIDAD: MECANIZADO POR ARRANQUE DE LABRA. Interesados presentarse en el Centro ANTES DEL MARTES 14 DE MARZO para REALIZAR LA PETICIÓN DE ADMISIÓN

ACCIÓNS FORMATIVAS DIRIXIDAS A PERSOAS TRABALLADORAS DESEMPREGADAS

Avda. Habana, 79-6º     32004  OURENSE

Tlfs. 988 386 103 / 988 386 104

I.E.S. 12 DE OUTUBRO

Av. de Santiago, 2

32001 Ourense

12octubreafd@gmail.com

Pinchando sobre cada curso tedes toda a información e planificación

FAMILIA DE FABRICACIÓN MECÁNICA

CERTIFICADO DE PROFESIONALIDADE:

FMEH0109-MECANIZADO POR ARRANQUE DE LABRA

FAMILIA DE ELECTRICIDADE-ELECTRÓNICA

ELEM0311- MONTAXE E MANTEMENTO DE SISTEMAS DE AUTOMATIZACIÓN INDUSTRIAL

FAMILIA DE IMAXE PERSOAL

Saída didáctica Madrid

O pasado fin de semana o departamento de historia organizou unha saída didáctica a Madrid para coñecer o patrimonio urbanístico e os tres grandes museos da cidade, Prado, Thyssen, e Reina Sofía. A experiencia foi inesquecible para todos. Todo un éxito.

III Semana da Empresa e o Emprendedor. Conclusións

Nun intento por achegar a realidade empresarial e laboral ao alumnado do centro, os departamentos de Formación e Orientación Laboral e de Economía do IES 12 de Outubro de Ourense organizaron a “3ª semana da empresa e o emprendedor”.

Estas xornadas celebráronse desde o 23 ao 27 de xaneiro, onde cada día tivo lugar unha conferencia impartida por profesionais do mundo da empresa, expertos en marketing, comunicación e creación de emprego.

O programa contou coa colaboración de Xosé Lois Reza, Presidente de Markea e do Clúster de Comunicación de Galicia,Manuel Ángel Carracedo Rodríguez, Xefe de Administración e responsable de tesourería de COREN,  Núria Sotelo Rodríguez, Xerente de Profocus Studio, e de Gerardo Rodríguez Martínez, Director do departamento de sistemas de REDEGAL.Silvia Calvo, Consultora especializada en selección de persoal de NORTEMPO, e mesa redonda con representantes de empresas relacionadas coas familias profesionais que se imparten no IES 12 de Outubro: Ángel José Gorgoso, de electricidade, Ángeles Carballido, de estética, Manuel Pérez Santana, de mecanizado, e José Pablo Figueiras, de peiteado.