ORGANIZACIÓN DO PRIMEIRO DÍA DE CLASE (LUNS 17/9/2018)

Presentación de cursos no Salón de Actos

10:30    1º e 2º Bacharelato
11:00    3º e 4ª ESO
11:30    2º ESO
12:00    1º ESO

Ciclos formativos:
16:30    2º curso de tódolos ciclos
17:00    1º curso de tódolos ciclos

• Funcionará o servizo de comedor.
  • A continuación das presentacións haberá clase normal na ESO.
  • Bacharelato e Ciclos formativos terán clase normal a partir do martes 18 de setembro.
  • Despois de cada presentación no Salón cada grupo irá a súa aula co titor correspondente.

LIBROS DE TEXTO 18/19 CORRECCIÓN DE ERROS 10/07/2018

Nos arquivos adxuntos tedes os libros de texto para o vindeiro curso académico 2018/19

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO NOSO INSTITUTO

Debido á restructuración técnica da Xunta o novo número de teléfono do nos IES é:

Admisión Curso 18/19

Dadas as vacantes ofertadas e as solicitudes presentadas teñen que presentar documentación PARA BAREMACIÓN alumnado para
1º BACH
O prazo de entrega de documentación é dende o 23 de marzo  ao  9 de abril de 2018.
A documentación  entrégase no propio centro,

NORMATIVA: ORDE do 25 de xaneiro de 2017

PRAZAS OFERTADAS

CRITERIOS DE BAREMO E DOCUMENTACIÓN

FORMULARIOS:

Anexo I

Anexo II

LISTADO DE ADMITIDOS

Caseta meteorolóxica. Datos 2018

O ALUMNADO DE CULTURA CIENTÍFICA PRESENTA os datos da caseta meteorolóxica e o estudo das nubes na campaña de primavera 2018 dentro do proxecto Ríos. Podedes consultar os datos nos documentos que se adxuntan.

Visita Sotavento

O día 28 de maio, a familia de electricidade (alumnos e profesores) desprazámonos ata o concello de Xermade para visitar o parque eólico experimental do SOTAVENTO, onde nos explicaron as vantaxes das enerxías renovables e da construción bioclimática. Ó remate achegámonos a Lugo onde pasamos unhas horas disfrutando desa cidade bimilenaria.

Saída didáctica a Ridimoas e ao complexo castrense de S. Cibrán de Lás

O noso alumnado de 1º ESO participou nunha saída ao Bosque de Ridomoas para disfrutar dun entorno natural cunha rica diversidade de flora e fauna. Xa pola tarde aprenderon en S. Cibrán de Lás algo máis de cómo era a vida nos castros.

Máis fotos no noso facebook…