Eleccións Consello Escolar

Xa está en marcha o proceso para a renovación parcial do noso Consello Escolar. Animádevos e presentade a vosa candidatura (alumnado, pais e profesorado)

Aquí tedes toda a información

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO NOSO INSTUTUTO

Debido á restructuración técnica da Xunta o novo número de teléfono do nos IES é:

Resultados dos noso alumnado na "San Martiño 2016"

Aquí tedes os resultados acadados polo noso alumnado na Carreira Popular San Martiño 2016

E chegou a celebración do día da ciencia en galego

O pasado día 4 de Novembro, o noso Centro celebrou o VII Día da Ciencia en Galego un ano mais. Este ano adicado á Bioloxía nas figuras de Gregor Mendel e de Cruz Gallastegui Unamuno, introdutor do millo híbrido e renovador da agricultura galega. A ONU declarou o 2016+ ano Internacional dos legumes e Mendel traballou con legumes para deducir as súas tres famosas leis da herdanza. O noso Centro tentou promover o consumo das legumes colocando carteis nas nosas escaleiras sobre os beneficios do seu consumo. Así mesmo, montouse o restaurante "Legumina consumite" onde os rapacesde 4º ESO de bioloxía prepararon receitas de diferentes partes do mundo cuxo ingrediente principal eran os legumes. O alumnado de tecnoloxía de 4º ESO construíu un carro para facer un pequeno mercado de legumes e por último, coa colaboración do alumnado de cultura científica de 1º Bacharelato e de 4º ESO de bioloxía, as figuras de Mendel e Cruz Gallastegui reinan no noso centro. Podedes ver as fotos no noso facebook.

Estudando as nubes e tomando datos na caseta meteorolóxica

O alumnado de cultura científica de 1º Bacharelato, en relación ao proxecto ríos, estudou durante varios días as nubes e tomou datos na caseta meteorolóxica do centro. Usando claves para determinar os días, fotografaron e clasificaron as nubes. Ademais, cada día acudían no recreo á caseta meteorolóxica para tomar os datos de temperatura, presión e humidade na mesma. Os informes pódense consultar no departamento de bioloxía e xeoloxía.

Podedes ver as fotos no noso facebook.

El poeta que pensó que sería olvidado.

Aquí vos deixamos unha pequena reflexión de Alba Rodríguez, alumna de 4º ESO, sobre a poesía e Gustavo A. Becquer.

Un curso mais de Proxecto Ríos

O pasado 25 de outubro o alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de 4º ESO, un ano mais-e con este xa van 9- desprazouse ata a desembocadura do río Loña. Alí, os últimos 500 metros levou a cabo unha inspección para comprobar o estado do río. A idea é concienciar e educar ao alumnado na defensa dos nosos ríos. Os rapaces e rapazas investigaron: flora, fauna, macroinvertebredos, pH, temperatura, nitratos, osíxeno disolto entre outras cuestións para determinar a saúde do río Loña. Podedes ver as fotos no noso facebook.