Eleccións Consello Escolar

Xa está en marcha o proceso para a renovación parcial do noso Consello Escolar. Animádevos e presentade a vosa candidatura (alumnado, pais e profesorado)

Aquí tedes toda a información

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO NOSO INSTUTUTO

Debido á restructuración técnica da Xunta o novo número de teléfono do nos IES é:

Festival de Nadal 2016

Xa podedes ver todas as fotos do Festival de Nadal no noso facebook.

Sorteo cestas de Nadal proviaxe Londres

O pasado día 22 fíxose entrega aos gañadores das Cestas de Nadal que o alumnado do Centro sorteou para recadar cartos para a viaxe didáctica a Londres. A viaxe terá lugar no vindeiro mes de Marzo. A alumna que vendeu os boletos gañadores foi Alba Blanco de 4º ESO A. Na fotografía aparecen os afortunados acompañados de Alba, a directora do Centro, Beatriz Rodríguez e unha das profesoras que participa nesta viaxe. Noraboa a todos.

Resultados dos noso alumnado na "San Martiño 2016"

Aquí tedes os resultados acadados polo noso alumnado na Carreira Popular San Martiño 2016

E chegou a celebración do día da ciencia en galego

O pasado día 4 de Novembro, o noso Centro celebrou o VII Día da Ciencia en Galego un ano mais. Este ano adicado á Bioloxía nas figuras de Gregor Mendel e de Cruz Gallastegui Unamuno, introdutor do millo híbrido e renovador da agricultura galega. A ONU declarou o 2016+ ano Internacional dos legumes e Mendel traballou con legumes para deducir as súas tres famosas leis da herdanza. O noso Centro tentou promover o consumo das legumes colocando carteis nas nosas escaleiras sobre os beneficios do seu consumo. Así mesmo, montouse o restaurante "Legumina consumite" onde os rapacesde 4º ESO de bioloxía prepararon receitas de diferentes partes do mundo cuxo ingrediente principal eran os legumes. O alumnado de tecnoloxía de 4º ESO construíu un carro para facer un pequeno mercado de legumes e por último, coa colaboración do alumnado de cultura científica de 1º Bacharelato e de 4º ESO de bioloxía, as figuras de Mendel e Cruz Gallastegui reinan no noso centro. Podedes ver as fotos no noso facebook.