NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO NOSO INSTUTUTO

Debido á restructuración técnica da Xunta o novo número de teléfono do nos IES é:

Saída didáctica Madrid

O pasado fin de semana o departamento de historia organizou unha saída didáctica a Madrid para coñecer o patrimonio urbanístico e os tres grandes museos da cidade, Prado, Thyssen, e Reina Sofía. A experiencia foi inesquecible para todos. Todo un éxito.

III Semana da Empresa e o Emprendedor. Conclusións

Nun intento por achegar a realidade empresarial e laboral ao alumnado do centro, os departamentos de Formación e Orientación Laboral e de Economía do IES 12 de Outubro de Ourense organizaron a “3ª semana da empresa e o emprendedor”.

Estas xornadas celebráronse desde o 23 ao 27 de xaneiro, onde cada día tivo lugar unha conferencia impartida por profesionais do mundo da empresa, expertos en marketing, comunicación e creación de emprego.

O programa contou coa colaboración de Xosé Lois Reza, Presidente de Markea e do Clúster de Comunicación de Galicia,Manuel Ángel Carracedo Rodríguez, Xefe de Administración e responsable de tesourería de COREN,  Núria Sotelo Rodríguez, Xerente de Profocus Studio, e de Gerardo Rodríguez Martínez, Director do departamento de sistemas de REDEGAL.Silvia Calvo, Consultora especializada en selección de persoal de NORTEMPO, e mesa redonda con representantes de empresas relacionadas coas familias profesionais que se imparten no IES 12 de Outubro: Ángel José Gorgoso, de electricidade, Ángeles Carballido, de estética, Manuel Pérez Santana, de mecanizado, e José Pablo Figueiras, de peiteado.

Icons/ Na procura do pasado

O pasado mércores os alumnos de I de Bacharelato (Historia do Mundo Contemporáneo) e II de Bacharelato (Arte) asistiron co departamento de Historia a dúas exposicións que se presentan estes días na cidade. Icons, no centro cultural Marcos Valcárcel, un interesante percorrido pola arte pop con obras de Warhol ou Lichtenstein. E por outra banda, Na procura do pasado, na sede Afundación, co mellor das pezas do Museo Arqueolóxico de Ourense, pechado dende fai anos. Ó rematar aproveitamos a mañán para facer un pequeno roteiro polo Casco Vello da cidade, da Catedral á Porta da Aira, pasando polas Burgas.

III Semana da Empresa e o Emprendedor

A próxima semana teremos conferencias, mesas redondas... Un cartel de luxo para complementar a formación do noso alumnado

Festival de Nadal 2016

Xa podedes ver todas as fotos do Festival de Nadal no noso facebook.