Equipo de Normalización Lingüística

Marcafollas para o agradecemento

Pinchando aquí podedes ver o vídeo realizado polo noso alumnado

Traballo realizado polo alumnado de Lingua Galega que consistiu na elaboración de marcafollas para agasallar a persoas da súa contorna que desenvolveron un traballo esencial nas súas vidas durante o confinamento. Unha parte dos marcafollas entregaráselle a persoal sanitario da zona cando as condicións sanitarias o permitan. Entre os agasallados cos marcafollas atópanse: transportistas, panadeiros, varredores, caixeiras de supermercado, carteiros, servizo de limpeza, policías...e un longo etcétera.

AÍ VEN O MAIO

Estreamos a canle de Youtube oficial do noso IES cun vídeo-montaxe sobre os maios feitos polo noso alumnado neste confinamento.Pincha aquí para velo, non volo perdades

Actividades Dinamización da Lingua Galega

ACTIVIDADES DINAMIZACIÓN 2018 -19

1º TRIMESTRE

Concurso Cabazas Samaín 1018

Presentación power point sobre o Samaín e presentada aos 1º e 2º ESO

Exposición Samaín no 1º andar

-

Concurso Fotos Igualdade para o 25  de novembro ( todo o centro)

-

Concurso Postais de Nadal 2018 ( todo o centro)

-

Día da Ciencia en Galego “ A cultura científica e a cultura galega como patrimonio cultural europeo”

Visita “ O Ártico arde” exposición de EduCaixa

2ºTRIMESTRE

-

Saída didáctica a Santiago ( TVG, Museo do Pobo Galego e Gaias) ( 1º e 2º bac)

-

Exposición  de máscaras de ANtroido ( 1º a 4º ESO)

-

Traballo sobre gastronomía de inverno: cocido e repostería (1º e 2º ESO)

-

Exposición e presentación sobre o antroido da zona: A PITA DE EIROAS -  Saída ao circuito  TINTIMÁN  para 1º ESO

3º TRIMESTRE

-

Celebración da semana do libro , a finais de abril ( todo o centro) , coa asistencia de diferentes autores e autoras relacionados coas lecturas obrigatorias do curso.

-

Celebración da Semana das Letras Galegas, coa exposición do autor homenaxeado ( Antón Fraguas) e asistencia de diferentes escritores

-

CONCURSO DE LEMAS  en galego para imprimir logo nalgún obxecto concreto.

Presentación ao concurso de “Os Maios” promovido polo Concello de Ourense