CM-Erasmus+

NOVO. Publicación das bases para a solicitude de mobilidades FCT no estranxeiro CURSO 17-18.

Comeza o prazo para solicitudes de mobilidades, tanto para alumnado de ciclos medios para a realización da FCT no periodo setembro-decembro, como para o alumnado titulado de ciclos medios que desexe realizar prácticas profesionais de 6 meses de duración e persoal docente

Nos arquivos adxuntos tedes toda a información

FCT ALUMNADO DE CICLO MEDIO EN MALTA E ITALIA

O noso alumnado de ciclos xa comenzou a súa formación en centros de traballo,  igual que en anos anteriores, temos  alumnos realizando as prácticas no  extranxeiro; Sara Pallares Villar, de CM de Estética Persoal Decorativa, que esta en Potenza (Italia) e Óscar Devesa Caride, de CM de Instalacións Eléctricas e Automáticas, que está en Malta. A continuación  mostramosvos algunhas imaxes da súa estancia.

ALUMNAS DO CICLO MEDIO DE ESTÉTICA PERSOAL DECORATIVA INICIAN A FCT EN ITALIA

As alumnas Andreas Pérez, Andrea Rojas y Carmen Pena están a realizar o módulo FCT en empresas no extranxeiro. Neste caso están en Milán (Italia).

A financiación da suas estadías realizase baixo o Programa Erasmus + de Formación profesional e dentro do Proxecto de mobilidades de estudantes para prácticas Europa Next Station: Vocational training network coordinado pola Dirección Xeral  de  FP  e  I.E da Consellería de Cultura, Educación e O.U.