Imaxe Persoal

Charla Imaxe Persoal

O día 25, organizada polo Departamento de Imaxe Persoal, tivo lugar unha charla na que se trataron os fundamentos da imaxe persoal na imaxe pública, a percepción, o estilo, a antropometría, a proporción (liñas, formas e volumen…), a harmonía e equilibrio da imaxe, os efecto visual, os efecto ópticos e a colorimetría.

Dos contidos encargáronse Javier Rouco e Manuel Pouse (profesores de imaxe persoal dei IES Perdouro de Burela) que se desprazaron ao noso centro en compañía de Miruca Parga, Antón Niñe e os alumnos de 2º de Ciclo Medio de Peiteados e Recolleitos e de 2º de Bacharelato que aproveitaron para visitar as instalacións de Estética e Perrucaría.

Á charla asistiu o alumnado dos distintos ciclos de Imaxe Persoal do 12 de Outubro.