CONVOCATORIAS PARA AS PROBAS ORAIS

Para consultar as convocatorias para as probas de expresión oral, debe entrar na súa sesión de centrosNET.

Pode consultar as convocatorias para as probas orais no taboleiro do centro

COMO CONSULTAR AS CONVOCATORIAS PARA AS PROBAS ORAIS EN CENTROS NET

AVISO IMPORTANTE!

• O alumnado será convocado oficialmente para realizar a proba de expresión oral no día e hora que determine o departamento correspondente.

• O feito de que haxa máis de un día para a realización de ditas probas, non implica que o alumnado poida elixir o día e hora no que se vaia presentar. Polo tanto, todo/a alumno/a deberá consultar as convocatorias ou chamamentos concretos das probas de expresión oral.

• As probas de expresión oral poderanse celebrar antes ou despois da proba escrita

• O alumnado deberá chegar ao centro no horario de cita que consta na convocatoria

• Non se dará información sobre as convocatorias para as probas de expresión oral por teléfono ou correo electrónico