O PRIMEIRO TRIMESTRE NA AULA DE PAZO INFANTIL CURSO 2020-2021

 

A través do método ABN (Método Aberto Baseado en Números), os nenos/as de 3 comezamos a introducirnos nos CONCEPTOS LÓXICO-MATEMÁTICOS, e os nenos/as de 4 e 5 anos seguimos avanzando e experimentando, a través de actividades manipulativas, coa serie numérica, o conteo, a correspondencia, a asociación entre grafía e cantidade, as unidades e decenas,  o tableiro do 100, os amigos do 10 etc. Outras actividades significativas levadas a cabo foron as de pesarnos, medirnos e mirar o nº do noso calzado. 

 

                   

 

                   

 

                    

 

                    

 

                    

 

                 

 

 

                             

 

                                

 

                                 

 

                                  

 

                                                                                  

 

                                  

 

                                 

 

                                

 

                                

 

                                                                              

 

Ao par de todo isto, tamén lle dedicamos tempo ao noso ESQUEMA CORPORAL, o cal imos tendo cada vez máis interiorizado, tal e como se reflicte nas nosas representacións. 

 

                                                                

 

                                                                

 

O presente curso tamén lle demos continuidade ao TALLER DE GRAFOMOTRICIDADE CREATIVA que iniciamos o ano pasado. Os nenos/as de 3 anos iniciáronse nos trazos, concretamente os verticais e horizontais, dado que son os trazos que están presentes en case todas as letras que escribimos (maiúsculas). Con eles levamos a cabo diversas actividades: construílos sobre superficies amplas con obxectos e materiais da aula, trazalos na lousa con rotulador, representalos sobre papel con diferentes elementos... Pola súa parte os nenos/as de 4 e de 5 comezaron a representar algunhas formas xeométricas, en concreto o cadrado. Tamén realizamos algunha que outra creación aproveitando elementos naturais propios do outono como por exemplo as follas das árbores.

 

 

                      

 

              

 

                                                               

 

                                         

                                               

 

                                                                           

 

                       

 

                     

 

 Cantas cousas!

Como xa sabedes, este ano o noso PROXECTO DOCUMENTAL INTEGRADO (PDI) xira en torno aos contos e leva como título “Fíos de palabras (contos impresos e de tradición oral)”. Así pois, partindo desta temática comezamos a analizar máis detidamente os contos que temos na aula cada vez que lemos algún, parándonos a mirar e observar cales son as súas partes: portada, contraportada, follas...; onde está o título; quen é o autor/a do conto; personaxes...

Aproveitando isto levamos a cabo unha actividade que o ano pasado xa nos gustara moito, e que quixemos repetir pero este ano modificando en parte o contido da mesma. Dita actividade é a dinámica da “Maleta”. Cada un de nós levou dita maleta á súa casa e despois de ler as instrucións que ían dentro coa familia, ao día seguinte levámola á aula con 3 cousas nosas que nos gustaban ou nos identificaban (por exemplo unha foto da nosa familia, o noso xoguete favorito, algún obxecto de cando eramos bebés...).

Este ano tratamos de relacionar dita dinámica co PDI, de tal xeito que unha das 3 cousas que tiñan que ir na “maleta” era o noso conto favorito para lerllo aos nosos compañeiros/as. Con dita actividade descubrimos moitas cousas acerca dos gustos e intereses de cada un/a, así como experiencias persoais e recordos, o que permitiu que nos coñezamos máis e que crearamos un maior vínculo de amizade.