Traveling Notebook

Our school participates for the first time in a project called "Traveling Notebooks" driven by Ribeira Language School. More info about the project in this web:

O noso cole participa por primeira vez nun proxecto que lle chaman "Cadernos Viaxeiros" impulsado pola Escola de Idiomas de Ribeira. Máis información acerca do proxecto nesta web:

This is the route of our traveling notebook:

Esta é a ruta do noso caderno viaxeiro:

- CRA de Rianxo (A Coruña, Spain)

- Nerys's home school (Goondinwi, Australia)

- EEI de Vilariño (Pobra do Caramiñal, A Coruña, Spain)

- EEI Fernández Varela (Pobra do Caramiñal, A Coruña, Spain)

After that, it comes back to us so we can read what everybody wrote.

Despois diso, volve a nós para que poidamos ler o que todos escribiron.

As the vehicular language is English, just Primary children that are starting to write in English, participate in the project. A total of 37 boys and girls from Pazo, Capela, Quintáns and Rañó.

Como a lingua vehicular é o inglés, só particupan no proxecto os nenos e nenas de Primaria que están empezando a escribir en inglés. Un total de 37 rapaces de Pazo, Capela, Quintáns e Rañó.