A FIGURA DO DRUIDA

Ao longo deste 2º trimestre os alumnos e alumnas de 2º de Primaria de Relixión do CRA de Rianxo seguimos coa nosa viaxe a través do tempo para coñecer a espiritualidade e as crenzas relixiosas dos nosos ancestros. A través dunha presentación de imaxes titulada "A relixión natural dos pobos celtas" nos adentramos no estudo das crenzas relixiosas dos antigos moradores dos castros.

Iniciamos o noso camiño centrándonos na figura do Druida:

Os druidas eran os guías espirituais das comunidades celtas, e aínda que se pensa que os habitantes dos castros compartían moitas das crenzas dos pobos celtas, non hai constancia histórica da presenza de druidas nos asentamentos galegos. Pero si é probable que pisaran as nosas terras como peregrinos hacia os lugares de Galiza que dentro da súa cultura eles tiñan por sagrados, como é o caso de  Finisterre ou do monte Pindo. Como homenaxe a esta figura pertencente ao mundo espiritual celta decidimos elaborar un retrato pintado con acuarela ao que lle agregamos uhna cartulina a modo de marco:

Os druidas ademáis de seren guías espirituais eran tamén grandes sabios e conselleiros. Coñecían os designios dos deuses, dominaban a menciña natural e se cría que tiñan dotes adivinatorias e máxicas, polo que a parte de seren moi respetados eran tamén considerados como seres misteriosos que gusataban de rondar polas fragas buscando os ingredientes para elaborar as súas pocións e ungüentos, así como para se xuntaren en torno aos carballos, a árbore sagrada da cultura celta:

O noso retrato é tamén unha homenaxe a un dos grandes comics da historia "Asterix". Como podedes ver  o noso retrato representa ao grande "Panoramix" o druida desta tan  especial comunidade gala. A continuación podedes ver o resultado desta actividade plástica na galería de imaxes:

Para todos aqueles que aínda non coñezades os cómics de Asterix este sería un bo momento para vos achegar ás súas páxinas, sobre todo os nenos de primaria, vos atoparedes cunha grata sorpresa.