Skip to Content

San Lourenzo

DOCUMENTACIÓN 1ºER TRIMESTRE

INSTALACIÓN DE CAIXAS

Por segunda vez neste curso, seguimos coa nosa segunda instalación. Neste caso a instalación consistía no emprego e uso de caixas, caixas de diferentes tamaños, formas, pezas de cartón, xornais…

Seguindo a un autor como é Javier Abad “as instalacións con obxectos sinxelos e atractivos pódense configurar para a acción- transformación por parte dos cativos”. Neste caso as caixas de San Lourenzo convertíronse en avións, agasallos, casiñas, casiñas de cans, camas, meteoritos, casiña de King Kong….

Con este tipo de actividades promoveranse accións de imitación, transformación simbólica, exploración…

 

CONVERTÍMONOS EN CIENTÍFICOS E CIENTÍFICAS

Esta semana fixemos un experimento na aula, na que empregamos vinagre, xabón, colorante e bicarbonato.

Que gran expectación e como desfrutamos con esta actividade…que pasará? Algunas das hipóteses foron as seguintes

Explotará o vaso?

Romperá o teito da aula?

Convertirase o profe Antonio en rato ou en león?

Non pasará nada…

Facer experimentos é a mellor forma de aproximar os cativos á ciencia. A través da ciencia poderán comprender o mundo que lles rodea, e sobre todo despertará a curiosidade e empezarán a interesarse sobre o por qué ocurren as diferentes reaccións que están vendo ante os seus ollos.

O OUTONO

Coa chegada da nova estación, O OUTONO, comezamos a facer diferentes actividades e propostas relacionadas con ela.

A través das diferentes actividades, introduciremos os cativos no coñecemento deste período en concreto, co propósito de fomentar en eles o interese e descubrimento polas estacións do ano, os cambios que conlevan (saíndo a nosa contorno), realizando mandalas a nivel grupal, individual, realización de bodegóns, experimentos da cor das follas, manipulación dos froitos do outono, composicións....

O ESQUEMA CORPORAL

Esta semana realizamos un taller de arte relacionado co “Esquema Corporal”. Así nesta actividade, convertímonos en auténticos artistas empregamos un caballetes moi peculiares, onde demos renda solta a nosa creatividade, debuxando as diferentes partes do noso corpo.

Na estapa de Educación Infantil é moi importante a  adquisición do esquema corporal, dado que é a base para adquirir os diferentes aprendizaxes.

Na aula traballamos este aspecto, con diferentes actividades psicomotrices, sensoriais, con cancións motoras, brain gym… en definitiva con actividades de xogo, movemento, coordinación, equilibrios…

SAÍDA Ó EXTERIOR

Aproveitando a nosa contorna próxima, saímos ó exterior para facer unha pequena saída. Nesta saída,observamos o estado do regato, as árbores, os bichiños, a paisaxe do outono....

Hai que ter en conta que educar na natureza, xa sexa de forma permanente ou combinada, ten importantes beneficios para o desenvolvemento, o benestar e a saúde dos cativos. 

Grazas a este entorno privilexiado que temos, permanecer na natureza permite un aprendizaxe directo e autónomo. A abundancia de espazo e material non estructurado invita a indagación, a exploración e a experimentación.

“MOVERSE Ó AIRE LIBRE, NUN ENTORNO NON PREPARADO PERO SEGURO, É UN PRECURSOR DE SAÚDE E FORTALEZA FÍSICA”.

Así, esta saída será unha das moitas que realizaremos este ano.

SAMAÍN

PARA COMEZAR O SAMAÍN TIVEMOS UNHA EXPERIENCIA TERRORÍFICA CUNHA GRAN INSTALACIÓN!!

ESTA INSTALACIÓN ESTABA CHEA DE ARAÑAS, PANTASMAS, BRUXAS, ESQUELETOS!!!

VOLTAMOS AO COLE!!!

POR FIN DESPOIS DE TANTO TEMPO PUIDEMOS VOLTAR AO COLE!!!! 

CANTAS GANAS TÍÑAMOS DE VERNOS, XOGAR, BAILAR, ESTAR COS COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS, FALAR, ENREDAR NO PATIO.....

Distribuir contido


by Dr. Radut