Proxecto Ríos

INAUGURACIÓN DA ESCOLA DO RÍO

O alumnado de Xuntanzas rematamos a nosa laboura no Proxecto Ríos coa gran inauguración da Escola do Río mañá en Porta Pisón!

Gran experiencia a deste ano cos compañeiros do CPI Mosteiro-Meis e do CIFP Portovello de Ourense, así como moi de agradecer a colaboración da Comunidade de Montes de San Tomé e do Concello de Meis, pola súa implicación en facer realidade a restauración e posta en marcha deste espazo tamén como aula da natureza.

FAMILIAS ESTADES CONVIDADAS A PARTICIPAR! Se tedes dúbidas de como chegar, mirade o vídeo:

Proxecto Ríos en Xuntanzas

Adentrándonos no Proxecto Ríos

Traballamos por recantos para coñecer os diferentes tipos de follas que hai na ribieira dun río e logo exploramos coa planta dos pés diversas sensacións.

TEMPO DE ESTANQUE

Despois de traballar duramente, chegaron os resultados... xa temos a nosa CHARCA!!!

XORNADA DE CONVIENCIA CO CIFP PORTOVELLO DE OURENSE

UN DÍA MOI ESPECIAL!! ASÍ COMEZA A NOSA INMERSIÓN NO PROXECTO RÍOS...

IDEAS E DESCUBRIMENTOS EN XUNTANZAS

O RÍO QUE NOS UNE:                             QUE É UN RÍO?