XUNTANZAS

DÍA DE ROSALÍA 2019 EN XUNTANZAS

Todos e todas somos Rosalía de Castro. Para lembrar o día do seu nacemento, en Xuntanzas poñémonos na súa pel, e recitamos unha poesía curtiña das súas. Antes fixemos coas nosas mans unha chea de galiñas, vestímonos coas nosas mellores galas e puxemos o pelo da nosa poeta.

Un venres en Xuntanzas

Primeiro día de Xuntanzas (5/10/2018): Escolas de San Martiño, O Marco e San Tomé

A nosa biblio creativa xa funciona a toda máquina os venres en Xuntanzas! Lecturas compartidas, Radio, Televisión, Teatro, Charca e Laboratorio, Robótica, Construcións, Xogos lóxicos e manipulativos, Expresión plástica...

O NOSO PRIMEIRO DÍA EN RABURADIO

ESCOITA O PROGRAMA PINCHANDO NA IMAXE E SUBSCRÍBETE Á NOSA CANLE DE IVOOX

ENTREVISTA A MARUJA MALLO

OS NOSOS PERIODISTAS MÁIS INTRÉPIDOS FIXERON UN TRABALLO DE INVESTIGACIÓN SOBRE A VIDA E OBRA DE MARUJA MALLO. TAL FOI A SÚA TEIMA POR COÑECELA, QUE ATA CONSEGUIRON ENTREVISTALA!

A CONTINUACIÓN PODEMOS VER UN ANAQUIÑO DO QUE DEU DE SI A ENTREVISTA. UN PEQUENA PARTE DO TRABALLO QUE TIVO O SEU COMEZO NAS AULAS COA CREACIÓN DE XORNAIS E A INVESTIGACIÓN SOBRE A VIDA DESTA GRAN ARTISTA.

LEMBRANZAS DE UN GATO BIBLIOTECARIO

RABUÑOSO RECIBE AO ALUMNADO DE 1º DE PRIMARIA DO CPI MOSTEIRO-MEIS QUE VIÑERON A VISITARNOS A PARADELA E LEMBRAR VELLAS ANDAINAS NO CRA.

VAS CAER

Achegámonos ás ideas previas que teñen sobre a radio a través dun concurso, onde só deben empregar o oído... Serán capaces de identificar que é un programa de radio?

Aquí podedes ver un dos programas de CRA TV: VAS CAER!