Consello Escolar

RESULTADO DAS VOTACIÓNS DO CONSELLO ESCOLAR 2022

Tralas votacións realizadas o pasado martes, os novos membros do consello escolar son os seguintes:

SECTOR PROFESORADO:

-Antonio María Costa

-Mónica Prol

SECTOR FAMIILIAS:

-Marta Diz

Candidatos ao Consello Escolar

A Xunta Electoral, unha vez recibidas e analizadas as candidaturas presentadas, resolve proclamar as seguintes candidaturas:

SECTOR PROFESORADO

Antonio María Costa Pillado

Mónica Prol Dozo

SECTOR FAMILIAS (das cales hai que escoller 1)

María de los Ángeles Calvo Outeda (Escola de San Tomé 1)

Marta Diz Piñeiro (Escola do Marco)

REPRESENTANTE DA ANPA

María Josefa Cuñarro Outeda

REPRESENTANTE DO CONCELLO

María Sancho Piñeiro

PRAZO PARA PRESENTAR CANDIDATURAS Ó CONSELLO ESCOLAR

A XUNTA ELECTORAL INTEGRADA POR:

-VANESSA VILA (Directora do Centro )

-MARÍA DEL PILAR REBOREDO (Representante do profesorado)

-SILVIA RUIBAL DOMÍNGUEZ  (Representante das familias)

CONVOCA A APERTURA DO PRAZO PARA PRESENTAR CANDIDATURAS Ó CONSELLO ESCOLAR:

DO 11 AO 18 DE NOVEMBRO

RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR 2022

Segundo a Resolución do 19 de setembro de 2022, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a realización de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG 30/09/2022, renovar dous/dúas representantes do Claustro de mestres e mestras e a un/unha representante das familia, puidendo a ANPA designar directamente un destes tres representantes.

Segundo o Artigo 2º da citada Resolución a elección dos representantes dos distintos sectores da comunidade educativa no Consello Escolar celebrarase ao efecto entre os días 22 e 29 de novembro, ambos os dous incluídos. Será responsabilidade da Xunta Electoral fixar a data definitiva das votacións, que probablemente se celebrará o martes día 29 de novembro de 2022.

A Xunta electoral estará formada pola directora, unha mestra/a e unha nai/pai elixidos en sorteo público. Estes dous últimos (mailos seus suplentes) serán designados por sorteo público o próximo venres día 28 de outubro ás 9:30h na sede do CRA.

Poden consultar o censo de familias en cada una das escolas.