blogue deadmin

SOMOS UN CRA (Colexio Rural Agrupado)

CURSO 2018-2019

OS DÍAS NON LECTIVOS ESCOLLIDOS POLO CRA DE MEIS SON:

(2 de novembro e 20 de maio)

HORARIO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS

EQUIPO DIRECTIVO: LUNS-VENRES:9:00-10:00

TITORÍAS: MARTES: 18:00-19:00

RESULTADO DAS VOTACIÓNS DO CONSELLO ESCOLAR

Tralas votacións realizadas o pasado martes, os novos membros do consello escolar son os seguintes:

SECTOR PROFESORADO:

-Laura Paz

-María del Pilar Reboredo

SECTOR FAMIILIAS:

-María Sancho

-Nadiusca Louzán

-Araceli Maquieira

RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

PARA ELIXIR OS NOVOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR É NECESARIO CONSTITUIR A XUNTA ELECTORAL QUE ESTARÁ INTEGRADA POLA DIRECTORA DO CENTRO, UN MESTRE/A E UN PAI/NAI.

ESTES DOUS ÚLTIMOS (MAILOS SEUS SUPLENTES) SERÁN DESIGNADOS POR SORTEO PÚBLICO O PRÓXIMO VENRES DÍA 4 DE NOVEMBRO ÁS 09:15 HORAS NA SEDE DO CRA

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Queredes saber como é unha escola rural? Queredes descubrir como son as nosas aulas? Queredes coñecer ás vosas futuras mestras e compañeiros?
O vindeiro martes día 12 de xuño, as escolas do CRA de Meis abren as súas portas para vós! Rabuñoso agárdavos!

ANIVERSARIOS DO TERCEIRO TRIMESTRE.

COMO DESPEDIDA DA ESCOLA DE SAN TOMÉ, O 29 DE XUÑO CELEBRAMOS OS ANIVERSARIOS DOS NENOS E NENAS QUE CUMPRIRON ANOS EN ABRIL, MAIO, XUÑO E EN XULLO.

O MELLOR DE TODO É PASALO SUPERBEN CON TODOS OS NOSOS AMIGUIÑOS DE CLASE, CUNHA BOA TORTA E ALGÚN QUE OUTRO CHUCHE!!

HORARIO DE ATENCIÓN DURANTE O MES DE XULLO

Imos ver GATUXO, de Magín Blanco

O próximo 9 de maio, martes, imos a Pontevedra a ver Gatuxo, un espectáculo onde se fusionan as artes, o teatro e a música. As cancións son do noso querido Magín Blanco, que esta vez estará acompañado de outros dous músicos e unha actriz.