San Tomé

ANIVERSARIOS DO 2º TRIMESTRE.

NO SEGUNDO TRIMESTRE TIVEMOS A TRES COMPAÑEIR@S DE ANIVERSARIO. PARABÉNS PARA OS NOSOS RODRIGO, MARTÍN E LEIRE!

DÍA DA SAÚDE

QUE IMPORTANTE É TOMARMOS FROITA! O DOMINGO 7 DE ABRIL FOI O DÍA INTERNACIONAL DA SAÚDE. O LUNS 8, LEMBRAMOS A IMPORTANCIA DO CONSUMO DE FROITA E TOMÁMOLA DUN XEITO DISTINTO, ELABORANDOS LIMOADA E ZUME DE LARANXA!

ENTROIDO 2.019

ESTE ENTROIDO DISFRAZÁMONOS DO SER VIVO MÁIS IMPORTANTE DO NOSO PLANETA: A ABELLA.

O ALUMNADO, MESTRES E FAMILIAS DO CRA DE MEIS, DISFRAZÁMONOS DE: ABELLAS, EEI DE SAN TOMÉ E EEI DE SAN VICENTE; XOANIÑAS, EEI DE O MARCO E EEI DE SAN MARTIÑO E DE CARACOIS AS ESCOLAS DE PARADELA E SAN LOURENZO.

ESTE BICHERÍO DÁ COMEZO A UN NOVO PROXECTO RELACIONADO COA NATUREZA.

UN APICULTOR VEU A VERNOS!

O PAPÁ DE ENOL VEUNOS ENSINAR O TRABALLO DUN APICULTOR.

VEU MOI CARGADO CUNHA COLMENA COMPLETA (AS ABELLAS NON VIÑERON), O TRAXE, AS LUVAS, O CEPILLO, AS PINZAS E O FUMIGADOR . MOITAS COUSAS APRENDEMOS DAS ABELLAS E DO TRABALLO E DEDICACIÓN DOS APICULTORES.

QUE RICO ESTÁ O MEL!... E OS CARAMELOS DE MEL, NON VOS DIGO NADA. MOITAS GRAZAS!

TOCOUNOS UNHA CESTA DE NADAL!

NO SUPERMERCADO DE MONTSE, PARTICIPAMOS NO SORTEO DUNHA CESTA INFANTIL DE NADAL. O 22 DE DECEMBRO AVISÁRONNOS DE QUE NOS TOCARA UNHA. QUE ILUSIÓN!

Ó COMEZAR O COLE, TRAS O NADAL, NON DUBIDAMOS EN SAIR A BUSCALA.

MOITAS GRAZAS, MONTSE!

MOITÍSIMAS FELICIDADES ÓS NOS@S PEQUES QUE ESTIVERON DE ANIVERSARIO NO PRIMEIRO TRIMESTRE.

TÓDOLOS MESES CELEBRAMOS OS ANIVERSARIOS DOS NOS@S PEQUES. ESTE TRIMESTRE ESTIVERON RIDA, MARIO, GABRIELA, ÁLEX E LÚA.

MOITÍSIMAS FELICIDADES MEUS PEQUECHOS!

OBRADOIRO DE NADAL COAS FAMILIAS.

MOI BO NADAL A MAIORES E PEQUES!

MOITÍSIMAS GRAZAS A TODAS AS FAMILIAS! ÓS QUE PUIDERON VIR, E NOS ACOMPAÑARON NESTE OBRADOIRO TAN EMOTIVO, E ÓS QUE NON SE PUIDERON ACERCAR PERO, QUE NOS APORTARON OS MATERIAIS PARA PODÉRMOLO LEVAR A CABO.

MOITAS FELICIDADES A TODOS E TODAS, QUE TEÑADES UN MOI BO NADAL!

OBRADOIRO DE CABAZAS COAS NOSAS FAMILIAS.

É TEMPO DE CAMBIO, CHEGOU DE VERDADE O OUTONO! TEMPO DE ESCURIDADE, DE GARDAR AS COLLEITAS, TEMPO DE METER MEDO!!!!!

TERRORIFICAMENTE NOS XUNTAMOS AS FAMILIAS, OS CATIVOS, CATIVAS E  MESTRAS! UN MOMENTO CHEO DE EMOCIÓNS "LIADAS", UN MOMENTO MOI AGRADABLE POR TERMOS A COMPAÑA DAS NOSAS FAMILIAS PERO, TAMÉN TEMOS UN CHISCO DE MEDO. COMO NON O IAMOS TER SE DIN QUE É TEMPO DE BRUXAS E ESQUELETOS!

TODO MEDO SE LEVA MELLOR NA COMPAÑA DAS NOSAS FAMILIAS!