San Tomé

VIAXE Ó CPI

CHEGOU O MOMENTO!

UN MOMENTO TRISTE, PERO FELIZ Ó MESMO TEMPO. ÓS NOS@S MAIORES CHEGOULLES O MOMENTO DE VOAR CARA PRIMARIA. BOTARÉMOSVOS MOITO DE MENOS!

MOITA SORTE NESTA NOVA ANDAINA, MEUS PEQUECHOS/MAIORES!

MAMISCONTACONTOS

COMO NOS GUSTAN AS VISITAS DAS NOSAS MAMIS E PAPIS!

ESTE CURSO VISITÁRONNOS, UN PAPI APICULTOR E DÚAS MAMISCONTACONTOS. QUE ILUSIÓN NOS FIXO! SABEDES QUE AS NOSAS PORTAS SEMPRE ESTÁN ABERTAS, PARA O PRÓXIMO ANO ESPERAMOS MOITAS MÁIS VISITAS!

GRAZAS MAMIS!

FELICIDADES!

CHEGOU O REMATE DO CURSO E CON EL OS ÚLTIMOS ANIVERSARIOS. TOD@S QUEREMOS SER MAIORES, E A CELEBRACIÓN DUN ANO MÁIS É MOI IMPORTANTE PARA OS NOSOS PÍCAROS!

MOITAS FELICIDADES A:

O NOSO RÍO

CLARO QUE SABEMOS O IMPORTANTE QUE É O CONTACTO COA NATUREZA, NÓS TEMOS A GRAN SORTE DE CONTAR CUN RÍO PRETO DA ESCOLA, O REGO DE SAN TOMÉ  E... SABEDES UNHA COUSA? ESTÁ CHEO DE BICHIÑOOOOSSS!

ANIVERSARIOS DO 2º TRIMESTRE.

NO SEGUNDO TRIMESTRE TIVEMOS A TRES COMPAÑEIR@S DE ANIVERSARIO. PARABÉNS PARA OS NOSOS RODRIGO, MARTÍN E LEIRE!

DÍA DA SAÚDE

QUE IMPORTANTE É TOMARMOS FROITA! O DOMINGO 7 DE ABRIL FOI O DÍA INTERNACIONAL DA SAÚDE. O LUNS 8, LEMBRAMOS A IMPORTANCIA DO CONSUMO DE FROITA E TOMÁMOLA DUN XEITO DISTINTO, ELABORANDOS LIMOADA E ZUME DE LARANXA!

ENTROIDO 2.019

ESTE ENTROIDO DISFRAZÁMONOS DO SER VIVO MÁIS IMPORTANTE DO NOSO PLANETA: A ABELLA.

O ALUMNADO, MESTRES E FAMILIAS DO CRA DE MEIS, DISFRAZÁMONOS DE: ABELLAS, EEI DE SAN TOMÉ E EEI DE SAN VICENTE; XOANIÑAS, EEI DE O MARCO E EEI DE SAN MARTIÑO E DE CARACOIS AS ESCOLAS DE PARADELA E SAN LOURENZO.

ESTE BICHERÍO DÁ COMEZO A UN NOVO PROXECTO RELACIONADO COA NATUREZA.

UN APICULTOR VEU A VERNOS!

O PAPÁ DE ENOL VEUNOS ENSINAR O TRABALLO DUN APICULTOR.

VEU MOI CARGADO CUNHA COLMENA COMPLETA (AS ABELLAS NON VIÑERON), O TRAXE, AS LUVAS, O CEPILLO, AS PINZAS E O FUMIGADOR . MOITAS COUSAS APRENDEMOS DAS ABELLAS E DO TRABALLO E DEDICACIÓN DOS APICULTORES.

QUE RICO ESTÁ O MEL!... E OS CARAMELOS DE MEL, NON VOS DIGO NADA. MOITAS GRAZAS!