ANPA

Búsqueda de ovos de Pascua

ACTIVIDADES DA ANPA POLO SAMAÍN

A ANPA do CRA de Meis organiza actividades para esta semana do Samaín. Animádevos a participar!

Taller de Disciplina Positiva

Presentamos esta marabillosa iniciativa da ANPA, un taller de Disciplina Positiva cunha gran profesional: Alba Picallo. Animámosvos a que vos anotedes pois as prazas son moi limitadas.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Escola de Familias

DESCONTOS ANPA

Se eres socio ou socia da ANPA beneficiaraste destes magníficos descontos. Presenta o teu carné de socio nos seguintes establecementos:

ESPECIAL RABU RADIO

Volve Rabu Radio con un programa especial para aceptar o reto que nos enviaba Rabuñoso onte.

E vós, unídesvos ao reto?

O RETO DE RABUÑOSO:

Exper-i-ciencia

A nosa biblioteca non é só un espazo onde poder ler e levar libros, é un laboratorio creativo de aprendizaxes onde experimentamos, investigamos e debatimos e dialogamos. Un espazo aberto onde recibimos a persoas con moito que contar, coma Susana Calvo, científica do CSIC que veu ao noso Maker Espace de Paradela acompañada dos seus fascinantes bechos como parte do proxecto Exper-i-ciencia.