Aprender na casa

FESTIVAL DE NADAL

Xa rematou o Nadal, pero sempre é bo momento para desfrutar das actuacións do noso alumnado no pasado festival.
Aquí vos deixavos un resumo dunha xornada chea de bailes, cantos e teatro:

MENSAXE DE NADAL PARA AS FAMILIAS DENDE XUNTANZAS.

BO NADAL! Vémonos á volta das vacacións, o día 8 de xaneiro!

ONCE DAMAS ATREVIDAS

Adaptación do conto Once damas atrevidas (Helle Thomassen, Xosé Manuel González, Oli - Ed. Kalandraka) realizada sobre croma polo alumnado de 6º de Infantil do CRA de Meis.

OS SEIS BARBUDOS

CELEBRAMOS O SAMAÍN CON TEATRO!

A MIN NON ME COMAS!

HAI QUE VER O MEDO QUE PASAMOS CO MATEO ESTE SAMAÍN

E CON ESTA ADAPTACIÓN TEATRAL DO CONTO A MIN NON ME COMAS!

O NOSO PRIMEIRO DÍA EN RABURADIO

ESCOITA O PROGRAMA PINCHANDO NA IMAXE E SUBSCRÍBETE Á NOSA CANLE DE IVOOX

XOGOS TRADICIONAIS EN FAMILIA NO DÍA DAS LETRAS GALEGAS

O 15 de maio, víspera das Letras Galegas, e Día Mundial das Familias, celebramos tamén o Día do Xogo Tradicional na praza do concello para, en familia, revivir algúns xogos polos que non pasa o tempo cando falamos de diversión!