SOMOS UN CRA (Colexio Rural Agrupado)

OBRADOIRO DE CABAZAS COAS FAMILIAS

A FINAIS DE OUTUBRO INVITAMOS ÁS FAMILIAS A AXUDARNOS A DEIXAR A NOSA ESCOLA MÁIS TERRORÍFICA CON CABAZAS QUE DECORAMOS TODOS XUNTOS NA AULA. QUE MEDOO!!

A MIN NON ME COMAS!

HAI QUE VER O MEDO QUE PASAMOS CO MATEO ESTE SAMAÍN

E CON ESTA ADAPTACIÓN TEATRAL DO CONTO A MIN NON ME COMAS!

PREPARANDO A BIBLIOTECA PARA O SAMAÍN

A BIBLIOTECA PREPÁRASE PARA A CHEGADA DO SAMAÍN

Primeiro día de Xuntanzas (5/10/2018): Escolas de San Martiño, O Marco e San Tomé

A nosa biblio creativa xa funciona a toda máquina os venres en Xuntanzas! Lecturas compartidas, Radio, Televisión, Teatro, Charca e Laboratorio, Robótica, Construcións, Xogos lóxicos e manipulativos, Expresión plástica...

O NOSO PRIMEIRO DÍA EN RABURADIO

ESCOITA O PROGRAMA PINCHANDO NA IMAXE E SUBCRÍBETE Á NOSA CANLE DE IVOOX

XA ABRE A BIBLIO POLAS TARDES!

Xa estamos en outubro, e a biblioteca do CRA volve abrir polas tardes. Luns, mércores e xoves de 16:00 a 18:00. Vide coas vosas familias!!

BENVIDOS A TODOS E TODAS!

BENVIDOS UN ANO MÁIS!

O PRIMEIRO DÍA DE COLE, FIXEMOS UNHA XUNTANZA, PAIS, NENOS, NENAS E MESTRAS. RABUÑOSO ENVIOUNOS UNHA CARTA PRESENTÁNDONOS Ó MONSTRO DE CORES TODO LIADO, QUE LLE PASARÍA? TAMÉN NOS DIXO QUE HABERÍA UNHA SORPRESA EN BREVE, XA A COÑECEDES?

PARA LLE DAR A BENVIDA ÁS FAMILIAS, ÓS NENOS E Ó MONSTRO, ELABORAMOS ENTRE TODOS, UN GRAN MURAL QUE PUXEMOS NA NOSA CORTIZA EXTERIOR.

PERO,...TAMÉN HABÍA UN RECUNCHIÑO ONDE SE PUIDO VER O MÁIS IMPORTANTE DA NOSA ESCOLA. QUE SERÁ?