Radio na biblio

TODOS OS PROGRAMAS DE RABURADIO

Escoita aquí todos os programas de RabuRadio!

CONTACONTOS CON SOLE FELLOZA

Esta semana tivemos a Sole Felloza no cole. É unha contacontos fabulosa. Esta actividade realizouse como parte do programa "Radio na biblio" no que participamos dende hai uns anos a través da biblioteca escolar. Estaba prevista para marzo, pero por mor da suspensión das clases adiouse ata agora. Íase facer na radio co alumnado de Xuntanzas, pero houbo que adaptalo en función das novas circunstancias. Así, Sole percorreu todas as aulas do CRA, e contounos unhas historias estupendas! Contos de intriga, de amor, de cantar e contar, de medo que dá risa... Contos que nos ensinan que as cousas non sempre son como aparentan, que non debemos prexulgar sen coñecer, que xuntos somos máis fortes, e que temos que medrar sen esquecer as cousas importantes que aprendemos sendo nenos e nenas. Grazas Sole!

ESPECIAL RABU RADIO

Volve Rabu Radio con un programa especial para aceptar o reto que nos enviaba Rabuñoso onte.

E vós, unídesvos ao reto?

O RETO DE RABUÑOSO:

n/d

Quen é esta muller? A personaxe misteriosa de Rabu radio

Celebramos o Día mundial da radio con moito misterio, quen será esta muller que nos visita hoxe?

Graciñas Susana por pasar este bo rato con nós e ensinarnos tantas cousas!

Entrevista a Sara Cortegoso

Os Xogos olímpicos de Tokio en Rabu radio