Tic´s

O NOSO PRIMEIRO DÍA EN RABURADIO

ESCOITA O PROGRAMA PINCHANDO NA IMAXE E SUBSCRÍBETE Á NOSA CANLE DE IVOOX

LEMBRANZAS DE UN GATO BIBLIOTECARIO

RABUÑOSO RECIBE AO ALUMNADO DE 1º DE PRIMARIA DO CPI MOSTEIRO-MEIS QUE VIÑERON A VISITARNOS A PARADELA E LEMBRAR VELLAS ANDAINAS NO CRA.

VAS CAER

Achegámonos ás ideas previas que teñen sobre a radio a través dun concurso, onde só deben empregar o oído... Serán capaces de identificar que é un programa de radio?

Aquí podedes ver un dos programas de CRA TV: VAS CAER!

IMPROVISACIÓNS SOBRE LENZO

Seguimos a mergullarnos na arte e traemos ás nosas sesións de dramaturxia de Xuntanzas uns escenarios moi especiais sobre os que improvisar un chisco e rirnos a gargalladas!

Isto é ARTE NA SÉTIMA ARTE!

IDEAS E DESCUBRIMENTOS EN XUNTANZAS

O RÍO QUE NOS UNE:                             QUE É UN RÍO?