Unboxing Alice, teatro en inglés

Hoxe o alumnado de 5º e 6º desprazouse ata o auditorio ABanca en Santiago para asistir a unha representación teatral en inglés.

A obra consistía nunha adaptación do conto de Lewis Carroll "Alice's Adventures in Wonderland" (Alicia no País das Maravillas) na que os protagonistas eran os xemelgos Tweedle Dee e Tweedle Dum convertidos en youtubeiros e presentándonos o seu video "Unboxing Alice".

Durante o espectáculo, algúns alumnos/as puideron participar como voluntarios na "Tea Party" (festa do té) interpretando as famosas personaxes da escena: the white rabbit (o coello branco), the dormouse (o rato durmiñón) e, por suposto, Alice (Alicia).

Un show fantástico no que ademáis de divertirnos, aprendemos un montón de cousas!

Álbum: Curso 2019 - 2020 -> Unboxing Alice