Experiencias con mbots para as familias

Este martes tivo lugar a charla para familias sobre o programa "Introdución á Robótica na Educación Primaria" que se está a levar a cabo no noso centro. Ademais, o noso alumnado realizou varias prácticas de traballo cos mbots proporcionados pola Consellería.

Comezaba falando do proxecto Fátima García, responsable do servizo de formación do profesorado da Consellería e nai dunha alumna do centro. Facíanos partícipes da estratexia edudixital 2020 e da necesidade de preparar ao alumnado nas disciplinas STEM (Science, Technology, Engineering and Maths). A continuación o profesor da Universidade da Coruña e creador de robots, Fran Bellas, achegábanos as diferentes opcións do mercado na robótica educativa e dirixía as prácticas do alumnado. Tamén resolvía as dúbidas de todos os alí presentes e aportaba recursos para traballar a programación e a robótica dende a casa como a web La hora del código.