Feira "Polos Creativos"

Esta semana, un grupo de alumnos/as de 5º de Primaria asistiu á Cidade da Cultura para representar ao noso centro nunha feira de ciencia e tecnoloxía. Alí presentaron o proxecto "Robot European Dance" que obtivera hai dous cursos os Selos de Calidade Nacional e Europeo eTwinning. Esta vez, o baile elixido foi un cachiño de Terra das Tanxugueiras que interpretaron os mBots vestidos de negro e dourado para a ocasión.

Ademáis de atender ás autoridades e aos moitos mestres e alumnos/as de toda Galicia, que se interesaron polo noso proxecto, fomos entrevistados pola televisón, diferentes cadeas de radio e a prensa escrita. Tamén participamos nuns obradoiros e regaláronnos unhas mochilas e unhas camisetas. Foi un día moi intenso!

Foron varios os medios que se fixeron eco do noso proxecto. Fai clic sobre eles para ver, escoitar ou ler as súas reportaxes:

- Programa "Bos Días" da TVG (minuto 19:50)

- Cadena Cope

- Faro de Vigo

- Radio Galega

- Xornal comarcal Primeira Noticia

Álbum: Curso 2021 - 2022 -> Feira "Polos Creativos"