Benvida sticky icon

O profesorado do  CEIP  Mesón do Vento de Ordes dálle a benvida a todos os internautas que se achegan á nosa páxina web.

Esta páxina nace como consecuencia da aplicación das novas tecnoloxías (TIC) ao ensino, tendo como obxectivo primordial dar a coñecer o noso colexio. Nela atoparedes información sobre o centro, profesorado, alumnado, actividades, horario, textos, ANPA... Os contidos iranse actualizando periodicamente.

Para navegar pola páxina só tendes que premer co rato nos enlaces que aparecen á dereita.

Esperando que sexa do voso agrado e que vos resulte útil, despedímonos, e volvede porfa!

Grazas por visitarmos.

Adventurízate

Esta temporada que falta para as vacacións de Nadal estamos a facer unha nova actividade, que consiste en visitar o noso gran calendario mural e descubrir todos os días un libro que nos levará a unha nova e apasionante "adventura".

Aquí, na nosa páxina web, teredes unha foto diaria coa recomendación descuberta, así que todos (nenos e adultos) non esquezades de mirar aquí.

Clicade en Ardemiro para ver as fotos.

Premios eTwinning

No curso 17/18 o CEIP Mesón do Vento elaborou o proxecto "What are some traditional dishes of your country?" na plataforma educatica eTwinning.

Os tres profesores (Álex, Rocío e Xela) que o levaron a cabo foron premiados co Selo Europeo de Calidade (European Quality Label).

O xoves 29 de novembro tivo lugar no colexio a cerimonia de entrega de premios e diplomas aos alumnos (incluídos os que xa están en 1º de ESO) que participaron. Contamos coa presenza dos embaixadores galegos de etwinning, o noso inspector, a concelleira Susana (o alcalde está convalecente) e numerosos pais e nais que non quixeron perder o acontecemento.

Se queredes ver fotos, premede na imaxe.

Charla sobre reciclaxe

O mércores 21 de novembro os rapaces de 3º a 6º curso tiveron unha moi interesante charla sobre reciclaxe dada por dúas mozas da empresa Sogama. Ao final repartiron algúns agasallos. Se queredes ver fotos, premede na imaxe.

Os pratos da cociña de Ardemiro

Benqueridas familias, co gallo de achegar a cociña do noso Ardemiro a todas as casas, imos a sacarlle fotos a algúns dos pratos que elaboramos. Pouco a pouco iremos engadindo máis instantáneas.

Agardamos que vos gusten e, como non, premede na imaxe. Bo proveito!!!

Tamén podedes ver aquí algunhas das receitas:                     PALOMETA CON VERDURAS Á PRANCHA             ENSALADA CÉSAR    TALLARÍNS CON POLO E VERDURAS