Benvida sticky icon

O profesorado do  CEIP  Mesón do Vento de Ordes dálle a benvida a todos os internautas que se achegan á nosa páxina web.

Esta páxina nace como consecuencia da aplicación das novas tecnoloxías (TIC) ao ensino, tendo como obxectivo primordial dar a coñecer o noso colexio. Nela atoparedes información sobre o centro, profesorado, alumnado, actividades, horario, textos, ANPA... Os contidos iranse actualizando periodicamente.

Para navegar pola páxina só tendes que premer co rato nos enlaces que aparecen á dereita.

Esperando que sexa do voso agrado e que vos resulte útil, despedímonos, e volvede porfa!

Grazas por visitarmos.

Excursión 2022

Por fin! Este ano retornamos a facer saídas. O venres 17 de xuño os máis pequenos coñeceron o Centro Etnográfico do Mandeo en Teixeiro e os de 4º, 5º e 6º foron de visita a Sobrado. Preme na imaxe para ver fotos.

Formalización de matrícula

O alumnado de nova incorporación deberá formalizar a súa matrícula. Para facelo deben cubrir este anexo.

O prazo comeza o luns 20 de xuño e rematará o xoves 30 de xuño

Axuda a Ucraína

O Concello de Ordes recolle material diverso para axudar a Ucraína na súa loita pola supervivencia. Se queredes máis información, premede aquí.

Os pratos da cociña de Ardemiro

Benqueridas familias, co gallo de achegar a cociña do noso Ardemiro a todas as casas, imos sacarlle fotos a algúns dos pratos que elaboramos. Aos poucos engadiremos máis.

Premede na imaxe para ver as deste curso. As do curso 18-19 aquí. Bo proveito!!!

Tamén podedes ver aquí algunhas das receitas:                     PALOMETA CON VERDURAS Á PRANCHA             ENSALADA CÉSAR    TALLARÍNS CON POLO E VERDURAS