Benvida sticky icon

O profesorado do  CEIP  Mesón do Vento de Ordes dálle a benvida a todos os internautas que se achegan á nosa páxina web.

Esta páxina nace como consecuencia da aplicación das novas tecnoloxías (TIC) ao ensino, tendo como obxectivo primordial dar a coñecer o noso colexio. Nela atoparedes información sobre o centro, profesorado, alumnado, actividades, horario, textos, ANPA... Os contidos iranse actualizando periodicamente.

Para navegar pola páxina só tendes que premer co rato nos enlaces que aparecen á dereita.

Esperando que sexa do voso agrado e que vos resulte útil, despedímonos, e volvede porfa!

Grazas por visitarmos.

Cerámica Verea

Dentro do programa "EnTéllate" que teñen Cerámica Verea tejas y tejados e o Concello de Mesía, os nosos alumnos de 5º e 6º de E.P. visitaron o Centro de Interpretación da Arxila das Brañas da Valga, en Visantoña, e a fábrica da empresa, en Lanzá.

A iniciativa, pola que irán pasando tamén escolares de Boimorto, Frades e Mesía, quere promover o valor da xestión sostible de recursos como a arxila e dar a coñecer a evolución e a relevancia da industria cerámica na zona.

Se queredes ver a noticia que saiu en El Correo Gallego premede aquí.

Libros de texto 2018-2019

Se queredes ver ou descargar a lista de libros de texto do curso 2018-2019 premede no enlace da dereita.

Se queredes ver a lista definitiva de alumnos que reciben axudas para libros de texto premede nesta ligazón.

Solicitudes Comedor 18-19

Para ver información sobre o servizo de comedor para o curso 18-19, premede nas seguintes ligazóns:

CIRCULAR SOBRE O SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR

ANEXO II

Os pratos da cociña de Ardemiro

Benqueridas familias, co gallo de achegar a cociña do noso Ardemiro a todas as casas, imos a sacarlle fotos a algúns dos pratos que elaboramos. Pouco a pouco iremos engadindo máis instantáneas.

Agardamos que vos gusten e, como non, premede na imaxe. Bo proveito!!!

Tamén podedes ver aquí algunhas das receitas:                     PALOMETA CON VERDURAS Á PRANCHA             ENSALADA CÉSAR    TALLARÍNS CON POLO E VERDURAS

Convocatoria de Becas ANEAE

Un ano máis o MINISTERIO de EDUCACIÓN, CULTURA e DEPORTE convoca becas para os alumnos con necesidades específicas de apoio educativo.

A) Axudas directas para os alumnos incluíndo aos afectados por TDAH (Trastorno por Déficit de Atención ou por Hiperactividade) que requiran por un periodo da súa escolarización ou ao longo da mesma, determinados apoios e atencións educativas específicas derivadas de discapacidade ou trastornos graves de conduta.

B) Axudas para programas específicos complementarios á educación reglada para alumnado con necesidade específica de apoio educativo asociado a altas capacidades intelectuais.

O prazo para solicitalas vai desde o 15 de agosto ata o 27 de setembro de 2018.

Para máis información, preme aquí.

« Septembro 2018 »
LuMaXoVeDo