Benvida sticky icon

O profesorado do  CEIP  Mesón do Vento de Ordes dálle a benvida a todos os internautas que se achegan á nosa páxina web.

Esta páxina nace como consecuencia da aplicación das novas tecnoloxías (TIC) ao ensino, tendo como obxectivo primordial dar a coñecer o noso colexio. Nela atoparedes información sobre o centro, profesorado, alumnado, actividades, horario, textos, ANPA... Os contidos iranse actualizando periodicamente.

Para navegar pola páxina só tendes que premer co rato nos enlaces que aparecen á dereita.

Esperando que sexa do voso agrado e que vos resulte útil, despedímonos, e volvede porfa!

Grazas por visitarmos.

Letras Galegas 2019

Si, si, si, a Festa das Letras xa pasou por aquí. O xoves 16 celebrámola coa nosa "Carreira polas Letras" (que tivemos que facer no pavillón por culpa do mal tempo) e pola tarde coa actuación dos Viqueiras, o grupo de música tradicional de Ordes. Como sempre foi xenial. Se queredes ver algunhas fotos, premede na imaxe.

Visita ao MUNCYT

O venres 26 de abril os nosos alumnos de 4º,5º e 6º curso de EP visitaron o Museo de Ciencia e Tecnoloxía da Coruña (MUNCYT).

A visita foi realmente interesante e todos o pasaron moi ben, aínda que a pega foi ter que comer máis tarde do habitual. Se queredes ver fotos, premede na imaxe.

Alumnado admitido 2019-2020

Se queredes ver ou descargar a relación de alumnos admitidos para o vindeiro curso 2019-2020, premede no seguinte enlace.

Fondo Solidario

AXUDAS PARA COMPRAR LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Información no DOG do 20 de maio ou nesta ligazón.
As solicitudes presentaranse por vía electrónica nos formularios da aplicación Fondolibros (ligazón) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal) ou no cole.
Podes descargar o FORMULARIO AQUÍ. Só se pode cubrir cando estea descargado. O que escribas non se garda, hai que imprimilo.
As solicitudes hai que cubrilas por duplicado (cubrir unha e logo facer fotocopia) e con letras maiúsculas. Deberán estar asinadas polo pai, nai, titor/a ou representante legal do alumno

O prazo de presentación vai do 21 de maio ao 21 de xuño.

DATOS DO CENTRO
Tipo de centro: PÚBLICO
Denominación: CEIP MESÓN DO VENTO
Concello: ORDES
Fondo solidario de libros de texto: alumnado de 3º a 6º de EP.
Axudas para adquirir libros de texto: 1º e 2º de EP.

Axudas para adquirir material escolar: toda EP.

Renda per cápita familiar ata 5.400 €: 170 € (1º e 2º), 6 libros (3º a 6º) e 50 € para material.

Renda per cápita familiar desde 5.400, 01 € ata 9.000 €: 90 € (1º e 2º) ou 4 libros (3º a 6º). Para máis información preme en AXUDA para Libros.

Os pratos da cociña de Ardemiro

Benqueridas familias, co gallo de achegar a cociña do noso Ardemiro a todas as casas, imos a sacarlle fotos a algúns dos pratos que elaboramos. Pouco a pouco iremos engadindo máis instantáneas.

Agardamos que vos gusten e, como non, premede na imaxe. Bo proveito!!!

Tamén podedes ver aquí algunhas das receitas:                     PALOMETA CON VERDURAS Á PRANCHA             ENSALADA CÉSAR    TALLARÍNS CON POLO E VERDURAS