Benvida sticky icon

O profesorado do  CEIP  Mesón do Vento de Ordes dálle a benvida a todos os internautas que se achegan á nosa páxina web.

Esta páxina nace como consecuencia da aplicación das novas tecnoloxías (TIC) ao ensino, tendo como obxectivo primordial dar a coñecer o noso colexio. Nela atoparedes información sobre o centro, profesorado, alumnado, actividades, horario, textos, ANPA... Os contidos iranse actualizando periodicamente.

Para navegar pola páxina só tendes que premer co rato nos enlaces que aparecen á dereita.

Esperando que sexa do voso agrado e que vos resulte útil, despedímonos, e volvede porfa!

Grazas por visitarmos.

Entroido 2020

Informamos que a celebración do Entroido terá lugar o venres 21 de febreiro pola tarde.

A temática será PERSONAXES de CONTOS CLÁSICOS. Os contos de cada curso serán:

3 ANOS: Carapuchiña Vermella (Carapuchiña, avoa, lobo ...).

4 ANOS: Peter Pan (Peter Pan, Campaniña, Garfio, Smee, piratas, indios, sereas, nenos perdidos ...).

5 ANOS: Pinocho (Pinocho, Gepetto, Pepiño Grilo, raposo ...).

1º e 2º: Cincenta (princesa, fada, príncipe, ratos, Maléfica ...).

3º e 4º: Os músicos de Bremen (asno, can, gato, galo, ladróns ...).

5º e 6º: Hansel e Gretel (Hansel, Gretel, Bruxa, pai, madrasta ...) e A ratiña presumida (ratiña, rato, gato, can ...).

Ante calquera dúbida, poden preguntar no centro. Non esquezan de traer o disfrace. Quedan convidados!!!

Festival de Nadal 19

O venres 20 de decembro tivo lugar o noso festival de Nadal que contou cunha gran afluencia de espectadores. Acompañáronnos moitas familias que aportaron unha gran cantidade de alimentos (premede aquí para ver a cantidade exacta) que logo foron entregados a Cáritas. Todos o pasamos moi ben e repuxemos forzas co chocolate e as lambetadas que prepararon os nosos cociñeiros. Como sempre, se queredes ver as fotos premede na imaxe.

Cine de Nadal

O xoves 18 de decembro fomos ás Cancelas en Santiago para ver a película do momento: "Frozen 2".

Por suposto non faltaron as palomitas e gusanitos para ter algo que levar á boca. Tivemos sorte ademais que o tempo non estivo tan malo como se esperaba e a viaxe foi boa. Se queredes ver algunhas fotos premede na imaxe da película.

Contando contos

Despois da visita de Zaira o Día da Non Violencia, agora foi o turno de María (a nai de Hugo e Sara) que nos contou que hai algunha piraña á que lle gusta a froita e que intentou convencer ás súas compañeiras para que comesen bananas, pero non sei ben como acabou a historia.

Eliminación da violencia

O luns 25 de novembro foi o "Día Internacional pola eliminación da Violencia contra a Muller". No cole celebrámolo confeccionando un lazo morado con bolboretas e un mural con frases alusivas. A mediodía Aitor e Noelia leron un manifesto e posteriormente gardamos un minuto de silencio polas vítimas da violencia. Para rematar con algo de alegría, pola tarde Zaira veunos contar un conto moi divertido aos máis pequeniños. Se queredes ver fotos deste día, premede no lazo.

Pero non foi o único que fixemos. O mércores 27 de novembro celebramos unha XINCANA POLA IGUALDADE no noso pavillón onde rapaces e rapazas tiveron que pasar por durísimas probas como varrer ou enroscar un parafuso. Premede na imaxe.

Solicitudes Comedor 19-20

Para ver información sobre o servizo de comedor para o curso 2019-2020 premede nas seguintes ligazons:

CIRCULAR SOBRE O COMEDOR ESCOLAR                ANEXO II

Os pratos da cociña de Ardemiro

Benqueridas familias, co gallo de achegar a cociña do noso Ardemiro a todas as casas, imos sacarlle fotos a algúns dos pratos que elaboramos. Aos poucos engadiremos máis.

Premede na imaxe para ver as deste curso. As do curso 18-19 aquí. Bo proveito!!!

Tamén podedes ver aquí algunhas das receitas:                     PALOMETA CON VERDURAS Á PRANCHA             ENSALADA CÉSAR    TALLARÍNS CON POLO E VERDURAS