Benvida sticky icon

O profesorado do  CEIP  Mesón do Vento de Ordes dálle a benvida a todos os internautas que se achegan á nosa páxina web.

Esta páxina nace como consecuencia da aplicación das novas tecnoloxías (TIC) ao ensino, tendo como obxectivo primordial dar a coñecer o noso colexio. Nela atoparedes información sobre o centro, profesorado, alumnado, actividades, horario, textos, ANPA... Os contidos iranse actualizando periodicamente.

Para navegar pola páxina só tendes que premer co rato nos enlaces que aparecen á dereita.

Esperando que sexa do voso agrado e que vos resulte útil, despedímonos, e volvede porfa!

Grazas por visitarmos.

Capitán Planeta

O luns 18 de febreiro recibimos a visita do Capitán Planeta. Traía un pequeno cofre con  candados que podiamos abrir se superabamos 5 probas. Despois de moito traballar, obstaculizados por un personaxe que aparecía nos momentos máis inoportunos, lográmolo e díxonos que iamos aprender a coidar o planeta e crear un HORTO na escola. Agora seremos hortinautas!

Foi unha tarde moi divertida. Para ver algunhas fotos, premede na imaxe.

Xuntanzas nas parroquias

A vindeira semana terán lugar as reunións da dirección e personal do CEIP Mesón do Vento cos pais e nais de Vilamaior, Mercurín e Leira que estean interesados en coñecer as nosas instalacións e servizos.

Ditas xuntanzas terán lugar os días 19, 20 e 21 de febreiro ás 8 da tarde nos locais sociais de Vilamaior, Mercurín e a Bailía respectivamente. Premede na imaxe para máis información.

Entroido 2019

A temática do Entroido no cole será este curso "Espazo exterior, o universo", así que o alumnado deberá traer disfraces relacionados con iso (marcianos. naves espaciais, OVNIs, planetas, satélites, estrelas, astronautas ...), cada un o que lle guste. Máis información e suxerencias premendo na imaxe.

Os pratos da cociña de Ardemiro

Benqueridas familias, co gallo de achegar a cociña do noso Ardemiro a todas as casas, imos a sacarlle fotos a algúns dos pratos que elaboramos. Pouco a pouco iremos engadindo máis instantáneas.

Agardamos que vos gusten e, como non, premede na imaxe. Bo proveito!!!

Tamén podedes ver aquí algunhas das receitas:                     PALOMETA CON VERDURAS Á PRANCHA             ENSALADA CÉSAR    TALLARÍNS CON POLO E VERDURAS