Benvida sticky icon

O profesorado do  CEIP  Mesón do Vento de Ordes dálle a benvida a todos os internautas que se achegan á nosa páxina web.

Esta páxina nace como consecuencia da aplicación das novas tecnoloxías (TIC) ao ensino, tendo como obxectivo primordial dar a coñecer o noso colexio. Nela atoparedes información sobre o centro, profesorado, alumnado, actividades, horario, textos, ANPA... Os contidos iranse actualizando periodicamente.

Para navegar pola páxina só tendes que premer co rato nos enlaces que aparecen á dereita.

Esperando que sexa do voso agrado e que vos resulte útil, despedímonos, e volvede porfa!

Grazas por visitarmos.

Nadal 2017

O 21 de decembro tivemos o noso festival coa asistencia de numerosos pais que pagaron a entrada traendo comida (para ver a cantidade exacta, premede aquí), que logo será entregada a Cáritas de Ordes. Contamos, grazas á ANPA, coa presenza das Súas Maxestades, os tres Reis, vidos directamente de Oriente. Preme na imaxe para ver fotos.

Visitando Ordes

O martes 19 de decembro todos os alumnos de primaria (de 1º ata 6º) fomos de visita a Ordes.

Vimos o chulísimo e espectacular belén que hai na igrexa parroquial de Santa María, logo achegámonos ao salón de plenos da Casa do Concello e ... o que máis nos divertiu: patinamos (ou intentamos non caer demasiado) na pista de xeo da alameda. Para ver as fotos, preme na imaxe.

Campionato de España de Taekwondo

Mateo Boudjenane Liñares e Daniel Botana Leis, estudantes do CEIP Mesón do Vento, competiron no Campeonato de España de clubs 2017 que se celebrou en Castellón do 8 a 10 de decembro. Mateo logrou a medalla de prata na categoria Precadete A -40 Kg onde había 29 competidores, e Daniel acadou a medalla de bronce en Precadete B -40 onde había 14. O equipo Boudsport logrou 5 medallas (unha de ouro con Ainara Loureiro) nun campionato con máis de 3.300 participantes. Noraboa a todos!!!

Viaxe ao Reino das Emocións

O colexio está a participar nun proxecto da Fundación Meniños que se chama "Viaxe ao Reino das Emocións" co obxectivo de que os nenos identifiquen e aprendan a xestionar as súas emocións. Velaquí uns enlaces onde poderedes atopar información interesante para as familias. Se queredes ver fotos das actividades que fixemos, premede na imaxe. Se queredes ver as fotos da páxina web onde aparece o noso cole, premede aquí.

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS     MAPA DA ACTIVIDADE    CONTO

Os pratos da cociña de Ardemiro

Benqueridas familias, co gallo de achegar a cociña do noso Ardemiro a todas as casas, imos a sacarlle fotos a algúns dos pratos que elaboramos. Pouco a pouco iremos engadindo máis instantáneas.

Agardamos que vos gusten e, como non, premede na imaxe. Bo proveito!!!

Tamén podedes ver aquí algunhas das receitas:                     PALOMETA CON VERDURAS Á PRANCHA             ENSALADA CÉSAR    TALLARÍNS CON POLO E VERDURAS

« Xaneiro 2018 »
LuMaXoVeDo