Benvida sticky icon

O profesorado do  CEIP  Mesón do Vento de Ordes dálle a benvida a todos os internautas que se achegan á nosa páxina web.

Esta páxina nace como consecuencia da aplicación das novas tecnoloxías (TIC) ao ensino, tendo como obxectivo primordial dar a coñecer o noso colexio. Nela atoparedes información sobre o centro, profesorado, alumnado, actividades, horario, textos, ANPA... Os contidos iranse actualizando periodicamente.

Para navegar pola páxina só tendes que premer co rato nos enlaces que aparecen á dereita.

Esperando que sexa do voso agrado e que vos resulte útil, despedímonos, e volvede porfa!

Grazas por visitarmos.

Libros de Texto 2020-2021

Se queredes ver ou descargar a lista dos libros de texto para o vindeiro curso 2020-2021, premede na ligazón.

Alumnado admitido 2020-2021

Houbo 14 solicititudes para 4º de Educación Infantil. TODOS FORON ADMITIDOS, aínda que debido á lei de protección de datos non podemos poñer aquí os seus nomes.

Autorizacións sección bilingüe

O centro quere continuar coa implantación de seccións bilingües. Neste curso tamén implicarán a Educación Músical de 1º EP e Educación Física de 3º EP. Premede na ligazón e poderedes descargar as autorizacións para firmar e máis información.  AUTORIZACIÓNS SECCIÓN BILINGÜE.

Solicitudes Comedor

Xa está aberto o prazo para solicitar o comedor para o curso 2020-2021. Podedes descargar de aquí os impresos:

CIRCULAR explicativa.

ANEXO II: Modelo de autodeclaración e especificacións.

Solicitude de Admisión 2020-21

O prazo para solicitar a admisión do novo alumnado reanúdase desde o luns 11 de maio ata o luns 18 de maio, en horario de 10:00 a 14:00 da mañá. Os impresos pódense recoller no centro ou descargar desta páxina web.

AH! E aquí tedes o ANEXO III-1 para a formalización de matrícula do alumnado de 4º de EDUCACIÓN INFANTIL.

Os pratos da cociña de Ardemiro

Benqueridas familias, co gallo de achegar a cociña do noso Ardemiro a todas as casas, imos sacarlle fotos a algúns dos pratos que elaboramos. Aos poucos engadiremos máis.

Premede na imaxe para ver as deste curso. As do curso 18-19 aquí. Bo proveito!!!

Tamén podedes ver aquí algunhas das receitas:                     PALOMETA CON VERDURAS Á PRANCHA             ENSALADA CÉSAR    TALLARÍNS CON POLO E VERDURAS