Benvida sticky icon

O profesorado do  CEIP  Mesón do Vento de Ordes dálle a benvida a todos os internautas que se achegan á nosa páxina web.

Esta páxina nace como consecuencia da aplicación das novas tecnoloxías (TIC) ao ensino, tendo como obxectivo primordial dar a coñecer o noso colexio. Nela atoparedes información sobre o centro, profesorado, alumnado, actividades, horario, textos, ANPA... Os contidos iranse actualizando periodicamente.

Para navegar pola páxina só tendes que premer co rato nos enlaces que aparecen á dereita.

Esperando que sexa do voso agrado e que vos resulte útil, despedímonos, e volvede porfa!

Grazas por visitarmos.

Xanceda 2018

O mércores 18 de abril, os nosos alumnos de 3º, 4º, 5º e 6º fixeron unha interesante visita á CASA GRANDE de Xanceda. Alí pasearon polas instalacións que converteron a esta empresa nunha das punteiras de galicia, coa súa aposta polos produtos ecolóxicos. Como non, a parte máis divertida foi achegarse aos seus animais. Premede na imaxe para ver fotos.

Plantando unha árbore

Para celebrar axeitadamente a chegada da primavera (ou o que sexa isto que temos) os rapaces de Infantil e 4º de Primaria plantamos unha cerdeira no patio do noso cole. Ademais acompañounos una representación do noso concello encabezada polo propio alcalde. Para que fose mellor o día repartiu un pequeno agasallo aos participantes. Se queredes ver algunhas fotos, premede na imaxe.

Os pratos da cociña de Ardemiro

Benqueridas familias, co gallo de achegar a cociña do noso Ardemiro a todas as casas, imos a sacarlle fotos a algúns dos pratos que elaboramos. Pouco a pouco iremos engadindo máis instantáneas.

Agardamos que vos gusten e, como non, premede na imaxe. Bo proveito!!!

Tamén podedes ver aquí algunhas das receitas:                     PALOMETA CON VERDURAS Á PRANCHA             ENSALADA CÉSAR    TALLARÍNS CON POLO E VERDURAS

Alumnado admitido, curso 2018-2019

Se queredes ver ou descargar a relación de alumnos admitidos para o vindeiro curso 2018-2019, premede no seguinte enlace.

Para ver a relación de solicitudes de postos escolares vacantes, tamén para o curso 2018-2019, premede no seguinte enlace.

« Abril 2018 »
LuMaXoVeDo