Benvida sticky icon

O profesorado do  CEIP  Mesón do Vento de Ordes dálle a benvida a todos os internautas que se achegan á nosa páxina web.

Esta páxina nace como consecuencia da aplicación das novas tecnoloxías (TIC) ao ensino, tendo como obxectivo primordial dar a coñecer o noso colexio. Nela atoparedes información sobre o centro, profesorado, alumnado, actividades, horario, textos, ANPA... Os contidos iranse actualizando periodicamente.

Para navegar pola páxina só tendes que premer co rato nos enlaces que aparecen á dereita.

Esperando que sexa do voso agrado e que vos resulte útil, despedímonos, e volvede porfa!

Grazas por visitarmos.

Libros de texto 2018-2019

Se queredes ver ou descargar a lista de libros de texto do curso 2018-2019 premede no enlace da dereita.

Se queredes ver a lista definitiva de alumnos que reciben axudas para libros de texto premede nesta ligazón.

Festa ANPA e excursións

O domingo 17 de xuño a ANPA do cole celebrou a súa habitual festa de fin de curso con gran participación de alumnos e familias. Despois dunha semana bastante mala o tempo foi perfecto cun día cheo de sol e diversión.

Podédelo comprobar se premedes na imaxe porque veredes fotos do evento.

A semana seguinte tiveron lugar as dúas excursións.

Oa alumnos de Ed. Infantil e Ed. Primaria ata 4º viaxaron o venres 22 de xuño a Granxa Bergando no concello de Negreira. Foi un excelente día e pasárono moi ben. Premede no cabalo para ver as fotos.

Santiago 2018

Unha vez máis seguimos aos nosos antergos e decidimos facer a nosa propia pelegrinaxe a Compostela.

Os alumnos de Ed. Primaria desde 1º a 4º visitamos os museos da catedral e os seus espectaculares tellados. Logo fomos comer ao Parque da Granxa do Xesto. Rematada a comida comezaron os xogos e a diversión.

Premede na imaxe para ver as fotos.

Despedida 6º

Como os alumnos de 6º marchaban de excursión, o venres 15 de xuño, fixemos a súa despedida oficial. Primeiro o profe Xan deu unha charla sobre o Camiño Inglés, logo repartíronse os premios do concurso das Letras Galegas e ao final os dous titores que tiveron en Primaria déronlle uns agasallos. Se vos gusta a nostalxia, vede como cambiaron premendo na imaxe.

Solicitudes Comedor 18-19

Para ver información sobre o servizo de comedor para o curso 18-19, premede nas seguintes ligazóns:

CIRCULAR SOBRE O SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR

ANEXO II

Os pratos da cociña de Ardemiro

Benqueridas familias, co gallo de achegar a cociña do noso Ardemiro a todas as casas, imos a sacarlle fotos a algúns dos pratos que elaboramos. Pouco a pouco iremos engadindo máis instantáneas.

Agardamos que vos gusten e, como non, premede na imaxe. Bo proveito!!!

Tamén podedes ver aquí algunhas das receitas:                     PALOMETA CON VERDURAS Á PRANCHA             ENSALADA CÉSAR    TALLARÍNS CON POLO E VERDURAS

« Xullo 2018 »
LuMaXoVeDo