Benvida sticky icon

O profesorado do  CEIP  Mesón do Vento de Ordes dálle a benvida a todos os internautas que se achegan á nosa páxina web.

Esta páxina nace como consecuencia da aplicación das novas tecnoloxías (TIC) ao ensino, tendo como obxectivo primordial dar a coñecer o noso colexio. Nela atoparedes información sobre o centro, profesorado, alumnado, actividades, horario, textos, ANPA... Os contidos iranse actualizando periodicamente.

Para navegar pola páxina só tendes que premer co rato nos enlaces que aparecen á dereita.

Esperando que sexa do voso agrado e que vos resulte útil, despedímonos, e volvede porfa!

Grazas por visitarmos.

Día contra a violencia de xénero

Se queredes parar a presentación para vela con máis tranquilidade, volver para atrás ou vela a pantalla completa, premede na parte inferior da imaxe.

E aquí un vídeo xenial dos rapaces de 5 anos!

Concurso de bólas de Nadal

AECOR coa colaboración do Concello de Ordes e a Consellería de Economía e Industria convoca un Concurso de bólas de Nadal no que poden participar todos os nenos e nenas da Comarca de Ordes que teñan entre 3 e 12 anos. Haberá importantes premios. Premede aquí para ver as bases do concurso e aquí para ver o cartel completo.

Distribución de máscaras

Normas polas que se regulan os criterios e procedementos para a distribución de máscaras entre o alumnado.

INSTRUCIÓNS     ORDE no DOG     ANEXO I e II

Díptico

Este curso, por mor dos protocolos, non repartimos en papel o habitual díptico onde aparece a lista de profesores, os días festivos do ano (os 2 pedidos polo colexio son o 24 de setembro e o 14 de maio), actividades, datos e consellos varios. Pero tédelo á vosa disposición nesta páxina web premendo na seguinte ligazón: DÍPTICO.

Os pratos da cociña de Ardemiro

Benqueridas familias, co gallo de achegar a cociña do noso Ardemiro a todas as casas, imos sacarlle fotos a algúns dos pratos que elaboramos. Aos poucos engadiremos máis.

Premede na imaxe para ver as deste curso. As do curso 18-19 aquí. Bo proveito!!!

Tamén podedes ver aquí algunhas das receitas:                     PALOMETA CON VERDURAS Á PRANCHA             ENSALADA CÉSAR    TALLARÍNS CON POLO E VERDURAS