Benvida sticky icon

O profesorado do  CEIP  Mesón do Vento de Ordes dálle a benvida a todos os internautas que se achegan á nosa páxina web.

Esta páxina nace como consecuencia da aplicación das novas tecnoloxías (TIC) ao ensino, tendo como obxectivo primordial dar a coñecer o noso colexio. Nela atoparedes información sobre o centro, profesorado, alumnado, actividades, horario, textos, ANPA... Os contidos iranse actualizando periodicamente.

Para navegar pola páxina só tendes que premer co rato nos enlaces que aparecen á dereita.

Esperando que sexa do voso agrado e que vos resulte útil, despedímonos, e volvede porfa!

Grazas por visitarmos.

Premios eTwinning

No curso 17/18 o CEIP Mesón do Vento elaborou o proxecto "What are some traditional dishes of your country?" na plataforma educatica eTwinning.

Os tres profesores (Álex, Rocío e Xela) que o levaron a cabo foron premiados co Selo Europeo de Calidade (European Quality Label).

O xoves 29 de novembro tivo lugar no colexio a cerimonia de entrega de premios e diplomas aos alumnos (incluídos os que xa están en 1º de ESO) que participaron. Contamos coa presenza dos embaixadores galegos de etwinning, o noso inspector, a concelleira Susana (o alcalde está convalecente) e numerosos pais e nais que non quixeron perder o acontecemento.

Se queredes ver fotos, premede na imaxe.

Charla sobre reciclaxe

O mércores 21 de novembro os rapaces de 3º a 6º curso tiveron unha moi interesante charla sobre reciclaxe dada por dúas mozas da empresa Sogama. Ao final repartiron algúns agasallos. Se queredes ver fotos, premede na imaxe.

Eleccións a Consello Escolar

Aquí abaixo tedes o calendario das Eleccións ao Consello Escolar do centro que se celebrarán o mércores 28 de novembro.

CALENDARIO

Como datas importantes, recordade que o prazo de presentación de candidaturas remata o venres 16 de novembro e a 2ª reunión da Xunta Electoral terá lugar o martes 20 de novembro.

Doces de Halloween

O venres 2 de novembro na nave do campo da feira do Mesón do Vento a ANPA organizou un Taller de doces de Halloween. Houbo 2 grupos, un das 16:00 ás 17:30 e o outro de 17:30 a 19:00 h.

Aprenderon a facer "dedos de bruxas", "cupcakes telaraña", "cabezas esqueleto" e "minipizas gusanos".

Se queredes ver un vídeo da actividade, premede na cabaza.

Magosto 2018

O venres 31 de outubro festexamos o Magosto. Mentres Anabel e Virtudes asaban as castañas o resto xogamos no pavillón ata que chegou o turno de comelas. Para ver fotos, premede na imaxe.

Os pratos da cociña de Ardemiro

Benqueridas familias, co gallo de achegar a cociña do noso Ardemiro a todas as casas, imos a sacarlle fotos a algúns dos pratos que elaboramos. Pouco a pouco iremos engadindo máis instantáneas.

Agardamos que vos gusten e, como non, premede na imaxe. Bo proveito!!!

Tamén podedes ver aquí algunhas das receitas:                     PALOMETA CON VERDURAS Á PRANCHA             ENSALADA CÉSAR    TALLARÍNS CON POLO E VERDURAS