Benvida sticky icon

O profesorado do  CEIP  Mesón do Vento de Ordes dálle a benvida a todos os internautas que se achegan á nosa páxina web.

Esta páxina nace como consecuencia da aplicación das novas tecnoloxías (TIC) ao ensino, tendo como obxectivo primordial dar a coñecer o noso colexio. Nela atoparedes información sobre o centro, profesorado, alumnado, actividades, horario, textos, ANPA... Os contidos iranse actualizando periodicamente.

Para navegar pola páxina só tendes que premer co rato nos enlaces que aparecen á dereita.

Esperando que sexa do voso agrado e que vos resulte útil, despedímonos, e volvede porfa!

Grazas por visitarmos.

As receitas de Ardemiro

Ola a todos. Este curso vouvos ensinar algunhas das miñas receitas preferidas para que as persoas interesadas poidan cociñalas na casa se queren.

Intentarei explicalas coa maior claridade posible pero tedes que fixarvos moi ben.

PREPARADOS? Empezamos con ...

PALOMETA CON VERDURAS Á PRANCHA

Convocatoria de Becas ANEAE

Un ano máis o MINISTERIO de EDUCACIÓN, CULTURA e DEPORTE convoca becas para os alumnos con necesidades específicas de apoio educativo.

A) Axudas directas para os alumnos incluíndo aos afectados por TDAH (Trastorno por Déficit de Atención ou por Hiperactividade) que requiran por un periodo da súa escolarización ou ao longo da mesma, determinados apoios e atencións educativas específicas derivadas de discapacidade ou trastornos graves de conduta.

B) Subsidios por necesidades educativas especiais derivadas de discapacidade ou trastorno grave de conduta para familias numerosas.

C) Axudas para programas específicos complementarios á educación reglada para alumnado con necesidade específica de apoio educativo asociado a altas capacidades intelectuais.

O prazo para solicitalas vai desde o 13 de agosto ata o 28 de setembro de 2017.

Para máis información, preme aquí.

Alumnado admitido, curso 2017-2018

Se queredes ver ou descargar a relación de alumnos admitidos para o vindeiro curso 2017-2018, premede no seguinte enlace.

Para ver a relación de solicitudes de postos escolares vacantes, tamén para o curso 2017-2018, premede no seguinte enlace.

Libros de Texto 2017-2018

Se queredes ver ou descargar a lista de libros de texto do curso 2017-2018 premede no enlace da dereita.

« Septembro 2017 »
LuMaXoVeDo