Benvida sticky icon

O profesorado do  CEIP  Mesón do Vento de Ordes dálle a benvida a todos os internautas que se achegan á nosa páxina web.

Esta páxina nace como consecuencia da aplicación das novas tecnoloxías (TIC) ao ensino, tendo como obxectivo primordial dar a coñecer o noso colexio. Nela atoparedes información sobre o centro, profesorado, alumnado, actividades, horario, textos, ANPA... Os contidos iranse actualizando periodicamente.

Para navegar pola páxina só tendes que premer co rato nos enlaces que aparecen á dereita.

Esperando que sexa do voso agrado e que vos resulte útil, despedímonos, e volvede porfa!

Grazas por visitarmos.

Becas ANEAE

Un ano máis o MINISTERIO de EDUCACIÓN, CULTURA e DEPORTE convoca becas para os alumnos con necesidades específicas de apoio educativo.

A) Axudas directas para os alumnos incluíndo aos afectados por TDAH (Trastorno por Déficit de Atención ou por Hiperactividade) que requiran por un periodo da súa escolarización ou ao longo da mesma, determinados apoios e atencións educativas específicas derivadas de discapacidade ou trastornos graves de conduta.

B) Subsidios por necesidades educativas especiais derivadas de discapacidade ou trastorno grave de conducta para familias numerosas.

C)  Axudas para programas específicos complementarios á educación regrada para alumnado con necesidade específica de apoio educativo asociado a altas capacidades intelectuais.

O prazo para solicitalas remata o 26 de setembro de 2019.

Para máis información, preme aquí.

Libros de Texto 2019-2020

Se queredes ver ou descargar a lista de libros de texto para o vindeiro curso 2019-2010, premede na primeira ligazón.

Se queredes ver a LISTAXE DEFINITIVA de libros concedidos aos alumnos no Fondo Solidario, premede na 2ª ligazón.

Solicitudes Comedor 19-20

Para ver información sobre o servizo de comedor para o curso 2019-2020 premede nas seguintes ligazons:

CIRCULAR SOBRE O COMEDOR ESCOLAR                ANEXO II

Alumnado admitido 2019-2020

Se queredes ver ou descargar a relación de alumnos admitidos para o vindeiro curso 2019-2020, premede no seguinte enlace.

Os pratos da cociña de Ardemiro

Benqueridas familias, co gallo de achegar a cociña do noso Ardemiro a todas as casas, imos sacarlle fotos a algúns dos pratos que elaboramos. Aos poucos engadiremos máis.

Premede na imaxe para ver as deste curso. As do curso 18-19 aquí. Bo proveito!!!

Tamén podedes ver aquí algunhas das receitas:                     PALOMETA CON VERDURAS Á PRANCHA             ENSALADA CÉSAR    TALLARÍNS CON POLO E VERDURAS