CEIP MANUEL RODRÍGUEZ SINDE

FAI CLIC AQUÍ PARA VER O NOSO CENTRO

Calendario escolar 2018-2019/LIBROS DE TEXTO 2018-2019

INFORMACIÓN ABALAR MÓBIL

Este curso queremos empregar como canle de comunicación coas familias e os titores o ABALAR MÓBIL.

Deixamos aquí información para as familias.

MENÚ COMEDOR MES DE DECEMBO

MAGOSTO 2018

SAMAÍN /HALLOWEEN 2018

VISITA AO CONCELLO DA GUARDA

TERRA VITA: VIAXE A JASIÉN, POLONIA.

Nunha viaxe de formación foron as nosas compañeiras ás escolas de Jasién en Polonia.Aquí vos deixamos un video como mostra das experiencias vividas nas escolas polacas.

Fala o Sinde 2018

Festa de fin de curso

O tempo voa e outro curso vai alá. Para celebrar o ben que nos foi fixemos unha festa na que a ANPA Citania fixo un grandísimo traballo. Velaí un vídeo resumo. Feliz verán!

HISTORIA DUNHA SOBREIRA

O ALUMNADO  DE 4º DE PRIMARIA REPRESENTOU NO CENTRO CULTURAL A OBRA

"HISTORIA DUNHA SOBREIRA"

Contaron coa presencia do autor da obra, Ramón Caride.

Noraboa polo ben que o fixeron!!!

Festival Erasmus +

Para celebrar a visita do profesorado dos outros centros de ERASMUS+, fixemos un pequeno festival no cole. Xusto debaixo podedes ver un anaquiño dalgúns videos. Moitas grazas pola participación.

Parella de pandereteiras

Grupo de pandereteiras

5º e 6º de primaria: Baile galego

4º EP. Amoriños collín

5 anos: Si, si kumbalé

1º e 2º de primaria: Una marea de gente

VISITA DOS SOCIOS EUROPEOS

EXCURSIÓN A MANZANEDA

Charla para familias: O paso de primaria a secundaria 2017/2018

O luns 7 de maio de 2018, tivo lugar unha reunión para as familias do alumnado de 6º de educación primaria para falar sobre o cambio de etapa.

Aquí tedes a presentación que se utilizou para falar sobre este tema e dar algúns consellos.

VIDEOCONFERENCIA COS PAISES SOCIOS.

PARA CELEBRAR O DÍA DA TERRA, O DÍA 20 DE ABRIL CONECTAMOS POR MEDIO DE SKYPE COS PAISES SOCIOS NO PROXECTO TERRA VITA, E MANTIVEMOS UNHA VIDEOCONFERENCIA NA QUE OS ALUMNOS/AS LERON AS FRASES FEITAS POLO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA, DEFENDENDO O COIDADO DO NOSO PLANETA, E OS DEBUXOS REPRESENTATIVOS FEITOS POLO ALUMNADO DE INFANTIL E PRIMARIA.

A MAXIA DA TECNOLOXÍA FIXO QUE NOS VIRAMOS E NOS ESCOITARAMOS ESCOLAS DE  CROACIA, POLONIA, ESLOVENIA, RUMANIA, GRECIA, BULGARIA E ESPAÑA.

Luthiers de 5º de Primaria

O alumnado de 5º de Primaria, coa axuda das familias, creou  instrumentos con material de refugallo. A continuación tedes un vídeo no que se pode ver a exposición que fixemos con todos eles.