CEIP MANUEL RODRÍGUEZ SINDE

CURSO 2018-2019

Calendario escolar 2018-2019

LIBROS DE TEXTO 2018-2019

MAÑÁ MÉRCORES 17 O ALUMNADO DE PRIMARIA DO CENTRO REAIZARÁ A ACTIVIDADE DE "PINTADO DO ESPIGÓN"NO PORTO DA GUARDA.O ALUMNADO DEBE VIR VESTIDO CON ROUPA VELLA OU MANDILÓNS POR SE SE MANCHAN COA PINTURA.

INFORMACIÓN ABALAR MÓBIL

Este curso queremos empregar como canle de comunicación coas familias e os titores o ABALAR MÓBIL.

Deixamos aquí información para as familias.

MENÚ COMEDOR MES DE OUTUBRO

Fala o Sinde 2018

Festa de fin de curso

O tempo voa e outro curso vai alá. Para celebrar o ben que nos foi fixemos unha festa na que a ANPA Citania fixo un grandísimo traballo. Velaí un vídeo resumo. Feliz verán!

HISTORIA DUNHA SOBREIRA

O ALUMNADO  DE 4º DE PRIMARIA REPRESENTOU NO CENTRO CULTURAL A OBRA

"HISTORIA DUNHA SOBREIRA"

Contaron coa presencia do autor da obra, Ramón Caride.

Noraboa polo ben que o fixeron!!!

Festival Erasmus +

Para celebrar a visita do profesorado dos outros centros de ERASMUS+, fixemos un pequeno festival no cole. Xusto debaixo podedes ver un anaquiño dalgúns videos. Moitas grazas pola participación.

Parella de pandereteiras

Grupo de pandereteiras

5º e 6º de primaria: Baile galego

4º EP. Amoriños collín

5 anos: Si, si kumbalé

1º e 2º de primaria: Una marea de gente

VISITA DOS SOCIOS EUROPEOS

EXCURSIÓN A MANZANEDA

Charla para familias: O paso de primaria a secundaria 2017/2018

O luns 7 de maio de 2018, tivo lugar unha reunión para as familias do alumnado de 6º de educación primaria para falar sobre o cambio de etapa.

Aquí tedes a presentación que se utilizou para falar sobre este tema e dar algúns consellos.

VIDEOCONFERENCIA COS PAISES SOCIOS.

PARA CELEBRAR O DÍA DA TERRA, O DÍA 20 DE ABRIL CONECTAMOS POR MEDIO DE SKYPE COS PAISES SOCIOS NO PROXECTO TERRA VITA, E MANTIVEMOS UNHA VIDEOCONFERENCIA NA QUE OS ALUMNOS/AS LERON AS FRASES FEITAS POLO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA, DEFENDENDO O COIDADO DO NOSO PLANETA, E OS DEBUXOS REPRESENTATIVOS FEITOS POLO ALUMNADO DE INFANTIL E PRIMARIA.

A MAXIA DA TECNOLOXÍA FIXO QUE NOS VIRAMOS E NOS ESCOITARAMOS ESCOLAS DE  CROACIA, POLONIA, ESLOVENIA, RUMANIA, GRECIA, BULGARIA E ESPAÑA.

Luthiers de 5º de Primaria

O alumnado de 5º de Primaria, coa axuda das familias, creou  instrumentos con material de refugallo. A continuación tedes un vídeo no que se pode ver a exposición que fixemos con todos eles.

TROBADORES POLA RÚA

Para celebrar o Día da Poesía, o 5 de abril o alumndo do SINDE saíu polas rúas da Guarda rapeando poemas.

TERRA VITA

VISITA Á ESCOLA DE VUKOVAR  (Croacia).

Co fin de poñer en común os traballos realizados nas escolas de todos os paises participantes e de aprender das experiencias dos socios Croatas , durante unha semana  tres mestras do centro viaxaron a Vukovar.

Aquí vos deixamos un video resumo da visita.

15 DE FEBREIRO: DÍA INTERCIONAL DO CANCRO INFANTIL.

Día Internacional do Cancro Infantil, que ten como obxectivo sensibilizar á  sociedad da dura loita que moitos  nenos  afrontan a diario contra esa enfermidade.

Hoxe  fixemos a actividade que estaba prevista para o día 15 de febreiro e que quedou aprazada por mor da choiva.

O alumnado e os mestres  do centro con globos de cor dourada fixeron un lazo no patio, e as alumnas de 6º de primaria, Claudia,Tania e Esther leron un manifesto.

Un guiño de cariño e sensibilización da nosa Comunidade Educativa.PORQUE XUNTOS SUMAMOS!

XA CHEGOU O ENTROIDO!!!

DESFILAMOS POLAS RÚAS DE A GUARDA CO LUME, AIRE, AUGA E TERRA, OS CATRO ELEMENTOS, TEMA DO PROXECTO ERASMUS+ NO QUE ESTAMOS PARTICIPANDO:TERRA VITA.

ENTROIDO 2018