CEIP MANUEL RODRÍGUEZ SINDE

O CURSO LECTIVO 2019-20 COMEZARÁ O 11 DE SETEMBRO

LIBROS DE TEXTO 2019-2020

FONDO LIBROS 2019-20

Listaxe definitiva de admitid@s no Fondo solidario de libros de texto

Data prevista de entrega dos lotes de libros: 2 de setembro de 9:00 a 14:00 horas

INFORMACIÓN ABALAR MÓBIL

Este curso queremos empregar como canle de comunicación coas familias e os titores o ABALAR MÓBIL.

Deixamos aquí información para as familias.

FIN DE CURSO 2019

ASÍ DE BEN O PASARON O ÚLTIMO DÍA DE CLASE.

Contos das Xornadas en familia

Nas Xornadas en familia da ANPA, escribimos uns contos. Cada familia iniciaba unha historia e as demais continuábana. Noutra xornada fixéronse as ilustracións. Este foi o resultado:

O CIRCO

EL HECHIZO

CAPERULORO

ROTOTEC

TIM

LOS TRES HERMANOS Y LA CASA ENCANTADA

INFANTIL XOGA A BALONMÁN

Os alumnos e alumnas de infantil tiveron no pavillón municipal da Sangriña, unha sesión de iniciación ao balonmán a cargo de dous xogadores do Acanor Atlético Novás, Yago,pai de Brais de 4º de infantil e de Paulo.

Foi unha bonita experiencia,MOITAS GRACIAS!!!

LA CINTURA

O alumnado de 6º inventou unha coreografía e ensinóunala a todo o cole. Despois gravámola e quedou así de chula:

FALA O SINDE 19

Como cada ano por estas datas, xa está aquí o "Fala o Sinde"

(Fai click na imaxe para ler a revista)

VII CERTAME DE RELATO CURTO

Marcos Silva Rodríguez foi seleccionado como finalista no VII certame de relato curto organizado pola Federación de ANPA de Pontevedra(FANPA).

Entregoulle o diploma a escritora homenaxeada este ano, Concha Blanco.

NORABOA MARCOS!!

VIAXE A CRAIOVA-ROMANIA

Aquí vos deixamos un video que recolle a visita às escolas de Craiova(Romania) polas compañeiras Yoya e Seve.

CAMIÑOS ESCOLARES SEGUROS

O noso Centro foi obxecto dun proxecto sobre "Camiños Escolares Seguros" levado a cabo pola Deputación de Pontevedra e o Concello da Guarda.
Gracias as enquisa realizadas polas familias, alumnado, profesorado;polos mapeamentos e polas experiencias dos alumnos do centro, fíxose un estudo  e elaborouse un proxecto donde se recollen as melloras en canto a tráfico e seguridade  nas rúas de Brasilino Álvarez, Enrique Mª Sesto,Carretera de Circunvalación, Rúa Tui e Rúa Ourense, proxecto que foi presentado á comunidade educativa.
Xa presentado o proxecto na Deputación deixoo aquí para todos/as aqueles/as que estedes intersados en coñecelo.

PLANOS ANTEPROXECTO CAMIÑOS ESCOLARES SEGUROS

CAMIÑO DE SANTIAGO

O alumnado de 6º de primaria xa está facendo a súa etapa de camiño de Padrón a Santiago de Compostela.

Aquí vos deixo unhas fotos de como seguen camiñando a pesar da choiva.Ánimo!!

DESPOIS DE 19 KM REPOÑENDO FORZAS!!!

XA CHEGARON !! E AGORA A DESCANSAR.

E xa o último día....

PROXECTO TERRA VITA:ENCONTRO EN ROGASKA ESLATINA-ESLOVENIA.

Deixamos aquí un video da viaxe a Rogaska Eslatina.

A MELLORA DOS RECREOS

A  ANPA CITANIA iniciou un proxecto coa colaboración das familias, dos alumnos e do profesorado do centro para MELLORAR OS ESPAZOS DE RECREO, aportando novos xoguetes e espazos de xogo feitos con materiais de refugallo.

Mellóranse tamén os espazos, co pintado do muro exterior do colexio no que está colaborando toda a comunidade educativa.

O alumndo de 2º,3º e 4º de primaria  organizados por parellas e semanalmente son os encargados de velar polo coidado do material e a súa correcta utilización.FELICIDADES ao primeiro grupo que desenvolveu o se traballo moi ben.

Moitas gracias á ANPA pola súa iniciativa e polo seu traballo.

Deixo aquí algunhas fotos do traballo feito ata o momento.SEGUIREMOS!!!!

Anuncios publicitarios

Nas clases de música o alumnado estivo traballando os dereitos de autor. Descubriron que existe música que podes usar libremente. Aplicaron o aprendido creando anuncios publicitarios sobre o cole. Fixeron ou obtiveron as fotos, descargaron música "Creative commons" e montaron os vídeos. Que vos parece o resultado? Foron convincentes?

O MECO 2019