CEIP MANUEL RODRÍGUEZ SINDE

Pincha aquì

IMPRESO SOLICITUDE ED550B

SEMANA DE ENTROIDO

Resultado de imagen de entroido

ESTE ANO VASTE DIVERTIR!!!

CUN BIGOTE COMO DALÍ

O LUNS TERÁS QUE VIR.

VAN GOGH CORTOU UNHA ORELLA

O MARTES TÍ COLGA ALGO NELA.

O MÉRCORES CON DIEGO RIVERA

BAILARÁS UNHA “RANCHERA”

O XOVES VESTIDOS VIRÁN

COAS CORES DE MONDRIAN.

HELICÓPTERO PESCA 1

HOXE CARLOS DEUNOS UNHA INTERESANTE CHARLA SOBRE O TRABALLO DE RESCATE E SALVAMENTO DO HELICÓPTERO PESCA1, CON BASE EN PEINADOR.

MOSTROUNOS A SÚA EXPERIENCIA COMO VOLUNTARIO NAS COSTAS DE LIBIA E GRECIA NA RECOLLIDA DE REFUXIADOS.

MOITAS GRACIAS CARLOS!

!

PRESENTACIÓN DO LIBRO "PEDRO Y LOS IGUALENSES".

NA BIBLIOTECA DO CENTRO O LUNS 19 DE DECEMBRO PRESENTOUSE O LIBRO" PEDRO Y LOS IGUALENSES" DE JAVIER CONSTENLA RIBADEO MESTRE DESTE CENTRO.

JAVIER ASINOU LIBROS A TODOLOS ASISTENTES AO ACTO.

NORABOA JAVIER!!!

SAMAÍN 2016

SAMAÍN 2016 on PhotoPeach

Fala o Sinde 16

FALA O SINDE 2016

EXCURSIÓN A MANZANEDA

OS/AS ALUMNOS/AS DE 5º E 6º DE PRIMARIA MARCHARON HOXE DE EXCURSIÓN Á ESTACIÓN DE MONTAÑA DE MANZANEDA.ESTARÁN ALÍ ATA O VENRES, ESPERAMOS QUE DISFRUTEN DESTA EXPERIENCIA.

E O ÚLTIMO DÍA CHOVEU... ( FOTOS)

TROBADORES POLA RÚA

O VENRES CUN BONITO DÍA DE SOL, O ALUMNADO SAÍU Á RÚA A RECITAR POESÍA PARA CONMEMORAR O DÍA DA POESÍA E O TEATRO.
NO CENTRO DE SAÚDE,NA PRAZA DE ABASTOS,NA PRAZA DO RELÓ E EN OUTRAS RÚAS DA VILA OS NENOS E NENAS DO SINDE RECITARON POEMAS DE MANUEL MARÍA,DE ROSALÍA DE CASTRO E OUTROS AUTORES.
TROBADORES POLA RÚA - Kizoa Editar Videos - Movie Maker

XORNADA DE CONVIVENCIA CO SAN XEROME EMILIANI

O XOVES 17 DE MARZO O  ALUMNADO DE 5º DE PRIMARIA PARTICIPOU NUNHA XORNADA DE CONVIVENCIA COS ALUMNOS DE  SAN XEROME EMILIANI COMPARTINDO ACTIVIDADES EN HOMENAXE A PINTORA GUARDESA E ALUMNA DO CENTRO AMPARO FERREIRA AMEAL. UNHA BONITA XORNADA QUE ESPERAMOS SE REPITA CANDO OS ALUMNOS/AS DO CENTRO SAN XEROME NOS VISITEN.

QUEDA AQUÍ UNHA MOSTRA DA VISITA.MOITAS GRACIAS.

Manuel María

O alumnado de 4º de primaria homenaxea a Manuel María con esta canción.

VISITA AOS PETROGLIFOS DO GHORGHALADO

O alumnado de 3º e 4º de primaria como actividade complementaria ao proxecto das Espirais que estamos traballando, visitaron os petroglifos do Ghorghalado na parroquia das Eiras.