PORTAS "VIRTUALMENTE" ABERTAS

Este ano a situación sanitaria non aconsella realizar xornadas de portas abertas presenciais polo que facemos unhas portas abertas virtuais. Se queredes ver o centro, nos seguintes vídeos podedes facer un percorrido polas nosas instalacións:

Somos un centro:

• Con sección bilingüe e auxiliar de conversa.
  • Pertencente ao Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares.

biblio

• Con horta escolar e traballo no plan Voz Natura.

• Comedor escolar e actividades xestionado pola ANPA.
  • Equipamento ABALAR.
  • Plan de Acompañamento e Reforzo ARCO.

CEIP MANUEL RODRÍGUEZ SINDE

BENVID@S AO NOSO CENTRO

FAI CLICK AQUÍ PARA VER O NOSO CENTRO

TABOLEIRO DE ANUNCIOS

Aberto ata o día 22 de marzo o prazo de solicitude de admisión no noso centro.

Relación de prazas dispoñibles aquí.

Documentación necesaria aquí.

LIBROS DE TEXTO 2020-2021

MENÚS DO COMEDOR ESCOLAR aquí

Plans COVID do comedor aquí

INFORMACIÓN ABALAR MÓBIL

Este curso continuaremos a empregar o ABALAR MÓBIL como canle de comunicación coas familias

Deixamos aquí información para as familias.

FESTA DE NADAL

Este ano a Festa de Nadal tivo que ser diferente. Non puidemos facer o tradicional festival pero fixemos outras cousas, un escape room, visionamento do Festival virtual, unha peli e unha vídeochamada con Papá Noel que nos enviou os agasallos pedidos para nós pola ANPA Citania. A seguir tedes un vídeo de resumo desta día.

FESTIVAL DE NADAL VIRTUAL

Este ano, lamentablemente, non podemos facer o habitual festival de Nadal pero temos un festival virtual espectacular. Esperamos que vos guste. Felices festas e saúde para todas e todos!

3 de decembro "Día da disCAPACIDADE"

O alumnado de Sinde amosou ter capacidades moi interesantes e distintas que nos lembran que ser diferentes é moi divertido.

Con este video conmemoramos o día da disCAPACIDADE.

RAPS DO OUTONO

Desde o Equipo de Dinamización da Lingua Galega propuxeron inventar un poema e rapealo. Temos un alumnado con moito flow.

1º de Primaria

rap

2º de Primaria

3º de Primaria

4º de Primaria

5º de Primaria

Día internacional para a eliminación da violencia contra a muller

O pasado mércores celebrouse no Sinde o Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra a Muller. A continuación tedes o resultado:

Seguiremos a traballar para lograr a eliminación desta lacra social.

Día da Capacidade

Este ano queremos celebrar o Día da Capacidade. Para iso estamos a organizar unha actividade na que o alumnado nos envíe de xeito voluntario un vídeo coas súas mellores habilidades. Na seguinte imaxe tedes máis información:

Uso da Aula Virtual do centro

A profe Jenny creou este vídeo titorial por se vos pode facilitar o traballo na aula virtual do centro coas vosas fillas e fillos:

AS CABAZAS DO SAMAÍN

O alumnado do Sinde e as súas familias enviáronnos as fotos das súas cabazas. Son terrorificamente marabillosas!

Velaí o vídeo no que as podedes ver:

Grazas pola vosa colaboración!

Pilabot

Rematou o concurso de Pilabot. Xuntamos máis de 100 kilogramos de pilas. Moitas grazas pola vosa colaboración!

pilabot

Festivo local

23 Set 2020 00:00
Europe/Madrid

Lembramos que o próximo mércores día 23 non haberá clases por ser día festivo local.

HORARIO DE SECRETARÍA

A secretaría do centro estará á disposición da Comunidade educativa nos seguintes horarios

previa cita no número 886 11 00 86

LUNS MARTES MÉRCORES XOVES VENRES