CEIP MANUEL RODRÍGUEZ SINDE

UN LUGAR PRIVILEXIADO: AO PÉ DO MONTE, A CARÓN DO MAR

TABOLEIRO DE ANUNCIOS

COMEDOR ESCOLAR

DE MOMENTO NON FUNCIONARÁ O COMEDOR ESCOLAR POR NON TER UN NÚMERO MÍNIMO DE COMENSAIS.

NORMAS DE COMEDOR

AUTORIZACIÓN PARA ASISTIR AO COMEDOR

Becas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo (Curso 2016/2017)

Calendario escolar 2016-2017

ORDE do 7 de xuño de 2016 pola que se aproba o calendario escolar para o curso
2016/2017

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016/2017

Pincha aquí

Orde do 27 de abril 2016

Fala o Sinde 16

FALA O SINDE 2016

EXCURSIÓN A MANZANEDA

OS/AS ALUMNOS/AS DE 5º E 6º DE PRIMARIA MARCHARON HOXE DE EXCURSIÓN Á ESTACIÓN DE MONTAÑA DE MANZANEDA.ESTARÁN ALÍ ATA O VENRES, ESPERAMOS QUE DISFRUTEN DESTA EXPERIENCIA.

E O ÚLTIMO DÍA CHOVEU... (MÁIS FOTOS)

TROBADORES POLA RÚA

O VENRES CUN BONITO DÍA DE SOL, O ALUMNADO SAÍU Á RÚA A RECITAR POESÍA PARA CONMEMORAR O DÍA DA POESÍA E O TEATRO.
NO CENTRO DE SAÚDE,NA PRAZA DE ABASTOS,NA PRAZA DO RELÓ E EN OUTRAS RÚAS DA VILA OS NENOS E NENAS DO SINDE RECITARON POEMAS DE MANUEL MARÍA,DE ROSALÍA DE CASTRO E OUTROS AUTORES.
TROBADORES POLA RÚA - Kizoa Editar Videos - Movie Maker

XORNADA DE CONVIVENCIA CO SAN XEROME EMILIANI

O XOVES 17 DE MARZO O  ALUMNADO DE 5º DE PRIMARIA PARTICIPOU NUNHA XORNADA DE CONVIVENCIA COS ALUMNOS DE  SAN XEROME EMILIANI COMPARTINDO ACTIVIDADES EN HOMENAXE A PINTORA GUARDESA E ALUMNA DO CENTRO AMPARO FERREIRA AMEAL. UNHA BONITA XORNADA QUE ESPERAMOS SE REPITA CANDO OS ALUMNOS/AS DO CENTRO SAN XEROME NOS VISITEN.

QUEDA AQUÍ UNHA MOSTRA DA VISITA.MOITAS GRACIAS.

Manuel María

O alumnado de 4º de primaria homenaxea a Manuel María con esta canción.

VISITA AOS PETROGLIFOS DO GHORGHALADO

O alumnado de 3º e 4º de primaria como actividade complementaria ao proxecto das Espirais que estamos traballando, visitaron os petroglifos do Ghorghalado na parroquia das Eiras.

SAMANA DA PAZ

Durante esta semana no centro realizáronse actividades para celebrar a Paz: Cariñogramas nas aulas, palabras para a espiral da Paz, gravación do Libdub, en plástica fixéronse as viseiras e en música preparouse a canción "Quen puidera namorala " na versión de Luis Emilio Batallán.

Todo esto culminou na celebración o día 29 de xaneiro,  coa proxección do libdub e no patio do colexio coa espiral da Paz para cantar todos xuntos a canción "Quen puidera namorala".

VIDEO DA ESPIRAL DE QUEN PUIDERA NAMORALA

LIPDUB DO DÍA DA PAZ

A PAZ COMEZA CUN SORRISO, POR ISO SOMOS UNHA ESPIRAL DE ALEGRÍA.

Fermoso lipdub no que, coa coordinación do San Xerome, participamos todos os centros escolares de A Guarda para conmemorar o Día escolar pola paz.

FESTIVAL DE NADAL 2015

Coma tódolos anos, no cole celebramos un fermoso festival de Nadal. A continuación podedes ver as nosas actuacións, facede click para ver os vídeos:

Infantil: Caperucita Navidad (1ª parte)

Infantil: Caperucita Navidad (2ª parte)

Infantil: Caperucita Navidad (3ª parte)

1º de primaria: A festa do Belén

4º de primaria: Nana