CEIP MANUEL RODRÍGUEZ SINDE

BENVID@S AO NOSO COLEXIO

UN LUGAR PRIVILEXIADO: AO PÉ DO MONTE, A CARÓN DO MAR

NOVIDADES

Temos un novo bloque na nosa páxina adicado a Audición e Linguaxe.

Busca na barra lateral dereita esta imaxe

e fai clic para descubrir interesantes contidos.

EXCURSIÓN A VIGO DE 3º DE PRIMARIA

Pincha na foto para ver máis.

Na seguinte ligazón tedes o programa A revista. O noso alumnado sae a partires do minuto 45´ e tamén á hora e 11 minutos aproximadamente.

A revista TVG

EMPEZAMOS UN NOVO CURSO

O PRIMEIRO OBXECTIVO DESTE CURSO É  "APADRIÑAR UNHA PLANTA":COÑECER A PLANTA ,DARLLE TODOS OS COIDADOS NECESARIOS,MIMALA ...UN SER VIVO MÁIS NA NOSA AULA.IREMOS CUBRINDO O DIARIO DA PLANTA E DURANTE O CURSO IREMOS VENDO COMO ESTÁN.

BO CURSO E A DISFRUTAR!!!

FESTA FIN DE CURSO.

REMATAMOS O CURSO CUNHA BONITA FESTA:FESTIVAL,MERENDOLA,PINTACARAS,PHOTOCALL E ESPECTÁCULO DE MAXIA.
MOITAS GRACIAS Á ANPA POLO SEU TRABALLO E COLABORACIÓN NA PREPARACIÓN DA FESTA.
GRACIAS A TODOS E FELIZ VERÁN!
FIESTA FIN DE CURSO 2017

Salir corriendo

O alumnado de sexto creou este vídeoclip contra todo tipo de violencia no seu tempo de lecer no centro. A música é Salir corriendo de Amaral.

O ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA VISITA O IES

EXCURSIÓN A VILANOVA

EXPOSICIÓN NO CENTRO CULTURAL

TROBADORES POLA RÚA

I Concurso de logos dos proxectos de BiblioSinde

O pasado xoves día 6 de abril tivemos na biblio a entrega dos premios ao alumnado participante no concurso de logos. Parabéns!

MAGO DE OZ

Viaxamos todo o centro a Vigo para ver o musical "O Mago de Oz".Disfrutamos todos, desde os pequenos ata os maiores e para rematar a excursión fomos a merendar á praia de Samil.

MAGO DE OZ on PhotoPeach