CEIP MANUEL RODRÍGUEZ SINDE

COMEDOR ESCOLAR

Menú decembro

INFORMACIÓN ABALAR MÓBIL

Este curso continuaremos a empregar o ABALAR MÓBIL como canle de comunicación coas familias

Deixamos aquí información para as familias.

CONCURSO PILABOT

Este ano volvemos a participar no Concurso Pilabot.

O alumnado poderá traer ao centro pilas, pilas de botón, acumuladores e baterías de uso doméstico.

O período de recollida durará ata o 25 de marzo (data modificable desde a organización do concurso). A reciclar!

Para máis info fai click na imaxe:

pilabot

FESTIVAL DE NADAL

FOTOS DO FESTIVAL DE NADAL 2019

A continuación tedes algunhas das actuacións do festival de Nadal do Sinde

(En algúns navegadores non permite o seu visionado. Ademais é preciso Adobe Flash Player)

4 anos bailaron "Girasoles"

1º interpretou "De ellos aprendí"

Segundo bailou "Vivir"

3º bailou "Imagina"

4º cantou e signou "O apalpador"

5º interpretou unha "Panxoliña ecoloxista"

DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE

Para conmemorar o Día da Discapacidade, no centro fixéronse distintas actividades nas que se tentou concienciar ao alumnado do significado de discapacidade e das posibilidades e necesidades que estas persoas teñen.

Dúas monitoras de GOGAMI, coa axuda do profesorado, realizaron unha xincana inclusiva para as nenas e os nenos de Primaria. Para o alumnado de infantil foron Nerea e Alberto quenes fixeron actividades similares. Velaí un pequeno resumo:

CARREIRA DE CAMPO A TRAVÉS EN BAIONA

O mércores 4 de decembro o alumnado de 4º e 5º de Primaria participou nunha carreira de campo a través en Baiona. Unha actividade de convivencia e fomento da actividade física.

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O pasado luns día 25 de novembro manifestamos a nosa repulsa cara á violencia contra as mulleres facendo un lazo negro humano e cantando La puerta violeta de Rozalén.

Despois Bea e Valentina escenificaron o conto Daniela Pirata.

Por último, este mércores tivemos en BiblioSinde a Pedro Brandariz que nos fixo un contacontos titulado Non máis princesas.

SAMAÍN 2019

O mércores pasado celebramos no cole o Samaín. Primeiro visitamos un túnel do terror que prepararon familias da ANPA (moitas grazas polo enorme traballo) e despois, na biblioteca, o alumnado de sexto leu un conto viaxeiro creado entre todo o alumnado e entregáronse os premios do concurso de cabazas. Premendo na foto podedes acceder á galeria con algunhas imaxes máis.

tunel_terror

Unha semana completiña

A pasada semana foi completiña no noso centro. Inauguramos BiblioSinde, fixemos unha plantación no Castelo de Santa Cruz por mor da Folga mundial do medio ambiente e o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º recibiu unha charla dos adestradores do Atlético Guardés.

Podedes ter máis información facendo click nas ligazóns destacadas noutra cor.

FIN DE CURSO 2019

ASÍ DE BEN O PASARON O ÚLTIMO DÍA DE CLASE.

Contos das Xornadas en familia

Nas Xornadas en familia da ANPA, escribimos uns contos. Cada familia iniciaba unha historia e as demais continuábana. Noutra xornada fixéronse as ilustracións. Este foi o resultado:

O CIRCO

EL HECHIZO

CAPERULORO

ROTOTEC

TIM

LOS TRES HERMANOS Y LA CASA ENCANTADA

INFANTIL XOGA A BALONMÁN

Os alumnos e alumnas de infantil tiveron no pavillón municipal da Sangriña, unha sesión de iniciación ao balonmán a cargo de dous xogadores do Acanor Atlético Novás, Yago,pai de Brais de 4º de infantil e de Paulo.

Foi unha bonita experiencia,MOITAS GRACIAS!!!

LA CINTURA

O alumnado de 6º inventou unha coreografía e ensinóunala a todo o cole. Despois gravámola e quedou así de chula:

FALA O SINDE 19

Como cada ano por estas datas, xa está aquí o "Fala o Sinde"

(Fai click na imaxe para ler a revista)

VII CERTAME DE RELATO CURTO

Marcos Silva Rodríguez foi seleccionado como finalista no VII certame de relato curto organizado pola Federación de ANPA de Pontevedra(FANPA).

Entregoulle o diploma a escritora homenaxeada este ano, Concha Blanco.

NORABOA MARCOS!!