CEIP MANUEL RODRÍGUEZ SINDE

BENVID@S AO NOSO COLEXIO

UN LUGAR PRIVILEXIADO: AO PÉ DO MONTE, A CARÓN DO MAR

TABOLEIRO DE ANUNCIOS

No mes de maio non haberá clase os días 1 e 2 (Artigo 6 da Orde do 7 de xuño de 2016) e o día 17 de maio ,día das letras galegas.

Calendario escolar 2016-2017

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016/2017 Pincha aqui

Listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2017/18.Pincha aquí.

PRAZOS DE MATRÍCULA 2017/2018

Pincha aquì

CAMPAMENTOS DE VERÁN 2017:http://www.campamentosdegalicia.com/

APERTURA DE PRAZO PARA CAMPAMENTOS DA DEPUTACIÓN NA LANZADA 2017.Prazo:do 15 de marzo ata o 3 de abril de 2017.Máis información na OMIX da Guarda.

TROBADORES POLA RÚA

Celebrando o día da poesía e o libro, mañá mércores 26 de abril  a partir das 12:30 h o alumnado do centro recitará poemas polas rúas e prazas de A Guarda.

Diante do supermercado Froiz-Educación infantil 3 anos.

No Pescador-Educación infantil 4 e 5 anos.

Praza do Reló e Praza de Joaquín Alonso-1º e 2º de primaria.

Na Praza de Abastos-3º de primaria

Enfrente cafetería Oasis-4º de primaria.

Alameda e Centro de Saúde-5º e 6º de primaria.

I Concurso de logos dos proxectos de BiblioSinde

O pasado xoves día 6 de abril tivemos na biblio a entrega dos premios ao alumnado participante no concurso de logos. Parabéns!

MAGO DE OZ

Viaxamos todo o centro a Vigo para ver o musical "O Mago de Oz".Disfrutamos todos, desde os pequenos ata os maiores e para rematar a excursión fomos a merendar á praia de Samil.

MAGO DE OZ on PhotoPeach

EXCURSIÓN 5º E 6º DE PRIMARIA

EXCURSIÓN DE 5º E 6º DE PRIMARIA AOS MUSEOS DE A CORUÑA on PhotoPeach

ENTROIDO 2017

TRABALLANDO O PROXECTO DE CENTRO "PLÁSTICAMENTE TODO",COÑECEMOS A MOITOS PINTORES QUE NOS INSPIRARON OS DISFRACES DESTE ANO:DIEGO RIVERA,MONDRIAN,DALÍ,VELÁZQUEZ...FACENDO UN DESFILE MOI VISTOSO.

SEMANA POR ROSALÍA

RECITADO DE POESÍA POR MARUXO.

Moitas gracias por facernos chegar á vida de Rosalía en poemas recitados por un home da nosa vila, MARUXO

.

HELICÓPTERO PESCA 1

HOXE CARLOS DEUNOS UNHA INTERESANTE CHARLA SOBRE O TRABALLO DE RESCATE E SALVAMENTO DO HELICÓPTERO PESCA1, CON BASE EN PEINADOR.

MOSTROUNOS A SÚA EXPERIENCIA COMO VOLUNTARIO NAS COSTAS DE LIBIA E GRECIA NA RECOLLIDA DE REFUXIADOS.

MOITAS GRACIAS CARLOS!

!

PRESENTACIÓN DO LIBRO "PEDRO Y LOS IGUALENSES".

NA BIBLIOTECA DO CENTRO O LUNS 19 DE DECEMBRO PRESENTOUSE O LIBRO" PEDRO Y LOS IGUALENSES" DE JAVIER CONSTENLA RIBADEO MESTRE DESTE CENTRO.

JAVIER ASINOU LIBROS A TODOLOS ASISTENTES AO ACTO.

NORABOA JAVIER!!!

SAMAÍN 2016