Recomendámosche

CURIOSIDADES DAS LETRAS GALEGAS

A continuación tedes un podcast no que se recollen curiosidades e anécdotas da orixe das Letras Galegas e de Francisco Fernández del Riego.

audio

Música de fondo:

Creative Commons Music by Jason Shaw on Audionautix.com

Recollida libros e mochilas viaxeiras BiblioSinde

Bos días!

Durante a semana do 25 de maio farase a recollida das mochilas viaxeiras e libros de BiblioSinde.

Haberá un lugar habilitado preto de secretaría para depositar o material. Para evitar aglomeracións as familias empregarán preferentemente as seguintes datas:

Luns 25 e martes 26: infantil

Mércores 27: 1º e 2º

Xoves 28: 3º e 4º

Venres 29: 5º e 6º.

En caso de varios irmáns ou irmás podedes escoller o día que mellor vos conveña. Pregamos acudades ao centro con mascarillas.

Un afectuoso saúdo!

LIMPEZA DA PRAIA DO MUÍÑO

No blog da Biblioteca tedes un resumo da xornada de limpeza que o alumnado fixo na Praia do Muíño do noso concello:

Fai click na imaxe para acceder ao blog

La cintura

O alumnado de sexto inventou unhas coreografías para a canción La cintura de Álvaro Soler. Logo ensinóunolas a todo o cole, gravámolas e quedaron asi de chulas:

Aviso: Temos pequenos atrancos co formato que estamos tratando de subsanar. Desculpade as molestias.

LA CINTURA

O alumnado de 6º inventou unha coreografía e ensinóunala a todo o cole. Despois gravámola e quedou así de chula:

Os cabaliños de mar

Vídeo resumo de todo o traballo que fixemos os nenos e nenas de 4 anos dentro do proxecto de BiblioSinde sobre as espirais.