Plans e proxectos do centro

PXAD (En revisión)

Proxecto Lector (En revisión)

Cuestionarios sobre escola inclusiva

Formamos parte do programa PROA+ da Consellería de Educación. Un dos requisitos deste é a elaboración dun "Plan estratéxico de mellora" para o cal é preciso coñecer a realidade do centro e partir dela. Por isto queremos contar coa opinión de todos os sectores da Comunidade educativa do Sinde (alumnado, familias, profesorado, Concello e persoal de administración e servizos). De aí que solicitemos a colaboración para a cumprimentación do seguinte cuestionario. Por favor, entrade só no apartado que vos corresponde:

Alumnado

Familias

PAS

Concello

Equipo directivo

Moitas grazas!

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS

A seguir tedes as programacións didácticas de Educación Infantil e de cada curso de Educación Primaria.

Educación infantil:

Educación primaria:

Criterios de promoción

Aclaracións:

- As programacións están en arquivos comprimidos por nivel e ciclo.

- Todas as materias de educación infantil están incluídas na programación globalizada agás a Relixión católica.

- As programacións están pendentes da súa aprobación por parte da Inspección educativa.

- En caso de ter algunha dificultade para acceder ás programacións pode contactar coa dirección do centro para solucionar o problema.

Adaptacións das Programacións Didácticas

Nas seguintes ligazóns están as adaptacións das Programacións didácticas para este terceiro trimestre:

Educación Infantil

1º de Primaria

2º de Primaria

3º de Primaria

4º de Primaria

5º de Primaria

6º de Primaria

As notas finais do curso sairán da media entre o 1º e o 2º trimestre, é dicir, do traballo presencial no centro. O traballo do 3º trimestre poderá contar para subir a nota do alumnado ou recuperar materias suspensas.