Actividades aula de música

La cintura

O alumnado de sexto inventou unhas coreografías para a canción La cintura de Álvaro Soler. Logo ensinóunolas a todo o cole, gravámolas e quedaron asi de chulas:

Aviso: Temos pequenos atrancos co formato que estamos tratando de subsanar. Desculpade as molestias.

LA CINTURA

O alumnado de 6º inventou unha coreografía e ensinóunala a todo o cole. Despois gravámola e quedou así de chula:

Anuncios publicitarios

Nas clases de música o alumnado estivo traballando os dereitos de autor. Descubriron que existe música que podes usar libremente. Aplicaron o aprendido creando anuncios publicitarios sobre o cole. Fixeron ou obtiveron as fotos, descargaron música "Creative commons" e montaron os vídeos. Que vos parece o resultado? Foron convincentes?

Danza: Bourrée de Haendel

O alumnado de 1º de Primaria fixo unha danza coa música da Bourrée da Música acuática de Haendel.

INAUGURAMOS BLOGUE

IMOS A FACER UN BLOGUE NO QUE RECOLLER ALGUNHAS DAS ACTIVIDADES QUE IMOS FACENDO AO LONGO DO CURSO.

COMEZAMOS CUN BAILE DO ALUMNADO DE 2º DE PRIMARIA.

O carillón de Dunkerque

O alumnado de 2º e eu fixemos unha aposta: se facían ben o baile eu tiña que poñer o vídeo na páxina web. Adiviñades quen perdeu a aposta? ;D

Festival Erasmus +

Para celebrar a visita do profesorado dos outros centros de ERASMUS+, fixemos un pequeno festival no cole. Xusto debaixo podedes ver un anaquiño dalgúns videos. Moitas grazas pola participación.

Parella de pandereteiras

Grupo de pandereteiras

5º e 6º de primaria: Baile galego

4º EP. Amoriños collín

5 anos: Si, si kumbalé

1º e 2º de primaria: Una marea de gente

Luthiers de 5º de Primaria

O alumnado de 5º de Primaria, coa axuda das familias, creou  instrumentos con material de refugallo. A continuación tedes un vídeo no que se pode ver a exposición que fixemos con todos eles.

Día internacional das persoas con discapacidade

O día 3 de decembro é o Día internacional das persoas con discapacidade. Para celebralo no centro, entre outras actividades, o alumnado de 1º e 2º gravou esta interpretación da canción de Macaco "Una marea de gente". Algúns fragmentos do mesmo formarán parte doutro vídeo no que colaboran o resto de centros educativos de A Guarda.

Salir corriendo

O alumnado de sexto creou este vídeoclip contra todo tipo de violencia no seu tempo de lecer no centro. A música é Salir corriendo de Amaral.

Manuel María

O alumnado de 4º de primaria homenaxea a Manuel María con esta canción.

Saída educativa a Vigo.

O alumnado de 1º e 2º de primaria foi de excursión a Vigo. Asistiu ao espectáculo "O cocido sinfónico" protagonizado por Os tres tenedores. Despois visitaron unha interesante exposición no MARCO. Clicade na foto na ver máis instantáneas do día.

Papaventos de papel

O alumnado de educación infantil fixo uns fermosos papaventos cos que xogamos ao ritmo da canción "Papaventos de papel" (CD: Meniños Cantores).

Conto sonorizado

O alumnado de primeiro puxo son a este conto traballado na aula.