Actividades aula de música

Festival Erasmus +

Para celebrar a visita do profesorado dos outros centros de ERASMUS+, fixemos un pequeno festival no cole. Xusto debaixo podedes ver un anaquiño dalgúns videos. Moitas grazas pola participación.

Parella de pandereteiras

Grupo de pandereteiras

5º e 6º de primaria: Baile galego

4º EP. Amoriños collín

5 anos: Si, si kumbalé

1º e 2º de primaria: Una marea de gente

Luthiers de 5º de Primaria

O alumnado de 5º de Primaria, coa axuda das familias, creou  instrumentos con material de refugallo. A continuación tedes un vídeo no que se pode ver a exposición que fixemos con todos eles.

Día internacional das persoas con discapacidade

O día 3 de decembro é o Día internacional das persoas con discapacidade. Para celebralo no centro, entre outras actividades, o alumnado de 1º e 2º gravou esta interpretación da canción de Macaco "Una marea de gente". Algúns fragmentos do mesmo formarán parte doutro vídeo no que colaboran o resto de centros educativos de A Guarda.

Salir corriendo

O alumnado de sexto creou este vídeoclip contra todo tipo de violencia no seu tempo de lecer no centro. A música é Salir corriendo de Amaral.

Manuel María

O alumnado de 4º de primaria homenaxea a Manuel María con esta canción.

Saída educativa a Vigo.

O alumnado de 1º e 2º de primaria foi de excursión a Vigo. Asistiu ao espectáculo "O cocido sinfónico" protagonizado por Os tres tenedores. Despois visitaron unha interesante exposición no MARCO. Clicade na foto na ver máis instantáneas do día.

Papaventos de papel

O alumnado de educación infantil fixo uns fermosos papaventos cos que xogamos ao ritmo da canción "Papaventos de papel" (CD: Meniños Cantores).

Conto sonorizado

O alumnado de primeiro puxo son a este conto traballado na aula.

LIM As figuras e os silencios.

Podemos repasar un pouquiño as figuras e os silencios e como completar compases.

Xogamos? As bandas de música

Imos a pór en práctica o aprendido sobre as bandas de música.

LIM "A banda de música"

Un LIM para aprender un pouquiño sobre as bandas de música.

ORIENTE IMPOÑENTE

O alumnado de 5º interpretou con frautas e percusión a canción Oriente impoñente.

Ladrillo a ladrillo

As nenas e nenos de infantil de 4 anos construíron... UN CASTELO!!!

Sorry, flash is not available.

Músicas de España

Facede click aquí para acceder ao cadro que debedes completar coa información buscada na rede.