blogue de_Música

Sonorizando un conto

O alumnado de 3º de Primaria escolleu e puxo sons a un relato. Velaí o resultado:

Un paseo accidentado

UN BARQUITO DE CÁSCARA DE NUEZ

Posted in

O ALUMNADO DE 5 ANOS INTERPRETOU ASÍ DE BEN "UN BARQUITO DE CÁSCARA DE NUEZ"

AUDIO

Coco en su cueva

O alumnado de 5 anos canta para nós "Coco en su cueva" de Cantajuegos:

Sen dedos

O alumnado de 2º de Primaria comezou a utilizar a frauta coa canción Sen dedos. Un par de ensaios e... así de ben o fixeron:

DEBAJO DE UN BOTÓN

AS CATIVAS E OS CATIVOS DE 4 ANOS CANTARÓN E ACOMPAÑARON CON PERCUSIÓN CORPORAL A CANCIÓN POPULAR DEBAJO DE UN BOTÓN:

Anuncios publicitarios

Nas clases de música o alumnado estivo traballando os dereitos de autor. Descubriron que existe música que podes usar libremente. Aplicaron o aprendido creando anuncios publicitarios sobre o cole. Fixeron ou obtiveron as fotos, descargaron música "Creative commons" e montaron os vídeos. Que vos parece o resultado? Foron convincentes?

Un rebuldeiro día

As alumnas e alumnos de 4º de Primaria "sonorizaron" este conto da editorial Santillana. Para iso tiveron que darlle ás cabeciñas e buscar pola aula de Música obxectos e intrumentos que soaran de xeito semellante aos sons que aparecían no conto. Facede click en "audio" para escoitalo:

audio

Danza: Bourrée de Haendel

O alumnado de 1º de Primaria fixo unha danza coa música da Bourrée da Música acuática de Haendel.

INAUGURAMOS BLOGUE

IMOS A FACER UN BLOGUE NO QUE RECOLLER ALGUNHAS DAS ACTIVIDADES QUE IMOS FACENDO AO LONGO DO CURSO.

COMEZAMOS CUN BAILE DO ALUMNADO DE 2º DE PRIMARIA.