ANPA

ANPA CITANIA

Benvid@s o apartado da Anpa Citania, dende este espazo intentaremos mantervos ao dia de todas as actividades que imos desenrolando.

O fin principal da Anpa e velar polos intereses do alumnado do Centro, somos un nexo de unión entre familias e profesorado, temos presenza nos consellos escolares que se levan a cabo no centro, podendo asi transmitir as nosas inquedanzas, ademais de intentar ofertar diversas actividades extraescolares a toda a comunidade educativa e fomentar as boas relacións e a integración mediante diferentes festexos.

Se a nosa Anpa medra, axudaremos a medrar ao Centro, se dende a Anpa temos unha amplia oferta extraescolar e ademais, por exemplo, levamos a bo porto o comedor, o número de alumnos medrará, grazas a conciliación laboral,  traendo consigo maiores subvencións, podendo acceder a máis proxectos educativos e, en resumo, mellorando o futuro dos nosos fill@s

Porque se os pais non somos capaces de motivarnos pola educación dos nosos fillos..¿por quen o faremos?

É unha forma de dicirlle ao noso fillo que estamos na casa, pero taménestamos activamente no centro interesaándonos por todo o que lle incume.

UN SAÚDO DO EQUIPO DIRECTIVO DA ANPA CITANIA