Actividades do EDLG

warning: Parameter 2 to wijering_swftools_flashvars() expected to be a reference, value given in /srv/www/drupal6/includes/module.inc on line 476.

Fala o Sinde 2018

EXPOSICIÓN NO CENTRO CULTURAL

UN ANO MÁIS OS CENTROS DE A GUARDA INTERPRETAN A UN ARTISTA DA NOSA VILA.

ESTE ANO O TRABALLO FOI REALIZADO SOBRE A OBRA DE:

FRANCISCO ÁLVAREZ "KOKI"

A exposición dos traballos realizados estará exposto no centro cultural ata o día 23 de maio.

ADIÓS RIOS,ADIÓS FONTES.

O ALUMNADO DE 2º DE PRIMARIA DURANTE A SEMANA DE ROSALÍA TRABALLOU O POEMA DE "ADIÓS RIOS ADIÓS FONTES",ILUSTRANDO AS ESTROFAS DO POEMA.QUEDANDO ASÍ DE BONITO!!

Manuel María

O alumnado de 4º de primaria homenaxea a Manuel María con esta canción.

EXPOSICIÓN SOBRE AS FESTAS GASTRONÓMICAS.

OS NENOS E NENAS DE INFANTIL INVESTIGAN A FESTA DA LANGOSTA!

Moitísimas grazas a Isa do restaurante Xantar por prestarse a ser entrevistada polos cativos/as de infantil e darnos tantísima infromación sobre a festa.

FESTA DA ZORZA

O alumnado de 1º e 2º falounos da festa da zorza e temas relacionados con este delicioso alimento.

FESTA DO PEIXE ESPADA

O alumnado de 3º e 4º fixo unha exposición sobre o peixe espada e as festas gastronómicas con este produto.

DANIEL ALONSO E GEMMA MARQUÉS

Disfrutamos da visita dos artistas da nosa vila, Gemma Marqués e Daniel Alonso,viñeron o martes a visitarnos ao Centro.

Falaron con nós, fixemos traballos con barro,e ensináronnos parte da súa obra.

MOITAS GRACIAS.

Historia da Guarda

A aula de 3º de primaria creou este vídeo cos datos máis relevantes da historia da Guarda.

A obra de Jorge Barbi

O alumnado do centro reinterpretou algunhas obras do artista guardés Jorge Barbi.