English classroom activities

SAMAÍN 2013

Concurso de cabazas

Holidays in A Guarda

Holiday time is round the corner and students from 5th level made these presentations advertising A Guarda as a holiday destination. They used their mini laptops and the results are interesting. Have a look!

(As vacacións están á volta da esquina e o alumnado de 5º curso fixo estas presentacións anunciando A Guarda como destino de vacacións. Usaron os seus mini portátiles e os resultados son interesantes. Bota unha ollada!

Press on the drawings (preme nos debuxos)

Thanksgiving

Look at the nice patchwork that we made last November. We celebrated Thanksgiving in the English classroom.

Kids from 4th, 5ht and 6th year gave thanks for those things that they consider important for them.

(Mirade o bonito mosaico que fixemos o psadado novembro. Celebramos o día de acción de grazas na aula de inglés. Os nenos de 4º, 5º e 6º deron gracias polas cousas que consideran importantes para eles.)