Nadal

• warning: Parameter 2 to wijering_swftools_flashvars() expected to be a reference, value given in /srv/www/drupal6/includes/module.inc on line 476.

Baile Nadal 6º Infantil

Baile Nadal 5º de infantil

OS SINDIFANTES

FESTIVAL DE NADAL 2015

Coma tódolos anos, no cole celebramos un fermoso festival de Nadal. A continuación podedes ver as nosas actuacións, facede click para ver os vídeos:

Infantil: Caperucita Navidad (1ª parte)

Infantil: Caperucita Navidad (2ª parte)

Infantil: Caperucita Navidad (3ª parte)

1º de primaria: A festa do Belén

4º de primaria: Nana

3º e 4º de primaria: Nadal polo mundo e Por entre as silveiras

Laura e María Baz (4º): Labradas en Fozara

Uxía, Borja e Marcos (5º e 6º): Campanitas

Marta e Sabela (4º): Himno da alegría

2º de primaria: Los peces en el río  e Seguiremos

6º de primaria: Noite de paz

5º de primaria: Navidad rock

Actuacións do festival de Nadal (1ª parte)

O alumnado de 6º agasallounos co musical "O mal de Papá Noel".

As nenas e nenos de 2º escenificaron "O principiño".

Os cativos e cativas de infantil fixeron uns preciosos spots publicitarios.

Actuacións do festival de Nadal (2ª parte)

O alumnado de 1º bailou "Hecho con tus sueños"

As nenas e nenos de 3º e 4º cantaron e bailaron. Os temas escollidos foron "Unha pouca roupiña" e "Something that I want"

O alumnado de 5º participou cunha panxoliña titulada "Xa me tardan" e cun baile inspirado na película Grease.

Actuacións do festival de Nadal

Escoitade o que fai Papá Noel ao rematar o Nadal. Cóntannolo as nenas e nenos de primeiro.

O alumnado de 2º baila All I want for Christmas is you. Fano xenial!

Os nenos e nenas de 3º e 4º cantan e móvense con Tres reis en bicicleta de Mamá Cabra. Despois bailan Sube las manos pa arriba de Pitbull.

Despois foron @s de 5º @s que cantaron e bailaron. Neste caso o Rock do bacallau con coliflor de Mamá Cabra e Roar de Katy Perry.

E remataron o festival as mozas e mozos de 6º. Coas súas voces interpretaron a panxoliña galega Por entre as silveiras e despois danzaron C´mon de Kesha.

Festival de Nadal: 5º e 6º de infantil: El árbol de Navidad

O alumnado de 4 e 5 anos bailou esta fermosa canción.

Nadal 2013

BUSCANDO PAPA NOEL A ÁRBORE DE NADAL...

1ª función

2ª función