1º de primaria

SEMANA DO 15 ao 19 DE XUÑO

TRABALLO SEMANAL

Titorial portada

CARTA DE DESPEDIDA DE DRACO(VALORES)

Rematamos o curso, é o momento de valorar,avaliar e recordar o traballo realizado durante o estado de alarma polo COVI 19.Coas imaxes compartidas na asamblea e coa canción que traballamos de Rozalén que resume moi ben  os sentimentos deste confinamento, fixen un video para que nos axude a recordar todos os momentos vividos.Espero que o desfrutedes.

RECETAS EN EL CONFINAMIENTO

ENTROIDO 2020

A continuación tedes un video resumo do entroido deste ano.

ENTROIDO 2020

ASÍ PASARON O ENTROIDO OS ALUMNOS DE 1º

ENTROIDO DE CORES

PIRATAS

XOGAMOS

ENERXIAS RENOVABLES

O venres 10 de xaneiro, Xerome, un antigo alumno do colexio, que é enxeñeiro das enerxías, veu a falarnos das enerxías do futuro que non contaminan. Explicounos que todo na nosa vida está movido por enerxía e o importante que é aforrar enerxía e así non contaminar e a importancia de utilizar as enerxías da natureza: dá terra(xeotérmica), do sol(solar),do aire(eólica) para transformala noutras enerxías."A ENERXÍA NON SE CREA NEN SE DESTRÚE TRANSFÓRMASE"

"Moitas grazas XEROME".

FESTIVAL DE NADAL

FOTOS DO FESTIVAL DE NADAL 2019

A continuación tedes algunhas das actuacións do festival de Nadal do Sinde

(En algúns navegadores non permite o seu visionado. Ademais é preciso Adobe Flash Player)

1º de primaria "DE ELLOS APRENDÍ"

Segundo bailou "Vivir"

DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE

Para conmemorar o Día da Discapacidade, no centro fixéronse distintas actividades nas que se tentou concienciar ao alumnado do significado de discapacidade e das posibilidades e necesidades que estas persoas teñen.

Dúas monitoras de GOGAMI, coa axuda do profesorado, realizaron unha xincana inclusiva para as nenas e os nenos de Primaria. Para o alumnado de infantil foron Nerea e Alberto quenes fixeron actividades similares. Velaí un pequeno resumo:

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O pasado luns día 25 de novembro manifestamos a nosa repulsa cara á violencia contra as mulleres facendo un lazo negro humano e cantando La puerta violeta de Rozalén.

Despois Bea e Valentina escenificaron o conto Daniela Pirata.

Por último, este mércores tivemos en BiblioSinde a Pedro Brandariz que nos fixo un contacontos titulado Non máis princesas.

Folga do clima

O alumnado do Sinde foi ao Castelo de Santa Cruz en apoio da Folga Mundial polo Clima. Alí, en convivencia co alumnado doutros centros, leron un manifesto, cantaron unha canción e plantaron landras en zapatos.