5 anos

ACTIVIDADES DO 20 AO 24 DE ABRIL

ACTIVIDADES DO 13 AO 17 DE ABRIL

ACTIVIDADES DE LECTOESCRITURA

Deixo agora unhas fichas imprimibles de lectoescritura feitas polo CEIP Virgen de Sacedón, similares as que facemos nos no cole.

(preme no archivo adxunto abaixo á dereita desta nova)

ACTIVIDADES MATEMÁTICAS CO MÉTODO ABN

Comparto con vos este blogue de María del Mar Quirell que recolle unha serie de actividades para traballar as matemáticas co método ABN. Inclúe enlaces, actividades, contos, cancións que farán que aprendan á vez que se diverten e o mellor de todo, son doadas para facer na casa!

#quedo na casa. Isa

DALE TIEMPO AL APRENDIZAJE

Hoxe comparto con vos este blogue moi interesante cunha morea de recursos para imprimir, contos e actividades. Atoparedes material de lectoescritua, lóxica-matemática, contos, coeducación, coeducación, diversidade, abn...

FICHAS DE TRABALLO

Ola familias! déixovos o seguinte enlace web cunha morea de fichas de repaso. Estade pendentes de que os nenos/as agarren ben o lápiz e que fagan os trazos na dirección correcta.

Un saúdo, Isa.

UN BARQUITO DE CÁSCARA DE NUEZ

O ALUMNADO DE 5 ANOS INTERPRETOU ASÍ DE BEN "UN BARQUITO DE CÁSCARA DE NUEZ"

AUDIO

CONTAS DE INSTAGRAM

Bos días!

Hoxe gustaríame compartir con vos un listado de contas de Instagram que son un referente para min e que consulto a miúdo para miña práctica diaria. Son compañeiros/as que fan un gran traballo baseado na aprendizaxe constructiva, na experimentación e na vida práctica. Espero que vos sirvan de exemplo para realizar actividades dende a casa.

@xogarparaiocari

@laclasede_sara

@escoladechain

@cositasdenuestraescuela

@nosinmitribu

@laportablanca

@trasteando_a_dos

Nos próximos días seguirei compartindo con vos. Saúdos, Isa.

#quedonacasa.