*INFORMACIÓN DE CONTACTO CO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN.*

ORIENTADOR/A) ESCRÍBENOS AO

SEGUINTE CORREO ELECTRÓNICO:

doceipsinde@gmail.com

AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO CURSO 2020/2021.

Dende o 9 de agosto ata o 30 de setembro está aberto o prazo para solicitar as axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo que cursen ensinazas de infantil ou primaria neste curso 2020/2021.

No seguinte enlace, podedes acceder á web do Ministerio de Educación e obter toda a información relativa a estas axudas:

TIPOS DE BECAS ANEAE

REQUISITOS

A modo de resumo, o alumnado que poderá solicitar estas becas será o alumnado que conte con informe no que se ditamine que esté nalgunha das seguintes situacións: DISCAPACIDADE; TRASTORNO GRAVE DE CONDUTA; TRASTORNO DO ESPECTRO AUTISTA; ALTAS CAPACIDADES.

As familias que teñades fillos/as nalgunha destas situacións, acudide ao gabinete ao que asiste para que vos axuden a tramitalas. Se tedes algunha dúbida, chamade por teléfono ao cole a partir do día 1 de setembro para solicitar información ou ben escribide un email ao seguinte correo electrónico: doceipsinde@gmail.com.

Os/as que queirades realizar a tramitación de maneira telemática dende a vosa casa, podedes facelo no seguinte enlace:

SOLICITAR BECA ANEAE

RESOLUCIÓN DE BECAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO (NEAE)

IMPORTANTE!

Xa publicado na web do Ministerio de Educación e Formación Profesional a resolución das becas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo.

Para consultar toda a información, clicade no seguinte enlace:

BECAS ANEAE INFANTIL

BECAS ANEAE PRIMARIA

Na sede electrónica poderedes consultar a concesión ou denegación da beca de maneira individual, pois non é posible visualizar as listaxes pola protección de datos.

O "síndrome de la cabaña": Consellos para que os nenos/as saian á rúa.

A continuación, comparto con vós, familias, información moi interesante e necesaria seguramente nalgúns

casos. Trátase do artigo publicado na páxina EDUCACIÓN 3.0 " El síndrome de la cabaña", que ademais de

explicarvos de qué se trata, intenta axudarvos aos que estedes nesta situación.

(Preme na seguinte imaxe para acceder ao artigo)

SÍNDROME DE LA CABAÑA

UN DIARIO EMOCIONANTE: PARTE 15.

Con esta actividade, finalizamos o DIARIO EMOCIONANTE. Agora tócavos a vós escribir as emocións que ides sentindo día a día. Recordade que agora tedes moitos recursos para controlar as vosas emocións.

UN DIARIO EMOCIONANTE: PARTE 14.

Xa tedes a actividade 6. É importante que a partir de agora, o fagades todos os días para reflexionar nun futuro (cando cubrades toda a máquina de chicles) sobre a emoción que vos definiría mellor nesta situación.

UN DIARIO EMOCIONANTE: PARTE 13.

Aquí tedes a actividade 5 da fase de autorregulación, na que faremos un bote da calma.

UN DIARIO EMOCIONANTE: PARTE 12.

A continuación tedes a actividade 4 desta fase.

UN DIARIO EMOCIONANTE: PARTE 11.

Continuamos coa fase de autorregulación das emocións, esta vez coa actividade 3: "a técnica da tartaruga".

UN DIARIO EMOCIONANTE: PARTE 10.

A actividade 2 desta útima fase de control das emocións trátase de adiviñar unha palabra secreta seguindo unhas pistas.

Recomendámosvos que copiedes primeiro a palabra nun papel para ir anotando en orde as letras.

UN DIARIO EMOCIONANTE: PARTE 9.

Comezamos coa terceira e derradeira parte do noso DIARIO EMOCIONANTE, o control das emocións ou autorregulación.

UN DIARIO EMOCIONANTE: PARTE 8.

Hoxe rematamos a fase de expresión de emocións coa actividade "opinando ando".

Trátase de que conversedes en familia sobre o que sentides e opinades sobre as cuestións que vos plantexa un presentador da televisión que observaredes na seguinte imaxe interactiva:

UN DIARIO EMOCIONANTE: PARTE 7.

Continuamos coa expresión das emocións, esta vez, coa actividade 4 que vos explicamos a continuación: