Blogues

DEBAJO DE UN BOTÓN

AS CATIVAS E OS CATIVOS DE 4 ANOS CANTARÓN E ACOMPAÑARON CON PERCUSIÓN CORPORAL A CANCIÓN POPULAR DEBAJO DE UN BOTÓN:

Anuncios publicitarios

Nas clases de música o alumnado estivo traballando os dereitos de autor. Descubriron que existe música que podes usar libremente. Aplicaron o aprendido creando anuncios publicitarios sobre o cole. Fixeron ou obtiveron as fotos, descargaron música "Creative commons" e montaron os vídeos. Que vos parece o resultado? Foron convincentes?

Un rebuldeiro día

As alumnas e alumnos de 4º de Primaria "sonorizaron" este conto da editorial Santillana. Para iso tiveron que darlle ás cabeciñas e buscar pola aula de Música obxectos e intrumentos que soaran de xeito semellante aos sons que aparecían no conto. Facede click en "audio" para escoitalo:

audio

Danza: Bourrée de Haendel

O alumnado de 1º de Primaria fixo unha danza coa música da Bourrée da Música acuática de Haendel.

INAUGURAMOS BLOGUE

IMOS A FACER UN BLOGUE NO QUE RECOLLER ALGUNHAS DAS ACTIVIDADES QUE IMOS FACENDO AO LONGO DO CURSO.

COMEZAMOS CUN BAILE DO ALUMNADO DE 2º DE PRIMARIA.

Novos libros que vos recomendamos

Foto biblio

Problemas de álgebra

Proba recursos mate

PREMENDO NO TÍTULO DE CADA TEMA, SELECCIONADO PARA DESENVOLVER O CURRICULO DE 1º SECUNDARIA NA ÁREA DE MATEMÁTICAS, TERÁS ACCESO A DISTINTAS ACTIVIDADES MULTIMEDIA.

Linguaxe Alxebraico

Proba 2 presentación

Proba 2 tira de imaxes

Proba 2 imaxe