VISITA DIDÁCTICA AO FÓRUM METROPOLITANO DE A CORUÑA

12/14/2018 09:30
12/14/2018 13:30
Europe/Madrid

O alumnado de 5ºC, 5ºA e 5ºB de educación infantil visitará o Fórum Metropolitano da Coruña.

* 5ºC de educación infantil sairán do colexio ás 9:00 h.

* 5ºA e 5ºB de educación infantil sairán do colexio ás 11:00 h.

Concerto Góspel

O luns día dez, organizado polo profesorado de música do colexio, o alumnado de quinto e sexto de Educación Primaria asistiu a un pequeno concerto de góspel, onde disfrutaron dunha mostra de cancións e explicáronlles onde naceu esta música.

Ahí vai unha pequna mostra.

COMPOSICIÓN DAS COMISIÓNS NO CONSELLO ESCOLAR: BIBLIOTECA, CONVIVENCIA, ECONÓMICA.

Logo da renovación parcial efectuada no seno do consello escolar deste centro, a composición das diferentes comisións constituidas no seno do mesmo é a seguinte:

Sector  Biblioteca

Profesorado  Mª Isabel Rodríguez López
Pais/Nais  José Luis Fernández Gallego

3 de decembro, día internacional de persoas con discapacidade

O 3 de decembro é o Día internacional de Persoas con Discapacidade.

COGAMI (confederación galega de persoas con discapacidade) e os Bolechas visitaron o noso colexio para continuar sensibilizándonos neste tema e presentarnos á Unidade Didáctica: "Os Bolechas e a discapacidade".

Os nenos e as nenas de 1º e  2º de primaria participaron en obradoiros dende circuitos con obstáculos en cadeiras de rodas ata actividades cos ollos tapados para descubrir os obxectos polo tacto e polo olfacto e tamén facendo chapas e debuxos dos Bolechas.

Foi moi divertido!

VER VÍDEO DA TVG

XUNTA DE GALICIA

CADENA SER

EL CORREO GALLEGO

COGAMI

VER FOTOS

ACHEGAMENTOS Á ARTE DENDE O XARDÍN DE JUANITA

“... los jardines no son únicamente una construcción material sino también una creación intelectual”.

Beruete, Santiago. (2016). Jardinosofía. Una historia filosófica de los jardines. Madrid: Editorial Turner

O segundo ano do proxecto, cando xa tiñan 4 anos, iniciamos pequenas exploracións do xardín tamén con criterios artísticos conseguindo crear pequenas obras de arte colaborando con dúas artistas: Rosario Belda, artista téxtil e María Mariño, directora de coro.

Foi un proceso lento, resultado das camiñatas que semanalmente damos dende o aulario de Infantil ata a nosa parcela no horto, coas que puideron desenvolver as súas habilidades perceptivas. Así, por exemplo, a súa agudeza auditiva foi mellorando, pasando de case non prestar atención aos ruídos habituais a escoitar infinidade de matices neles: “Cuando la lluvia cae en las hojas hace un ruido muy blandito y cuando está en los paraguas hace un ruido más grande; también puede ser rápida cuando el viento sopla, cuando hace más poco viento las gotas caen más despacito, es llovizna; otro día había sol y los pájaros cantaban en las ramas de los árboles; y escuchamos a los de primaria, a los mayores y el cortacésped, que hacía mucho ruido”.

Á semellanza da linguaxe musical, anotaron estes sons a modo de partitura co desexo de que unha persoa experta puidera imaxinar a súa melodía. E foi Maria Mariño quen asumiu esta responsabilidade e creou o que a día de hoxe é a música do noso xardín de Juanita.

Con Rosario Belda aprendemos a debuxar flores e a tinxir teas coa técnica do Hapa Zome. Agora mesmo temos unha colaboración sen rematar, verémola a final de curso, xa que estamos a tinxir teas co sol e vexetais pensando na posibilidade de utilizalas como soporte da súa obra.

A fundamentación do proxecto e o desenvolvemento da nosa experiencia a compartimos o pasado 21 de marzo de 2018 na radio Universitaria Colombiana, no programa “El Puente”de Uniminuto Radio, que podedes escoitar.

MAR Santiago Arca, novembro 2018