FASE FINAL TORNEO DE BRILÉ

BRILÉ

1º SALCHIPAPA - 6ºA

2º COLACAO - 6ºB 3º LAKERS - 6ºC 4º LA TRIBU PERDIDA - 6ºB

Co desexo de ofrecerlle ao alumnado de 6º curso de educación primaria máis actividade física, organizamos durante o primeiro trimestre do actual curso escolar 2016-2017, un Torneo de Brilé. Os partidos xogáronse os martes e os xoves no Polideportivo Municipal de Los Rosales durante os recreos. Participaron preto de 70 alumnos/as agrupados en 8 equipos mixtos de 8 xogadores/as. En cada xornada enfrontáronse entre sí 6 equipos e descansaron 3. Ao finalizar a fase regular os catro primeiros clasificados participaron na fase final que resultou moi emocionante polo apretados que resultaron os marcadores.

GALERÍA DE IMAXES

Ciencia en galego

Ao longo do 1º trimestre e con motivo da celebración do DÍA DA CIENCIA EN GALEGO convertémonos en científicos e investigadores... Aquí tedes unha mostra dos nosos traballos!

O XARDÍN DE JUANITA É DE TODOS E TODAS

“Crear es emancipar la mirada,
cuestionar la oposición entre la pasividad del mirar
y la dinámica del actuar.”
Angélica Sátiro. FILOSOFÍA MÍNIMA. Octaedro, 2016

Esta parcela do horto escolar está a ser deseñada polos/as nenos/as de 3 anos dende o comezo do curso, e son eles e elas quenes deciden onde plantar e por qué. Quizais dende a nosa visión de adultos, con moita máis experiencia de vida, pode parecernos algo moi sinxelo, pero a realidade en Educación Infantil é moi distinta.

Estes 12 nenos e 11 nenas (dende cando algúns aínda tiñan 2 anos) están a facer pequenas reflexións filosóficas sobre civismo, respecto, bo humor, bo gusto, paciencia, autoestima, amor … documentando o valor do seu pensamento nas plantacións  e nun diario colectivo no que contan o proceso de creación do xardín.

Por iso pedimos colaboración a toda a comunidade educativa para a conservación e valoración deste recuncho educativo, xa que estamos a atoparnos co feito de que as plantas están a ser arrancadas. Dende a clase de 3 anos “B” desexamos que a participación neste proxecto non sexa unicamente un proceso de aprendizaxe para nós, senón a lembranza de que todos/as somos responsables do noso planeta.

MAR Santiago Arca, Xaneiro 2017

LECTURAS RECOMENDADAS NADAL 2016

Proxecto EL JARDÍN DE JUANITA…

“Una filosofía comprometida
                                                                                                                                                                                             con el encanto y la hermosura
                                                                                                                                                                                             de desear mundos mejores para vivir.”

Angélica Sátiro. FILOSOFÍA MÍNIMA. Octaedro, 2016

… do que a clase de 3 anos “B” é participe na súa parcela do horto. No pdf está á vosa disposición o boletín monográfico deste proxecto no que estamos a participar dende moitas localidades do noso planeta.

Todo o seu desenvolvemento, dende o comezo ata o remate en xuño, será compartido na súa propia páxina en facebook:

MAR Santiago Arca, decembro 2016