RESOLUCIÓN DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO 4º DE PRIMARIA

Publicación da listaxe definitiva de fondo solidario de libros de texto de cuarto de Educación Pimaria. Ver resolución.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2019-2020

Os Equipos Docentes deste centro aprobaron as listaxes de Libros de Texto para o vindeiro curso escolar 2019-2020. Se desexan consultala poden facelo no seguinte enlace:

LIBROS DE TEXTO 2019-2020

AVISO: O libro de Valores Sociais e Éticos  unicamente deben mercalo os/as alumnos/as que NON escolleron Relixión.

MATERIAL ESCOLAR

4º EDUCACIÓN INFANTIL (3 anos) 5º EDUCACIÓN INFANTIL (4 anos) 6º EDUCACIÓN INFANTIL (5 anos)
1º EDUCACIÓN PRIMARIA 2º EDUCACIÓN PRIMARIA 3º EDUCACIÓN PRIMARIA 4º EDUCACIÓN PRIMARIA 5º EDUCACIÓN PRIMARIA 6º EDUCACIÓN PRIMARIA

RESOLUCIÓN PROVISIONAL FONDO SOLIDARIO 4º DE PRIMARIA

Publicación da listaxe provisional de fondo solidario de libros de texto de cuarto de educación primaria. Ver resolución.

O prazo de reclamación contra a presente resolución remata o 14 de xullo.

AVISO PARA O ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL

Segundo acordou o profesorado a partir do vindeiro curso o mandilón do alumnado de infantil poderase escoller libremente coa condición de que teña botóns por diante e puños elásticos.

FESTA FIN DE CURSO 2018-2019

Xa temos na galería a selección de imaxes da festa de celebración do fin de curso e da despedida do alumnado de 6º de primaria.

Desde o centro queremos desexar a todo o alumnado e ao profesorado que non vai estar connosco no vindeiro curso o mellor para as vindeiras etapas das súas vidas e tamén agradecer a ANPA a súa colaboración indispensable na organización desta festa. Bo verán e gozade das vacacións.

EXCURSIÓN DO ALUMNADO DE 6º

O alumnado de sexto disfruta duns días de actividades no albergue de ecoturismo de Alvarella no concello de Vilarmaior podedes seguir o día a día na seguinte galería

No primeiro día xa foron a visitar as Fragas do Eume e o mosteiro de Caaveiro.

Xa están as fotos do segundo día na galería. As actividades do día foron visita á granxa, obradoiro de pan, pintado de camisetas, piscina,  e  velada.

Novas imáxenes na galería do último día coa visita ao Castelo de Andrade.

O CREBANOCES

Primeiras fotos da espectácular adaptación de teatro, música e danza da obra de tchaikovsky "O Crebanoces". Recibiron unha enchenta de felicitacións todas as persoas participantes. Noraboa polo traballo. Na galería tedes unha mostra.

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

NOVAS SESIÓNS DE PATIOS DINÁMICOS

O pasado venres 31 de maio continuamos con outra sesión de "Patios Dinámicos" intentando promover a inclusión e potenciando as habilidades sociais a través do xogo. Neste caso as mestras encargadas foron Eugenia e Antía e os xogos escollidos foron O "Escondite Inglés e Pase Misí, Pase Misá". Un novo éxito de partricipación no que escaseou o tempo para poder atender a demanda do alumnado.

A última ración deste curso de patios dinámicos fixérona Ana e Gloria tamén cun xogo que tivo moita aceptación e que non deixou tempo para facer nengún outro pola alta demanda de participación.

Fotos listas na GALERÍA.