Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

No DOG do día 22 de maio de 2017 pubícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 23 de xuño de 2017 (este incluído).

Orde do 16 de maio de 2017

Solicitude (Anexo I)

LISTAXES PROVISIONAIS DE EDUCACIÓN PRIMARIA

LISTAXES DEFINITIVAS DE 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

CALENDARIO ESCOLAR 2016-2017

COLEXIO PECHADO POR OBRAS

Comunícase que os luns día 17 e 31 de xullo de 2017 este centro permanecerá pechado a tódolos efectos, por mor dos traballos de renovación da cuberta do edificio de educación primaria.

LIBROS DE TEXTO 2017-2018

Os Equipos Docentes deste centro aprobaron as listaxes de Libros de Texto e material complementario para o vindeiro curso escolar 2017-2018. Se desexan consultala poden facelo no seguinte enlace:

LIBROS DE TEXTO 2017-2018

MATERIAL ESCOLAR INFANTIL 4º CURSO (3 ANOS)

MATERIAL ESCOLAR INFANTIL 5º CURSO (4 ANOS)

MATERIAL ESCOLAR INFANTIL 6º CURSO (5 ANOS)

MATERIAL ESCOLAR PRIMARIA 1º CURSO
MATERIAL ESCOLAR PRIMARIA 2º CURSO

MATERIAL ESCOLAR PRIMARIA 3º CURSO

MATERIAL ESCOLAR PRIMARIA 4º CURSO

MATERIAL ESCOLAR PRIMARIA 5º CURSO

MATERIAL ESCOLAR PRIMARIA 6º CURSO

AVISO: O libro de Valores Sociais e Éticos en Primeiro Curso únicamente deben mercalo os/as alumnos/as que NON escolleron a opción de Relixión.

LIP-DUB: "Carlos Casares en busca das letras"

O presente curso escolar 2016-2017 co gallo da celebración do Día das Letras Galegas adicado a Carlos Casares, o Equipo de Dinamización da Lingua Galega preparou o LIP-DUB: "Carlos Casares en busca das letras".

ALVARELLA 2017 - VIAXE FIN DA PRIMARIA

Castelo de Andrade

O alumnado de sexto curso de educación primaria realizou a súa Viaxe Fin de Primaria ao Albergue de Ecoturismo: ALVARELLA situado na localidade de Doroña, no concello de Vilarmaior (A Coruña), os días 14, 15 e 16 de xuño de 2017.

Nesta actividade participou a meirande parte do alumnado dos tres grupos de 6º curso de educación primaria, que ao longo dos tres días participou  nunha inmersión coa natureza e a historia medieval máis singular. Rutas de senderismo polas Fragas do Eume e paisaxes do concello de Vilaramaior puxeron a proba a condición física do noso alumnado. Días de convivencia, colaboración e aprendizaxe nunha contorna natural deixarán lembranzas imborrables.

As imaxes desta viaxe pódense contemplar na galería desta web a través do seguinte enlace: ALVARELLA 2017

VÍDEO AULA ESPECÍFICA DE E.E. CURSO 2016-2017

VÍDEO AULA ESPECÍFICA from CEIPEPB on Vimeo.

Actividades realizadas polo alumno escolarizado na aula específica de educación especial en centro ordinario. Curso 2016-2017. CEIP Emilia Pardo Bazán (A Coruña)

TRASNOS E ZAPATEIROS - PRIMEIRO PREMIO INFANTIL

Un ano máis e xa van cinco consecutivos, o Grupo de Teatro Interaulas do CEIP Emilia Pardo Bazán, gañou o primeiro premio no XX Certame de Teatro "Candilejas Don Bosco" coa obra titulada "TRASNOS E ZAPATEIROS". Este ano foi na categoría infantil. Tamén resultou premiado o alumno Hugo Blanco Arias como mellor actor infantil. A actriz Katia Generelo Grande quedou clasificada entre as tres mellores actrices.

Parabéns para toda a comunidade educativa do CEIP Emilia Pardo Bazán polo seu excelente traballo, que poderemos contemplar novamente o vindeiro día 6 de xullo de 2017, no Teatro Colón da Coruña onde representarán novamente a súa obra "Trasnos e Zapateiros".

XUNTARTE 2017: XUNTOS POLA ARTE