Skip to Content

CHARLA DOS PAIS DE PABLO SOBRE A ROBÓTICA NA VIDA DIARIA

O venres día 15 de decembro tivemos a gran sorte de contar no colexio coa presenza dos pais do noso alumno Pablo Rodríguez González (EP4ºB), que viñeron a contarlle ao alumnado de 3º e 4º curso de primaria aspectos relacionados coa importancia da robótica na vida diaria. Tanto Patricia coma Roberto son físicos que desempeñan o seu traballo na Universidade da Coruña no Departamento de Enseñería de Computadores e pertencen ao Grupo de investigación Grupo de Arquitectura de Ordenadores. Esta actividade foi proposta polo mestre responsable do Proxecto de Introdución á Robótica Educativa, Diego López Rodríguez.

SEMANA DE VISIBILIZACIÓN DA DISCAPACIDADE - SINDROME DE WEST

 

 

O mércores día 13 de decembro o curso de 5º fomos a unha charla sobre as discapacidades.

Explicounos a nai dun compañeiro doutra clase que ten o síndrome de West. Ademáis trouxo unha cadela de terapia.

Un amigo meu que se chama Eduardo, fixo preguntas moi interesantes e intelixentes. Enseñáronnos como se sinte un ao utilizar unha

cadela guía. Díxonos que os nenos só necesitamos cariño e respeto e que estaba moi contenta do noso colexio que coida moi ben a Javi

que é o seu fillo con ese síndrome.

Tamén nos contou que a súa cadela enseñou a Javi a xogaar ao escondite e que Antón, un amigo e compañeiro meu enseñouna a xogar

ao fútbol, pero que foi Kira, a cadela, a que lle ensinou a tirar a pelota.

 Miguel Diz 5º A

 

 

 

 

Proxecto Intercultural con Louisiana II

PROXECTO INTERCULTURAL CON LOUISIANA II

Durante o curso 2017-2018 seguirase a levar a cabo un proxecto de intercambio cultural cunha escola do estado de Louisiana, en Estados Unidos.

Este ano, a escola coa que se realiza o proxecto é a Summerfield Elementary School de Shreveport, cidade situada no norte de estado.

O alumnado participante é aquel que cursa terceiro de Primaria, desenvolvéndose o proxecto dentro das áreas de:

  • Educación Musical, a cargo da mestra Mª Nieves Villar Garrote, por parte do Ceip Emilia Pardo Bazán.
  • Español como Segunda Lingua, a cargo da mestra Mª Beatriz Armada Manrique, no caso de Summerfield Elementary School.

COMEZAMOS COA PRESENTACIÓN DO ALUMNADO DAS DÚAS ESCOLAS:

 

E REMATAMOS NUN “LIVE CINEMA”

A nosa colaboración no proxecto de innovación “InSeparables”, supuxo unha explosión de producións artísticas dentro da nosa clase.  Pero antes de comezar, compartimos cos compañeiros e compañeiras, por que ese obxecto era tan especial para nós ...

·         “Traje a Piecito, la tortuga, es una marioneta. Para jugar con ella hay que ponerle la mano en dónde tiene la barriguita. La compramos en el Ikea, que está cerca del Marineda. Juego con mi hermanito que ya está creciendo, lo compartimos”.

·         “Trají a Osiño porque es mi amigo. Lo quiero mucho y duermo con él; le doy de comer, le visto y le pongo el pijama. Juego en mi casa y en el parque yo me columpio y ayudo a Osiño. Le gusta tirarse por el tobogán”.

... despois démoslle a benvida á escola compartindo con eles, un pouco do noso tempo de lecer.

   

Ao longo dos días seguintes debuxámolo, fotografámolo nunha caixa de luz e fixemos clasificacións con todos eles. Eran moitos e en principio moi diferentes, pero interactuando todos/as xuntos/as decatámonos de que tamén tiñan moitas cousas en común; unha vez máis apreciamos como a diversidade que nos rodea é moi enriquecedora.

    

Os/as artistas visitáronnos na escola. Xunto a Cristina Montero e  os nosos InSeparables movémonos segundo os criterios de clasificación que establecéramos;  mentres, Guillermo Calviño facía fotos e Jas Processor, Belén Montero e Juan Lesta documentaban audiovisualmente todo o que acontecía. Mostrámoslles a instalación artística que pensamos, colocando os nosos obxectos de forma que “encaixaran” uns cos outros, mentres que narrábamos a historia do seu proceso: dende Martina sentada leyendo un cuento...” ata que Pequeñín hizo una escultura con los  encajables”.

      

E eles/as agasalláronnos a todos/as os/as participantes no proxecto cun “Live Cinema”. Así se desenvolveu esa mañá do 1 de decembro na Fundación Luís Seoane grazas a coordinación de Chema Mesías:

      

MAR Santiago Arca, decembro 2017

 

SEMANA DE VISIBILIZACIÓN DA DISCAPACIDADE

Nestes últimos anos vemos incrementada a escolarización de alumnado con distintas capacidades no noso centro o que fai que teñamos que adaptar as nosas características para dar así unha resposta educativa axeitada a estes alumnos e á vez, plantexar unha educación integradora e de calidade que procure desenvolver todo o potencial de cada persoa. Neste eido, creemos conveniente que dende o centro tomemos conciencia do que podemos facer para realizar unha educación inclusiva.

Co gallo da celebración do "Día Internacional das persoas con Discapacidade" (3 de decembro) planificamos unha serie de propostas educativas para poñer en marcha co noso alumnado. Tentamos deseñar accións educativas destinadas a tódolos cursos do centro e deste xeito reforzar o compromiso coa construcción dun mundo mellor, conscientes do poder transformador da educación. Estas actividades formaron parte do Programa Municipal "Ao meu xeito".

 

30/11/2017 Taller Vectores VF. Grupo de accesibilidade 4º Educación Primaria

                                    

   

             

04/12/2017 Concerto de Pablo Díaz Ed. Infantil/1º-2º EP
  
   
Contacontos na lingua de signos (FAXPG) 4º Educación Infantil

          

                 
05/12/2017 Obradoiro de sensibilización (Down Coruña) 3º Educación Primaria
12/12/2017

Xornadas de sensibilización

de accesibilidade en cadeiras de rodas

6º Educación Primaria
 

 

13/12/2017

Obradoiro de sensibilización

da Fundación Síndrome de West

5º Educación Primaria

FUNDACIÓN PERE CLOSA - CULTURA E HISTORIA XITANA

O día 1 de decembro recibimos a visita no CEIP Emilia Pardo Bazán de dous educadores da "Fundación Privada Pere Closa" de Badalona que mantiveron tres sesións formativas co alumnado de 4º curso de educación primaria, para contarlles a cultura e historia dos xitanos a través dos seus "Cuentos Rromane"

 

Esta actividade educativa promovida pola profesora Cathryn Teasley Severino do Departamento de Pedagoxía e Didactica da Facultade de Ciencias da Educación (Universidade da Coruña), ten o doble obxectivo de fomentar valores como a solidariedade e, ao mesmo tempo, reivindicar e dar a coñece a cultura xitana.

OBRADOIRO DE ENCUADERNACIÓN PARA 6º EP CON AFEXDI

 

   
     

AFEXDI

(Asociación para a formación e o emprego de persoas con discapacidade)

PARA LEMBRAR O QUE PENSABAMOS EN EDUCACIÓN INFANTIL

Dende sempre as portas da nosa aula están abertas a colaborar con outras entidades educativas, máis porque tamén son abertas as tarefas que realizamos nela e que permiten que cada quen resolva segundo o seu nivel de desenvolvemento (ni tan sequera fan todos/as o mesmo ao mesmo tempo).

Por iso cando, despois de rematar o ciclo de educación Infantil, podemos ler os pensamentos que se “cociñaban” pola nosa aula o facemos con ledicia.  Son argumentacións froito do desenvolvemento do seu pensamento aínda en proceso, pero totalmente sinceras e espontáneas. O que si é certo, é que as súas palabras deixan pegada para a comprensión do mundo no que vivimos.

Así pensaba sobre tecnoloxía o meu alumnado que agora cursa 2º de Educación Primaría, dialogando coa mestra da UDC Concepción Sánchez Blanco (páxinas 1279-1258).

 MAR Santiago Arca, decembro 2017

Tecnologías de la información y la comunicación en el aula de Educación Infantil: críticas y desafíos

Concepción Sánchez Blanco

Tecnología, innovación e investigación en los procesos de enseñanza-aprendizaje / coord. por Rosabel Roig Vila, 2016, ISBN 978-84-9921-848-9, págs. 1279-1285

http://rua.ua.es/dspace/handle/10045/61787

 

A hora do código

O próximo sábado 16 de decembro a Facultade de Informática da UDC organiza un evento para nenos/as co obxectivo de unirse á Hora do código, que se trata "dun movemento global, que chega a deceas de millóns de estudantes en máis de 180 países."

Con esta actividade preténdese que os participantes programen a través da programación visual, que é máis axeitada ás idades dos rapaces/zas, para que vaian introducíndose nesta nova linguaxe. Está aberta a inscrición para nenos/as entre 8 e 14 anos. Toda a información tédela á vosa disposición na páxina web creada pola Facultade de Informática, onde se indican os pasos para inscribirse, o material necesario, entre outros datos.

INFORMACIÓN

 

Bulide, animádevos a asistir e aprender xogando a programar!

Robots en familia

O próximo venres 15 de de decembro ás 12h. acudirán ao centro os pais de Pablo, alumno de 4º de E.P., para explicarnos na charla titulada "Robots: Que? Como? Cando?" a presenza dos robots na nosa vida diaria e a importancia da aprendizaxe dunha nova linguaxe, que nos permitirá comunicarnos dun xeito diferente.

Este encontro está dirixido ao alumnado de 4º e 5º de Educación Primaria e desenvolverase no SUM.

Agradecemos a colaboración das familias no desenvolvemento desta actividade e agardamos que moitas máis se animen a participar desta iniciativa.

Agardámosvos!

Distribuir contido


by Dr. Radut