FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. CURSO 2024_2025

O luns 20 de maio de 2024 foi publicado no Diario Oficial de Galicia (DOG) a Orde de 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o alumnado matriculado en primaria, secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/2025 (Código de procedemento ED330B)

Acceso á orde

Prazo de presentación de solicitudes

O prazo de presentación abrangue dende o 21 de maio ata o 21 de xuño ambos inclusive.

Instrucións

A presentación será preferentemente telemática tal e como se dispón na Orde seguindo os pasos que alí se indican.

As familias que desexen entregar a solicitude presencialmente poden facelo no horario habitual da secretaría:

De luns a venres de 9 a 13:30 h.

Os luns lectivos de 16 a 18 h.

Formularios e documentación

Os formularios pódense descargar na aplicación Fondolibros, nesta mesma páxina ou recollelos na secretaría.

Anexos solicitude

Enlace á Sede Dixital

Enlace á aplicación Fondo Libros

Manual de Usuario para os solicitantes

Fondo Libros. Preguntas frecuentes

O TEATRO NO EMILIA...CHEGOU O DÍA

EDIFICIOS E TROLEBUSES CORUÑESES

Desde hoxe ata o próximo día 7 de xuño temos unha exposición de maquetas recortables titulada "Edificios e trolebuses coruñeses". Está no corredor principal do colexio. Foron feitas por un mestre amigo.

Estades todos/as invitados/as a visitala en horario de 16:00 a 18:00 horas.

Animádevos!

LETRAS GALEGAS 2024

Este ano adícase o Día das Letras Galegas á escritora coruñesa Luisa Villalta Gómez.

A continuación podedes ver un vídeo coa súa biografía.

Tamén tedes dúas das moitas actividades que preparamos no seminariogalan.org para que aprendades xogando moitas cousas sobre ela.

Animádevos!!!

O XOGO DO RODICIO                         AS PORTAS DE LUÍSA

ADMISIÓN DE ALUMNADO. CURSO 2024_2025

A PARTIR DE MAÑÁ, DÍA 15 DE MAIO, ESTARÁN EXPOSTAS NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO AS LISTAXES DEFINITIVAS DO ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO.

AS PERSOAS INTERESADAS PODERÁN INTERPOR RECURSO DE ALZADA ANTE A XEFATURA TERRITORIAL NO PRAZO DUN MES CONTADO A PARTIR DO DÍA 16 DE MAIO.

A FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA ABRANGUERÁ DENDE O 20 Ó 30 DE XUÑO.

PÓDESE CONSULTAR TODA A INFORMACIÓN NO SEGUINTE DOCUMENTO:

Acceso á aplicación de xestión da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades no seguinte enlace.

O AMENCER DA HUMANIDADE

Dende o martes 30 de abril o centro acolle a exposición O amencer da humanidade. O poboamento paleolítico de Galicia. Unha iniciativa promovida pola Secretaría Xeral de Política Lingüística ao abeiro do Fondo Xacobeo 2021, co obxecto de dar a coñecer as últimas investigacións desenvolvidas no ámbito da prehistoria en Galicia.

Ademais de paneis informativos en formato rollup, a mostra inclúe varias réplicas de materiais arqueolóxicos, un audiovisual explicativo e dúas unidades didácticas para 6º de educación primaria e educación secundaria.

A exposición poderá visitarse, en horario de tarde, ata o vindeiro luns 20 de maio.

HOTEL DE INSECTOS

Coa primavera chegou o bo tempo, e con ela tamén chegaron os insectos.
Para recibilos como se merecen, preparámoslles un refuxio: O HOTEL DO EMILIA.
Se queredes saber algo máis sobre eles e sobre o hotel...

1 DE ABRIL. DÍA DAS ARTES GALEGAS 2024.

O 1 de abril de 2024 é o "Día das Artes Galegas". O personaxe homenaxeado este ano é Francisco Asorey.

Podes acceder á actividade elaborada polo equipo de Dinamización da Lingua Galega para coñecer máis cousas sobre el.

Angélica Sátiro no Emilia

Onte foi un día moi intenso para Angélica Sátiro e a comunidade educativa do CEIP Emilia Pardo Bazán...reencontro radiofónico co alumnado que coñeceu hai 5 anos, visita ao xardín de Juanita e tempo reflexivo co profesorado para volver á infancia. Grazas a todos/as, foi emocionante!

23 DE FEBREIRO. DÍA DE ROSALÍA

Chega o 23 de febreiro e con el o día de Rosalía... O EDLG preparou un material para coñecer un montón de curiosidades sobre a época na que ela viviu e tamén moitos aspectos da súa obra.