PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O CURSO ESCOLAR 2017-2018

En cumprimento da normativa vixente, correspondente ao proceso de admisión de alumnos e alumnas para o curso escolar 2017-2018, procédese á publicacións das listaxes provisionais de admitidos/as e non admitidos/as.

De acordo coas garantías e límites da Lei orgánica 15/1999, do 13 de decembro, de protección de datos de carácter persoal, as persoas interesadas no procedemento de admisión poderán consultar as listaxes provisionais coa puntuación desagregada dos criterios de baremo na secretaría do centro.

Contra esta resolución se poderá formular reclamación ante o Consello Escolar do centro ata o día 2 de maio inclusive.

ADMITIDOS NON ADMITIDOS
4º CURSO ED. INFANTIL 2º CURSO ED. PRIMARIA
5º CURSO ED. INFANTIL 3º CURSO ED. PRIMARIA
6º CURSO ED. INFANTIL 6º CURSO ED. PRIMARIA
4º CURSO ED. PRIMARIA
6º CURSO ED. PRIMARIA

UNHA CLASE DIFERENTE

Onte fomos a unha aula un poco diferente ás outras do colexio, a aula de Javi. Alí estábanos a esperar Sabela, a profesora de PT, quen ensina e coida a Javi.

Explicounos as diferenzas da aula como que ten o chan acolchado. Tamén como traballa con Javi: pega fotos na parede para que el aprenda mellor, repítelle as cousas todos os días . . .

Contounos ademáis a rutina de Javi: colga a mochila e o abrigo na percha, traballa un pouco, vai un anaco ás clases de música, inglés e danza, toma a merenda, vai ao recreo e despoís ao comedor, todo isto con axuda.

Con estas cousas que nos ensinou Sabela dinme conta de que hai xente que aprende a outro ritmo e de diferente forma pero que acaban aprendendo.

Mara Leis Cambeiro 6º A

Javier é un neno da miña escola. El é un rapaz especial xa que ten síndrome de West e autismo. O día 4 de Abril Javier e a súa mestra e  coidadora especial viñeron á nosa clase. O día antes Sabela, unha das mestras, explicounos como traballaba con Javier.

Un dos meus compañeiros explicou a Javier os tipos de ovos que trouxo da súa aldea. Despois Sabela ensinounos uns álbums con diferentes fotografías, xa que Javier aprende mellor coas fotos.

Javier portouse moi ben e eu aprendín moitas cousas.

Lucía García de 6º A

VISITA Á PLANTA DE RECICLAXE DE NOSTIÁN

Os alumnos e as alumnas de 6º curso de educación primaria asistimos, hai unha semana, a unha charla e un obradoiro sobre o importante que é reciclar.

Na charla, o monitor Nöel, explicounos o que significan as tres erres: RECICLAR, REUTILIZAR, REDUCIR.

Tamén nos ensionou imaxes do antigo vertedoiro da Coruña, o que agora é o parque de Bens.

No obradoiro que fixemos, aprendimos o que hai que meter en cada contedor e o que hai que levar ata o pi¡unto limpo.

Logo da charla fomos de excursión a Nostián, onde se separa o lixo. Nesta viaxe vimos todo o traballo que hai que facer para separar o lixo.

Nestas tres actividades aprendimos a importancia de reciclar e como o podemos facer.

LUCÍA PORTO VILAS - 6ºA

A AVENTURA DE CREAR COMO MARY HEILMANN

Mary Heilmann é unha artista estadounidense, que vive e traballa en Nova York. É coñecida polas súas pinturas abstractas, cerámica e mobles.

Como toda  a súa obra se caracteriza por un uso lúdico da cor, a liña e a forma, no Recanto da Arte e xa convertidos/as nos/as mellores artistas pop, agudizamos o noso enxeño para ”pintar” con pezas xeometricamente diferentes en cor, tamaño e forma.

Na caixa de luz, reproducimos algunhas das súas estéticas …

… pero rematamos creando as nosas propias obras, aparentemente tan simples que é inevitable sorrir fronte a elas pola ledicia que irradian.

Confirmamos así que o traballo de Mary Heilmann foi tan influínte para os artistas novos como para nós (que tamén o somos).

MAR Santiago Arca, Marzo 2017

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO ESCOLAR 2017-2018

As solicitudes presentadas para 4º, 5º, 6º cursos de educación infantil e 4º de educación primaria foron admitidas todas elas polo que non terán que presentar documentación complementaria.

No caso das solicitudes presentadas para 2º, 3º e 6º cursos de educación primaria deberán achegar a documentación complementaria que consideren oportuna, debido a insuficiencia de vacantes.

A reserva de praza no IES Salvador de Madariaga para o alumnado que finaliza 6º curso de educación primaria este ano pódese facer a través de internet ou entregando o Anexo I na Secretaría do colexio. O prazo é do 1 ao 15 de febreiro de 2017.

Publicación da listaxe de alumnado admitido no IES Salvador de Madariaga para cursar 1º ESO no vindeiro curso escolar 2017-2018:

ADMITIDOS

Dende o día 1 ata o 20 de marzo, ámbolos dous inclusive, estará aberto o período de solicitude de praza para o curso 2017/18 no procedemento de admisión e matriculación do alumnado de Educación Infantil, Educación Primaria, ESO e Bacharelato. Nos seguintes enlaces aparece a información e documentación necesaria para formalizala.