RESULTADOS DAS ELECCIÓNS DE RENOVACIÓN PARCIAL NO CONSELLO ESCOLAR

O pasado lus, día 28 de novembro de 2016, tiveron lugar neste centro as votacións correspondentes ao proceso electoral de renovación parcial do consello escolar.

Logo da reunión celebrada pola Xunta Electoral quedaron proclamados como membros electos/as as seguintes persoas:

SECTOR PAIS/NAIS:

Dona Miriam Rodríguez Garrapucho

Dona Ana María Vázquez Fernández

Don Isaac Manuel González Gutiérrez

REPRESENTACIÓN ANPA MILNEN@S:

Dona Eva González Souto

SECTOR PROFESORADO:

Dona Mª Isabel Rodríguez López

Dona Mª Luisa Domínguez Pérez

Dona Raquel López Manteiga

PERSOAL DE ATENCIÓN COMPLEMENTARIA (PAC):

Dona Mery Eliana Aliaga Bonilla

REPRESENTANTE MUNICIPAL:

Pendente designación

Porcentaxes de participación por sectores de representación:

SECTOR PAIS/NAIS PAC PROFESORADO
ELECTORES 959 5 48
VOTANTES 29 4 46
PORCENTAXE 3 % 80 % 96 %

O vindeiro luns día 5 de decembro constitituirase o novo consello escolar previa disolución do anterior.

TAPÓNS SOLIDARIOS

No noso colexio contamos con alumnado que padece enfermidades raras ou discapacidades, concretamente temos un alumno con "Síndrome de West" ou síndrome dos espasmos infantís que é unha encefalopatía (alteración cerebral) epiléptica da infancia, grave e pouco frecuente.

Grazas a axuda de toda a comunidade educativa, coa aportación diaria de tapóns de plástico, colaboramos coa Fundación West Galicia e coa mellora medioambiental.

Os tapóns, unha vez tratados polas empresas de reciclaxe, serven para que outras empresas recicladoras fabriquen granza de plásticos, unha materia prima para elaborar novos produtos, como caixas, revestimentos ou illantes. A reciclaxe cumpre así a súa función ecolóxica de aforrar materiais e enerxía, reducir as emisións contaminantes e de dióxido de carbono (CO2) ou a acumulación de residuos en vertedoiros.

Carta de agradecemento da nai do noso alumno con Síndrome de West:

SEMANA DA CIENCIA: VISITAMOS O MUNCYT

O alumnado de 6º de Educación Primaria dentro das actividades da Semana da Ciencia visitou o MUNCYT (Museo Nacional de Ciencia y Tecnología).

Os/As alumnos/as foron protagonistas dos obradoiros “Aprendenergía” no que se convertiron en “Petroquímicos por un día”, experimentando cómo a partir do petróleo pódense conseguir diferentes productos comúns do día a día.

Na “Yincana de la energía”, os estudiantes organizáronse en equipos na que superaron probas que lles axudaron a entender a importancia de utilizar os recursos enerxéticos de maneira responsable.

Ademais asistiron ao espectáculo “Los secretos de la energía inteligente” no que a través de experimentos déronse respostas a preguntas sobre a enerxía e reflexionaron sobre cómo ser máis eficientes.

PROXECTO INTERCULTURAL CON LOUSIANA

Durante o curso escolar 2016-2017 realizarase un proxecto de intercambio cultural entre:

Descripción do Proxecto:

O proxecto consistirá no intercambio de cancións de xogos de mans, corda, corro,... mediante a realización dunha búsqueda de información por parte do alumnado. As cancións serán grabadas en vídeo e compartidas de forma que os nenos e nenas de cada escola poidan aprender as compartidas pola outra.

A lingua que se usará será o español, xa que a escola de EEUU é de inmersión nesta lingua, e o inglés, lingua natural do alumnado de Louisiana e lingua estranxeira estudiada polos nenos e nenas da Coruña.

VER PROXECTO COMPLETO

VÍDEO DE PRESENTACIÓN DO ALUMNADO DA

International School of Louisiana

VIDEOS DE PRESENTACIÓN DO CEIP EMILIA PARDO BAZÁN

E DO ALUMNADO DA AULA DE 2ºA

MAGOSTO 2016

Agradecemos a colaboración e participación na celebración do Magosto a tódolos membros da nosa comunidade educativa, especialmente ás nais e aos pais que axudaron no asado e reparto das castañas para o alumnado.

Magosto_Infantil_2016 from ceip_epb on Vimeo.

ZONCHOS 2016

Outro ano máis, a exposición de Zonchos foi toda unha mostra de deseño e creatividade. Desde o EDLG, temos que dar as grazas a todo alumnado e ás familias polo fantástico traballo.