Información do cole

Debido a actual situación sanitaria na que nos encontramos, este ano non teremos xornada de portas abertas neste centro, pero deixamos este panel no que amosamos os aspectos que cremos son máis interesantes.

Calquera dúbida pódese consultar chamando aos teléfonos que aparecen nesta páxina ou enviando un correo.

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO ESCOLAR 2021-2022

Dende o día 1 ata o 22 de marzo, ámbolos dous inclusive, estará aberto o período de solicitude de praza para o curso escolar 2021-2022 no procedemento de admisión e matriculación do alumnado de Educación Infantil, Educación Primaria, ESO e Bacharelato na sede electrónica da Xunta de Galicia.  Nos seguintes enlaces aparece a información e documentación necesaria para formalizala.

É IMPRESCINDIBLE CITA PREVIA PARA CALQUERA XESTIÓN PRESENCIAL NO CENTRO.

*Por motivo dun procedemento extraordinario de escolarización, as vacantes para o vindeiro curso escolar en 2º e 5º e E. Primaria teñen que ser modificadas, pasando a ter 0 vacantes para 2º E. P. e 10 para 5º E. P.

Horario de atención ao público: de luns a venres de 9:30 a 13:30

Antroido

Hoxe rematamos a semana dos Mandadiños e non poidemos resistirnos a festexar, á nosa maneira, este Antroido tan especial, pero a ledicia non pode faltar.

Mandadiño 5

E así rematamos o disfraz.

Pero se o queres completar

pensa en cando Emilia por aquí paseaba

e a roupa que nesa época se usaba.

Mandadiño 1

Nós somos moi de festa e non podiamos deixar pasar o entroido sen festexalo, necesitamos un pouco de luz e de ledicia. Así que propoñémosvos o xogo dos " Mandadiños", temos unha Emilia en cada cole que irá dicindo o que temos que traer, é acumulativo, é dicir, o que traio o luns, volvoo a traer o martes, o mércores traerei ademais o do luns e martes..... así ata chegar o venres completo. Sabemos que hai nenos e nenas na casa, pero animámosvos a que nos acompañedes igual e compartades vosas fotos con nós. Cada día aparecerá na web do cole o mandadiño do día seguinte. Animámosvos a participar e....

COMEZAMOS CO MANDADIÑO 1