ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO ESCOLAR 2017-2018

A reserva de praza no IES Salvador de Madariaga para o alumnado que finaliza 6º curso de educación primaria este ano pódese facer a través de internet ou entregando o Anexo I na Secretaría do colexio. O prazo é do 1 ao 15 de febreiro de 2017.

Publicación da listaxe de alumnado admitido no IES Salvador de Madariaga para cursar 1º ESO no vindeiro curso escolar 2017-2018:

ADMITIDOS

Dende o día 1 ata o 20 de marzo, ámbolos dous inclusive, estará aberto o período de solicitude de praza para o curso 2017/18 no procedemento de admisión e matriculación do alumnado de Educación Infantil, Educación Primaria, ESO e Bacharelato. Nos seguintes enlaces aparece a información e documentación necesaria para formalizala.

VACACIÓNS DE ENTROIDO

Estimados/as pais/nais:

Comunicámoslles que este centro escolar permanecerá pechado desde mañá día 25 de febreiro ata o día 1 de marzo, ámbolos inclusive, en aplicación do calendario escolar por mor das Festas de Entroido.

Bo Entroido a todos e todas.

QUENTANDO MOTORES NO AULARIO DE INFANTIL…

Atrás deixamos a celebración do día do amor e a amizade e xa imos quentando motores para dar a benvida a unha das datas máis emblemáticas do calendario: o entroido.

A arte, a danza, a música, a gastronomía, a creatividade e a diversión danse a man nestas festas.

O xoves gozaremos da choqueirada e o venres bailaremos o chotis madrileño.

ENTROIDO 2017

Como este curso escolar temos unha nova asigantura en 4º e 6º de educación primaria que é o baile, estanse a desenvolver no colexio diferentes propostas que teñen que ver moito con el. Por este motivo o Equipo de Actividades Complementarias e Extraescolares  decidiu adicar o Entroido a diferentes bailes de España.

Educación Infantil O Chotis madrileño
Primeiro Ciclo Flamenco de Andalucía
Segundo Ciclo Sardana de Cataluña
Terceiro Ciclo Muiñeira de Galicia

Tentamos que, coma sempre, esta festividade non supoña un desembolso económico para as familias, polo que farase unha suxestión de roupa e adornos doados de conseguir nas casas.

ENTREGA CHEQUE SOLIDARIO 2017

O venres día 17 de febreiro unha representación do alumnado do colexio asistiu á entrega do Cheque Solidario 2017 a un representante da Cociña Económica da Coruña. Os asistentes tiveron a oportunidade de escoitar a Pablo, traballador social da entidade que proxectou un video explicativo do labor que ven desenvolvendo a Cociña Económica da Coruña ao longo dos 135 anos de existencia. O alumnado presente amosou moito interese sobre a historia pasada e presente desta institución e fixo múltiples preguntas a Pablo.

No actual curso escolar o Rastrillo da Solidariedade cumpríu 19 anos. A colaboración de toda a comunidade educativa permitiu recadar a cantidade de:

2.627,20 €

Para finalizar o acto, unha alumna de 6º curso e un alumno de 1º de educación primaria fixeron entrega simbólica do cheque solidario a Pablo.

A CHOQUEIRADA DE INFANTIL

O xoves da choqueirada foi unha xornada divertidísima no aulario de infantil.

A creatividade dos disfraces, a música e os bailes fixeron que todos pasaramos un día xenial.

Aquí deixámosvos unha mostra fotográfica do que vivimos. Fixádevos ben nas fotos, cada cal máis orixinal.

"XUNTARTE: XUNTOS POLA ARTE"

Por fin chegou o venres día 27 de xaneiro de 2017 para que o traballo desenvolto ao longo do primeiro trimestre do curso escolar amose os seus resultados. O alumnado de 4º e 6º cursos de educación primaria participará xunto ao alumnado doutros 7 centros educativos públicos da cidade da Coruña na realización da II Edición de "Xuntarte: Xuntos pola arte".

O CEIP Emilia Pardo Bazán como centro organizador do evento acollerá as familias dos oito colexios públicos no auditorio do IES Universidade Laboral de Culleredo a partires das 18:30 horas para conmemorar xuntos o Día da Paz e a Non Violencia. Danzas do mundo, coros e interpretacións instrumentais que amosarán aos asistentes a calidade artistica dos 440 alumnos e alumnas participantes.

VER VIDEO MUIÑEIRA

ACCESO AOS VIDEOS DAS ACTUACIÓNS