DÍA NON LECTIVO APROBADO POLO CONSELLO ESCOLAR

05/17/2018 00:00
05/17/2018 23:59
Europe/Madrid

ADMISIÓN DE ALUMNOS E ALUMNAS PARA O CURSO ESCOLAR 2018-2019 (LISTAXES DEFINITIVAS)

En cumprimento da normativa vixente, correspondente ao proceso de admisión de alumnos e alumnas para o curso escolar 2018-2019, procédese á publicacións das listaxes DEFINITIVAS de admitidos e non admitidos.

De acordo coas garantías e límites da Lei orgánica 15/1999, do 13 de decembro, de protección de datos de carácter persoal, as persoas interesadas no procedemento de admisión poderán consultar as listaxes definitivas coa puntuación desagregada dos criterios de baremo na secretaría do centro.

Contra esta resolución se poderá formular reclamación mediante un recurso de alzada ante o Xefe Territorial da Consellería de Cultura, Educación e O. U. da Coruña, no prazo dun mes a contar a partires do día 12 de maio de 2018.

O prazo de formalización de matrícula será desde o día 20 de xuño ata o 2 de xullo de 2018. Poderán recoller a documentación necesaria na Secretaría  ou descargala da páxina web do colexio uns días antes de abrirse o prazo.

LISTAXES DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA 3º EDUCACIÓN PRIMARIA

Avaliación individualizada de 3ºEP

Os días 23 e 24 de maio terá lugar unha proba diagnóstica  para todo o alumnado de terceiro curso de educación primaria. As competencias claves a avaliar serán a lingüística e a matemática. Son probas que non precisan de ningún tipo de preparación específica e que o resultado non ten repercusión nas notas do alumnado. O obxectivo é meramente diagnóstico.

Para o alumnado de 6ºEP non haberá probas este curso, xa que o noso colexio non foi seleccionado.

ESCOLAS 110% BRANQUIAZUIS

O ALUMNADO DE 6º DE EP VISITA O ESTADIO DE RIAZOR.

Un equipo, unha historia, 112 anos de fútbol. O 8 de maio visitamos o estadio de Riazor, campo do Real Club Deportivo da Coruña, onde puidemos ver algunhas das súas instalacións. Pasamos polos corredores interiores, por onde se moven os xogadores do 1º equipo, adornados con grandes fotos de momentos históricos e dos trofeos gañados polo club. Sentamos nos vestiarios do equipo, nos banquiños dos xogadores reservas e equipo técnico, no palco de honra (onde senta o presidente e outras autoridades), e tivemos unha visión diferente do campo onde se xogan os partidos.

Logo un reporteiro deportivo do diario LA OPINIÓN contounos a historia deste club, os campos onde comezou xogando, amosounos diferentes fotos do estadio de Riazor coa súa evolución e os cambios que foi sufrindo, e a transformación que vai ter este verán. Quedará un estadio chulísimo.

A continuación, dúas xogadoras do equipo feminino de Deportivo contestaron ás nosas preguntas e  asináronnos unhas fotos súas. Moita sorte para o equipo feminino, esperamos velo moi pronto na 1ª división.

Para rematar fixemos todos xuntos unha foto co estadio de fondo. Só faltou o presidente (estaba ocupado nunha rolda de prensa).

A visita tiña a finalidade de transmitirnos OS VALORES DO DEPORTIVISMO.

Ser do Depor é moito máis ca ir aos partidos e levar unha bufanda branquiazul. Ser do Depor é ser acolledor, deportivo, saber gañar e perder, ser bo compañeiro.

FORZA DEPOR