Benvida o novo curso

A Xunta directiva da ANPA da a benvida o novo curso 2017-2018 e convoca a todos os pais e nais a unha asamblea de carácter ordinario o vindeiro venres día 15, as 9 horas na biblioteca do centro.

Excursión a Cerceda

O domingo 25, varios alumnos, pais e nais do colexio viaxaron ata o Aquapark de Cerceda. Ali disfrutaron dun día fantástico, tirandose polos tobogans, nadando nas piscinas e tomando o sol.

Tags: ANPA

FIN DE CURSO 2016/2017

Accede ao álbum

Tags: A. C. E.

PADRIÑO LECTOR

Acceso ao álbum

Tags: D. da Lingua Galega

VIAXE A ALLARIZ 3º DE PRIMARIA

O día 14 de Xuño o alumnado de terceiro visitamos Allariz. Alí realizamos moitas visitas e pasámolo moi ben.

A primeira hora da mañá chegamos o ecoespazo o rexo, unha granxa na que vimos como se coidaban as cabras, unha lagoa con ras e diferentes insectos, un burro, carneiros, etc. Ademais explicáronnos a importancia de coidar o medio ambiente e que existían especies en perigo de extinción por culpa da contaminación. Rematamos a visita vendo como se elaboraba o queixo, probando un anaquiño e despedíndonos dos cans que se fixeran amigos nosos durante a visita.

O saír do ecorrexo o autobús levounos a un merendero o carón do río, onde comimos e xogamos a diversos xogos, tres en raia, memoriun, policías e ladróns, etc.

Continuamos recorrendo unha das calles do centro de  Allariz para chegar a dous museos, que nos presentou unha guía. O primeiro museo era o de xoguete; alí observamos moitos xoguetes antigos. O segundo o museo de monda onde se nos explicou o proceso de realización do liño e a continuación pasamos por unha pasarela con diferentes vestidos de liño que nos prestaron no museo, foi divertidísimo!!!

Para rematar unha merenda o carón do río e un xeado para refrescarnos. E volta para a casa despois dun gran día cos nos@s compañeir@s de clase!!

Acceso ao álbum

Tags: Viaxes didácticas E.P.