Bo Nadal

VIAXE A OURENSE

O día 5 de decembro os alumnos e alumnas de 1º e 2º de E. Primaria do centro asistiron ao Espectáculo de Circopeta no Auditorio de Ourense.

Tags: Viaxes didácticas E.P.

MAGOSTO 2017

Este ano animámonos a celebrar o magosto. Pensamos en ir camiñando ata o campo do Sangoñedo, pero o mal tempo obrigounos a retrasar a data prevista e cambiar a ubicación. Finalmente fixémolo no patio do colexio o 3 de novembro.  Despois de dar boa conta das castañas, participamos en seis xogos tradicionais: o pano, aros, zancos, carreira de sacos, o culler (transportando unha castaña) e a xogos de corro (o paniño guante guante e o gato e o rato). Foi unha mañá divertida e moi movida.

Tags: A. C. E.

SAMAÍN 2017

Un ano mais celebramos o samaín coa colaboración das familias e a cada vez maior ilusión dos/as  rapaces e rapazas. Tanto a cantidade como a calidade das cabazas expostas foron en aumento.

Tags: D. da Lingua Galega

Magosto Anpa 2017

O vindeiro venres día 3 de novembro, as 5 da tarde celebraremos o Magosto 2017 para todos os nenos e pais/nais do centro no colexio.

Recordade, este venres as 5 da tarde!!!!!!

Seguramente precisaremos da vosa axuda, así q si vos animades a colaborar poñedevos en contacto con calquera membro da Anpa. Moitas grazas.

Pregamos que vos anotedes para facilitar a organización.