A. C. E.

Accede ao álbum

Guías de educación vial

Campionato de XADREZ 2017

O pasado venres, día 7 de abril, o equipo de xadrez do noso centro gañou, por segundo ano consecutivo, o Campionato de Xadrez Escolar que nesta edición se celebrou no Colexio Pais Escolapios de Monforte de Lemos.

Nel participaron un total sete colexios: CEIP A Gándara, CEIP Monforte de Lemos, Colexio PP Escolapios e Colexio Ferroviario (todos de Monforte de Lemos), CEIP Xosé Luís Taboada (A Barrela), CEIP Xoán de Requeixo e, o noso centro, CEIP Eloísa Rivadulla.

O noso equipo estaba formado, seguindo un criterio de idade, por alumnos de 4º, 5º e 6º curso de Educación Primaria: Antón (4º curso), Iago, Brais, Xabier, Alex, André, Martín (5º curso), Jonathan, Alex, Miguel López, Isaac e Eloi (6º curso).

Os alumnos foron proclamados merecidos vencedores grazas ao traballo en equipo, despois de pelexar cada un dos puntos de forma incansable ata acadar 23 dos 30 posibles.

Noraboa a todos!

Para ver a presentación de videos e fotografías fai "clic" na imaxe. Debaixo hai un enlace para poder ver as fotos.

Álbum de fotos

Día da árbore 2017

O venres, día 31 de marzo, celebramos no colexio o “Día da Árbore”. Este ano tivemos a sorte de poder contar con Anxo Moure para a celebración do mesmo e así, enlazando cunha actividade anterior de reciclaxe de papel (enmarcada dentro do proxecto anual Recíclate con Sogama), os nenos entregáronlle a Anxo os corazóns que elaboraron a partir de noticias negativas contidas nos xornais e escoitaron tamén o conto do “Carballo con botas”, de boca do seu autor.

Coa intención de homenaxear este clásico da literatura infantil e medioambiental, os alumnos trouxeron da súas casas calzado que xa non usaban e plantaron no seu interior árbores e diferentes plantas; xuntáronse más de 150

A continuación deixámosvos unha mostra do acontecido nese día e tamén o libro dixital que se elaborou a partir das ilustracións que realizaron os alumnos de todos os cursos do cole, desde 3 anos ata 6º de primaria.

Grazas de novo ás familias pola súa colaboración.

Reis Magos 2017

Acceso ao álbum