You are hereA. C. E.

A. C. E.

Actividades Complementarias e Extraescolares

OBRADOIRO DE MÚSICA TRADICIONAL GALEGA sticky icon

O día 5 de maio, ás 12:15 da mañá, tivo a ocasión de participar nun obradoiro de música tradicional, o alumnado de 3º e 4º de Primaria.

A entidade organizadora foi a Fundación Legar.

O fin deste obradoiro non é outro que preservar e dar a coñecer a nosa música e os nosos instrumentos tradicionais.

No obradoiro puidemos coñecer moitos instrumentos tradicionais da nosa tradición galega, ó tempo que experimentar as danzas e os cantos que realizaban os nosos antergos.

Día da muller sticky icon

8 de marzo de 2023

Entroido 2023 sticky icon

O venres, día 17 de febreiro celebramos no centro o DÍA DO ENTROIDO. Entre outras actividades desenvolvidas fixemos un desfile polas rúas do pobo conxuntamente co CEIP "Xoan de Requeixo". Aquí tedes un video para lembralo:

ORDES DO MECO sticky icon

Do día 13 de febreiro ó 16 de febreiro a comunidade educativa do centro realizará a actividade das ordes do meco, como se detalla a continuación.

Esta actividade consiste, en que cada día, o alumnado debe traer os obxectos indicados.

Visitas no Nadal sticky icon

Durante este nadal tivemos varias visitas no noso centro, como podedes ver a continuación. Que sorte tivemos!!!

Grazas a Anpa pola súa colaboración!!