You are hereD. da Lingua Galega

D. da Lingua Galega

Dinamización da Lingua Galega

CALENDARIO ESTIÑO sticky icon

Un ano máis recibimos o calendario “Estiño”, adicado ó río.
Debido ó COVID, non se pode distribuír para a súa venta como en anos anteriores.
Os interesados en mercar algún calendario, deberán levar os cartos (1,50 €/unidade) e darllos o/a titor/a correspondente.

Esperamos que vos guste

Entroido 2018 sticky icon

Como lembraredes no 2018 participamos na V Mostra do Entroido que se celebrou en Santiago de Compostela e que ese ano se adicaba ó Entroido Ribeirao.

Deixámosvos uns vídeos dese evento.

Esperemos que vos gusten.

Unha aperta.

Integrantes, servizos, recursos e imaxes sticky icon

a

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega do centro está integrado polos seguintes compoñentes:

• Eva Prieto Nogueiras (Coordinadora)
  • Shaila Areán Vázquez
  • Josefa Reiriz Rodríguez
  • Elva López Díaz
  • Antonio Caloto Balboa
  • Luis Somoza Méndez (Persoal non docente)

Os recursos materiais dos que dispón están condicionados cada curso escolar polas subvencions recibidas da Secretaría Xeral de Política Lingüística.

Entre outros, este Equipo ofrece, polo xeral, os seguintes servizos á comunidade educativa:

•  Espallamento dos termos cos que se coñecen na zona as distintas clases de árbores, arbustos, froitos e flores, coa elaboración dun glosario específico.
  • Divulgación da cultura e a literatura galega con actividades como:

o   Exposición de cabazas.

o   Elaboración de contos, mochilas viaxeiras, receitarios, adornos e murais (Día da Paz, Entroido…).

o   Colaboración co Plan Proxecta das tres erres: “Reutiliza, Recicla e Reduce”.

o   Participación no calendario “Estiño”.

o   Exposición de postais en Lingua Galega, con participación das familias.

o   En contacto coa Asociación de amigos do Entroido Ribeirao de Santiago de Arriba, percúrase dar a coñecer esta tradición da zona desde as súas orixes ata os nosos días.

• Divulgación da música tradicional galega, con visitas da Escola de Gaitas de Chantada, Tradescola, Odaiko…
  • Colaboración coa revista “Miuzallas”.
  • Representacións teatrais para tratar temas como a diversidade e a igualdade.
  • Xornadas dos padriños e madriñas lectores.

Información máis detallada nas seccións desta mesma web:

Xornada dos padriños e madriñas lectores sticky icon

O xoves 21 de xuño levouse a cabo esta actividade durante media hora no patio do colexio. Os alumnos de 3º, 4º, 5º,e 6º contáronlle un conto aos mais pequenos facendo parellas. A moitos deulles de tempo de cambiar de parellas e /ou contos, enriquecendo así a actividade. Fíxose no patio, coma o ano pasado, resultando unha actividade relaxante e moi positiva polo grado de implicación dos alumnos.

Álbum: CURSO 2017 - 2018 -> Padriños e madriñas lectores